hij heeft me vertel ik zie niet in waarom je in maart of april neit nog eens zwanger kan zijn hij zij die kans is zoiezo erg groot dat het weer snel kan en dat het een 3de keer mis gaat is erg klein kan ik je wel zeggen nou hoop dat die gelijk heeft heb de bijna 1 uur gepraat ofzo
Laten we het hopen! Zal voor je duimen dat je gewoon lekker snel zwanger mag worden en het mag blijven.
Hè, Bengeltje, wat verdrietig nou Het was je zo gegund. Hoe was je hcg, was het gedaald? Hebben ze het daaruit afgeleid? Ben je gaan bloeden? *Een dikke knuffel*
ik moet zeggen ndat ik er wel erg moeite mee heb vooral omdat het een 2de keer is ik zij stel dat ik dus in maart weer zwanger ben hoe groot is die kans dat het mis gaat dan ja zegt die ik zie niet in waarom je dan al niet idd opnieuw zwanger kan zijn deed me wel goed hoor maar toch de kans dat het 3de keer mis ging was super klein ik hoop dat hij gelijk heeft. ik weet nu zoiezo dat ik iets geruster me weekend in ga zeker omdat ik ook veel meer vocht in me buik heb zitten dan hoort hij heb me veel uitgelegt en heb er dus erg lang gezeten en kreeg teminste voor 1 keer antwoorden op me vragen
mijn hcg die steeg met 7 maar van 143 naar 150 in 3 dagen hij zegt dan is het mis gegaan en vaak stijgt dan de hcg nog wel even maar dat is normaal en zometeen gaat die omlaag ik was blij dat die eerlijk was want een hcg van 150 voor 5 weken en 3 dagen had ik nu moeten zijn zoals ik vanmorgen met de gyn heb gerekend is gewoon niet goed en 143 voor 4 week en 6 dsagen ook niet. ze hadden vanaf het begin al kunnen weten dat het niet goed zat maar hun lekker de mond houden en daar word ik zo boos om wees dan eerlijk
Meid ik snap je frustraties en booshied en je grote verdriet, maar ik hoop toch dat je het een plaatsje kunt geven. Heel veel sterkte en doe rustig aan. xxx Joyce
Bengeltje wat een verdrietig nieuws, dikke knuf voor jou. Meiden, even snel ga zo weer weg. Staat toch nog een licht streepje op de test Hadden we nu vanmorgen toch maar geklust, maar ja het ging zo niet spontaan en leuk dat ik er ook geen zin in had. Misschien vanavond dan maar. Alleen mijn temp is wel al hoog, dus denk toch dat ie al geweest is en ik had ook wat krampjes. Nou ja we zullen moeten afwachten verder. Fijne avond. x
Wat triest, Bengeltje... Vanmiddag megadruk in mijn onderbuik, ook een gloeiend gevoel. Nu even rust in mijn "tent" ei is weg, denk ik. Teststreep op ov test is dunner en smaller dan de controlestreep.
jeetje bengeltje, ik had nog zo gehoopt dat het goed zat Ik ga enorm voor je duimen dat je snel weer zwanger bent en dat dan alles wel goed gaat verlopen
Bengeltje, wat een naar nieuws Heel veel sterkte komende tijd en een hele dikke knuffel! Molly, succes op het wachtbankje.... Hier mijn kaartje:
Goedemorgen! IkDus het ziet er naar uit dat je gelijk hebt... Raar hoor, dit heb ik echt nooit, dacht echt dat mijn ei geweest was. Maar vanmorgen temp weer laag. We hebben geprobeert te klussen maar het lukte bij mannetje niet. Straks nog maar eens proberen, hoop dat het dan wel lukt.
ik kan soms wel gelijk hebben .. Nou hopelijk kan je je mannetje goed verleiden en lukt het hem nu wel.. Nu heb ik een raar vraagje. Wij gingen gister avond laat klussen. Nu was dat voor 12en, maar hij was klaar na 12 uur. Moet ik nu op FF aangeven dat ik het gister en vandaag heb gedaan, of alleen vandaag?
@Mieke: vreemd dat je temp weer laag is... misschien komt je eitje nog... Jammer dat het klussen niet lukte, frustrerend hè? @Ikdus: beetje een twijfelgeval. Ik zou aangeven: òf gisteravond (PM) of vanochtend (AM) maar niet allebei.
Woehoe Molly heeft een ei! Ik doe toch maar de AM, dacht er wel al aan. Maar omdat in voorvocht ook af en toe een levend celletje vrij komt. Vandaar die twijfel. Thanks voor de antwoorden
Zou je mannetje zijn "taak" niet volbracht hebben dan zou ik er gisteren pm van maken, maar na een geslaagde sessie is het in mijn ogen een AM van vandaag @ ikdus. Ja, het ei is weg, gistermiddag tijdens de megadruk in mijn onderbuik, denk ik. Heb de cyclusbanner maar even laten starten op 2 weken voor de eisprong en ga maar even van 28 dagen uit. @ Miepie, bank is nog niet hard, zal dat de eerste week ook nog niet zijn. Daarna pak ik er wel een kussentje bij. MOOI kaartje heb je!
Aquilegia, zeker frustrerend ook omdat ik er, zo voelt het soms, om moet smeken.... Rest van de maand gebeurt er namelijk ook niets, zucht.... En dat in vergelijking tot echt wel een heerlijke sex gedurende onze relatie. Maar sinds 2 jaar is het gewoon niet meer top en heeft hij er moeite mee lichamelijk. Het voelt zelfs zo frusti dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb. Maar ja het komt iedere maand weer terug, dus om nou te zeggen, laat het maar voor deze ronde en dan gaan we er de volgende ronde wel tegenaan... Dat werkt ook niet echt. Molly, joehoe! Fijn hoor en ook een mooie cyclus weer. Oh, lees nu dat je je banner hebt aangepast, stouterd haha IkDus, zou ook AM aanhouden hoor.