Wendy, FF geeft die verticale streep aan omdat jij neer heb gezet dat je morgen sex hebt gehad, terwijl het nog niet eens zondag is ...
Hoi hoi, Ik had vanaf een paar dagen geleden ook zeurende pijn (soort ongi gevoel) en heb vandaag een posi test. Vruchtbaar slijm heeft niet iedereen hoor meid, dus maak je geen zorgen dat jij het niet hebt. Goede kans dat je ei van de week komt en dat je dus een langere cyclus heb. Snap wel dat het erg frusty is, komt vast goed
@ kweb, bedankt voor je lieve berichtje! Had ik net even nodig Wie weet heb ik eerdaags toch nog een eisprong en is het gevoel wat ik nu heb (zeurend) voor de eisprong. Vorige maand heb ik ook vruchtbaar slijm gehad, maar dat was 2 dagen na eisprong.
NA je ei...hhhmm das lekker handig geregeld door je lichaam dan hahaha, daar heb je dus ook niets aan, mits je toen wel had geklust. Volgens mij temp je ook niet op vaste tijden of wel. Gebruik je ook ovutesten?
Ja idd, lekker handig geregeld! haha Nou, het was de 1e ronde en die is dus 65 dagen geworden. Ik had ineens vruchtbaar slijm, nooit gehad! Dus meteen aan de klus een paar dagen. Ik werd alleen na 12 dagen ongi, dus dat vruchtbaar slijm is na m'n eisprong geweest denk ik (ik weet nog niet OF ik wel een eisprong heb), vandaar. Dit is de 1e ronde dat ik temp en ik heb 1 weekend later dan 7 uur getempt, ik wist dus niet dat dit uitmaakte laatste witte bolletje is om 8 uur, dus 1 uurtje later maar. Ik gebruik nog geen ovu testen, ik zou niet weten wanneer ik dan zou moeten beginnen met zo'n lange cyclus. Ik was van plan om volgende cyclus dit gaan te gebruiken.. (als het dan nog nodig is natuurlijk ) Grappig dat jij ook een soort ongi pijn heb gehad en daarna een eisprong.. wie weet gebeurd dit bij mij ook! Ik hoop het...
ik denk toch dat je tijdens dat slijm je eisprong hebt gehad hoor, als je even op mijn linkje klinkt en naar mijn onderste kaartjes gaat, die van vorige ronde, kwam ook mijn ongi 10 dagen na mn ei, dus 12 dagen na je ei, kan best. als je niet test op vaste tijden krijg je een stippelkruis bij je ei, dat is dan de vermoedelijke datum, maar zeker weten doet ff het dan niet. Ik had me vanmorgen verslapen en deed dus pas 3 uur later tempen dan normaal. Als je bij ff die temp aangeeft en bij de tijd klik je op default, dan kan je daar de tijd invullen wanneer je wakker bent geworden en dan zet ff um vanzelf om naar de juiste temp die je gehad zou hebben als je wel op tijd zou tempen. Heb ik ook net ontdekt, dus das wel handig bij verslapen. Als je aankomende ronde wil gaan beginnen met ovutesten (hopelijk is het niet nodig) zit bij de ovutesten een overzichtje met wanneer je kan gaan beginnen, vanaf welke dag. Ik ben deze ronde uitgegaan van mijn korste cyclus, zodat ik um niet zou missen. Ik begon dus op dag 10 bij een cyclus van 27 dagen, maar ik had vandaag pas een posi test op dag 18 dus deze ronde is mijn cyclus 32 dagen. Elke ronde raak je steeds meer vertrouwd met alle pijntjes en gevoelens die je ervaart. Je lichaam kan natuurlijk wel heel verradelijk zijn. Ik had in de 1e ronde 2 dagen gemene buikpijn, maar moest pas 2 weken later ongi worden...geen idee wat het was. Achteraf is gebleken dat ik toen waarschijnlijk mn ei had. Afgelopen ronde heb ik um ook gevoeld. Tenminste de buikpijn en deze ronde weer zeurend gevoel. ik kan niet echt zeggen wanneer die springt, maar weet wel wanneer ik ovuleer, dus dat vind ik wel erg fijn. Lijkt me echt balen voor de meiden, die wat dat betreft niets aan hun lichaam hebben en echt afhankelijk zijn van tempen en testen. Op zich kan jij nog wel beginnen met testen. Als je deze ronde weer zo`n lange cyclus hebt, ben je nu denk ik nog niet te laat. Kijk een op sensitest.nl daar kan je voordelig testen kopen. Schaf ze in el geval niet van kruidvat aan, daar teste ik vorige ronde 5 dagen posi mee. Hun zw. testen schijnen wel weer goed te zijn. Neem maar een kijkje in mijn album, daar staan mijn testen van deze ronde. Suc6 meid, hoop dat je er wat aan hebt en dat het snel raak is.
haha maakt toch niet uit! Bedankt voor alle tips en antwoorden! Ik heb net even in je album zitten spieken en ik zag de ovu testen van deze maand. Klopt het dat je ovu test pas positief is als de linker streep donkerder moet zijn als de rechter (test)streep? Ik zal volgende cyclus beginnen met testen... wil ook weer niet te veel ermee bezig zijn eigenlijk. Slik al foliumzuur, teunisbloemolie pillen (voor m'n cyclus), temperaturen, afscheiding en andere kwaaltjes in de gaten houden, veel klussen! dus vind het wel even goed zo! ik za eens op de website van sensitest kijken! wie weet vraag je nog wel om hulp bij die ovu testjes... Als ik die tijd invul zoals je net aangaf op FF dan zou ik wl evt. een rood kruis kunnen krijgen ipv een stippel rood kruis?
Klopt ja. de strepen aan de rechterkant zijn de controle strepen, die geven aan of de test werkt en de linkerstrepen zijn de Teststrepen, deze moeten net zo donker of donkerder zijn dan de Controle strepen. Als je alles zo opnoemt, is het idd wel veel he waar we allemaal op letten. En dan de mannen die zo simpel denken dat zodra je geen pil meer slikt, je gelijk zwanger zou moeten/kunnen zijn hahaha jep als je tijden allemaal netjes zijn ingevuld en ff geen vertekent beeld heeft zou het kruis een doorgetrokken streep moeten zijn. Maar tis geen garantie. en als je vragen hebt hoor ik het graag, doe me best om er antwoord op te geven
Meiden bedankt voor de lieve woorden. Ik zal jullie op de hoogte houden. Zodra die CB digitaal zwanger zegt, schreeuw ik het van de daken. Ik kijk zeker tussendoor mee hoor. Alleen ben er niet helemaal bij met mijn gedachten om te reageren. Sorry daarvoor! Britt
Goede morgen, FF geeft nog geen kruis, alleen de verticale-lijn. Misschien over enkele daagjes wel of zo. Temp. is weer beetje omhoog gegaan. Gisteren lijkt wel een soort van ei-dipje. Nou ik hoop dat het nu hoog blijft. Ik weet 1 ding zeker, ik heb deze keer weer een kortere cyclus van de afgelopen keer. Daar ben ik al zo blij mee, ik denk dat ik nu ongeveer een cyclus van 34 heb. Na m`n eitje wordt ik elke keer na 16 dagen ongi, dus dag 17 na m`n eitje is m`n nod officieel geloof ik dan, dat is trouwens precies 31 december dat ik ongi zou worden als m`n eitje vandaag is zoals FF aangeeft. Iedereen een fijne zondag. Groetjes
@ wendy, denk dat jouw temp morgen wel weer gaat stijgen gezien vandaag je ei komt. Of hij komt morgen, dan is jou ovutesten van de 48 uur ipv de 24 uur. Ga je vandaag nog een testje doen? Ik wel die van mij was gister ook posi Ben zo blij en we hebben echt goed geklust deze ronde met vanavond en mss morgen (dat hangt af van ei), dus daar zal het niet aan liggen. Straks naar de reptielenbeurs, dus lekker de hele dag onderweg. Hoop niet dat ik teveel last van mn ei ga krijgen. Nou tot later allemaal Liefs Kweb
Hoe plakken jullie trouwens je testen op zo`n papiertje? Ik doe het zelf met plakpand en dan soort dubbelzijdig tape van maken. Maakt verder niets uit hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig
Ik ga vanmiddag ook nog een testje wagen. Is het juist niet zo dat hoe donkerder de test is hoe dichter je bij de LH piek zit? Ik heb echt nog geen 1x zo`n duidelijke posi-ovu-test gehad, wel erg mooi en duidelijk zeg. We klussen vanavond ook nog zeker een keer, morgen weet ik nog niet zeker. Is jou nod ook 31 december of heb jij een kortere tijd na je eitje?
Als mijn ei vandaag komt kan ik testen vanaf 28 dec volgens de calculator. Vorige ronde kwam mijn nod 10 dagen na ei. Maar was een vermoedelijk ei volgens ff (had een stippelkruis) en toen had ik 5 dagen een posi test (kruidvat) Dus denk dat toen alles niet zo duidelijk was. Nu had ik gister 2 mooie posi testen en idd vandaag nog een keer testen. Zou voor jou wel een heel mooi nieuwjaarscadeautje zijn precies op 31 dec.... Suc6 meis
Ja echt wel, ik zie het gewoon al helemaal voor me dat ik op oud-jaars-dag posi test. Zou zo speciaal zijn en het zou het nieuwe jaar wel heel mooi in gaan.
@kweb, Welke ronde zit jij nu eigenlijk? Ik heb nu in deze ronde (ronde 8 ) pas het gevoel dat m`n lichaam echt werkt. - Veel rekbaar-slijm verloren - Zo`n echte duidelijke ovu-test. - Duidelijke ei-pijn. Heb jij dat misschien ook zo ervaren?