hanna1974 & afrola: Bedankt ladies, ik zal nog wat geduld moeten hebben. mijn temp is helaas vandaag weer niet omhoog. Misschien krijg ik geen eitje deze maand.
goedemorgen allemaal. ik heb vanochtend niet getempt (wel getempt maar niet mee laten tellen). ik heb bijna de gehele nacht wakker gelegen. hoesten niet lekker meer. eindelijk het hoesten over, word bij ons achter in de straat een hondje ff buiten gedaan voor zijn nacht plasje dat kreng janken janken. beestje eindelijk weer binnen en dus ook weer rust zijn er al wat malloten die het nodig vonden om om 3uur inde nacht ff wat vuurwerk te gaan schieten oke het was heel mooi maar ja slapen deed ik niet uit eindelijk om 4.30 gingen ze naar binnen en kon ik eindelijk slapen . beld om half 6 me broer op dat ie een knal voor zijn bek heeft gehad ik drukte meteen de foon uit. zo en nu rust dus ik sliep om kwart voor 6. en was om kwart over 8 weer wakker omdat me manneke een hoest bui had. die is uit bed gegaan en toen heb ik nog ff geslapen tot half 10. of wel weinig geslapen. wendy en kweb meiden ik duim voor jullie dat julie op roze gaan. verder niet echt veel schokkende dingen gebeurd wat ik zien kon dus nou ja ook niet meer te melden
grmbl, ff werkt mijn kaartje niet bij. Ben al 10 minuten bezig om vanalles in te vullen en als ik op save druk gebeurt er niets :x Hebben jullie dat ook wel eens?
Als ik nu mijn eigen kaartje via zp bekijk dan is 't ie wel bijgewerkt Hoe kan dat nu weer? Ik ga even verder kijken en dan maar eens bijlezen...
Ik wilde net zeggen, ik zie een kruis op FF. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt dat ik het niet zag als ik had bijgewerkt.
@ Wendy, waarschijnlijk doet ff gewoon raar bij mij, snappen doe ik het niet haha maar de veranderingen zijn er wel. Het kruis stond er trouwens al wel hoor, gelukkig is het kruis niet verplaatst, gezien mijn lichaam wet ik wel zeker dat hij al is geweest.... Bij jou vind ik het toch wel apart dat die rode lijn er al staat, ben benieuwd over een paar dagen of tie zo blijft staan... Moet nu even eten...
Wat is het hier spannend voor sommige meiden, ik hoop echt dat jullie temp omhoog gaat hoor Hier nog even geduld hebben helaas... Na mijn tempdip (wat dus ongi aankondigde) nu weer een mooie stabiele temp, snap er weinig meer van maar we zullen zien
@Wies, Mooi kaartje hoor! Ik duim nog steeds voor je! @MyPrecious, Je hebt wel een heel stabiele lijn. Heb je dat altijd? @Loe, Je hebt wel Watery ingevuld, dus wie weet is dat wel een teken dat je ei komt. Succes met het ei-vinden! @Leonie: Ik hoop voor je dat je temp snel omhoog zal gaan! @Britt, Hoe is het nu met je? @Wendy, Een kaartje met alleen een verticale lijn heb ik nog nooit gezein. Wie weet geeft ie morgen de horizontale ook als je temp nog verder stijgt..... Ben benieuwd hoe je ovutest zal zijn vandaag. @Kweb, Wat is een reptielenbeurs? Veel plezier in ieder geval daar! Ik plak de ovutesten ook met Prit op trouwens. @Sheann, Balen zeg dat je temp nu weer omlaag is. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Nou, morgen dan maar! @Klussertje: Beterschap vor jou! @Afrola, Mooi weer je temp boven de lijn. Het wachten is weer begonnen he. Ik wacht rustig met je mee! @all, Mijn temp weer lekker omhoog. Gelukkig maar. Vind het leuker als ie niet zo bij de horizontale lijn hangt, alhoewel ik weet dat dat op dit moment echt nog niks uitmaakt Vandaag ga ik de kerstboom neerzetten. Waarschijnlijk als laatste in heel Nederland? Gisteren heb ik hem pas gekocht. Was net meer zoveel keus hahaha Dus ik ben wel erg benieuwd hoe het gaat worden Fijne dag voor iedereen! Groetjes, Hanna
@ all, heb helaas geen tijd om op jullie persoonlijk te reageren. Hopelijk heeft iedereen een fijne dag. Wij zijn de hele dag op pad . Iedereen veel succes met de ei-jacht of op de wachtbank. Nog even volhouden en dan gaan we allemaal op roze!
Wendy, Je lichaam werkt meteen, en aangezien jij vaker positieve ovulatietesten heb gehad, heb jij gewoon altijd netjes je ei gehad. Ei-pijn hoeft niet altijd goed te wezen, en is 9 v de 10 keer niet eens voelbaar. En rekbaarslijm is bij iedereen iedere maand anders dus zegt totaal niks over je ei. En als je aan het ontpillen was al die maanden, was je heeeel onregelmatig en vaak bloedverlies tussen door, en soms geen ei. Hoe dichter je bij de LH piek zit hoe donkerder de test. Nu heb je toevallig een lh piek bij de testen, en de vorige maanden was je misschien net een paar uur te vroeg of te laat om de piek te meten,en dus een dikke positieve test te krijgen.
hoi dames! ik ben gelukkig weer wat opgeknapt, bah zeg had egt mega buikgriep, maar nu gaat het gelukkig weer ik heb alleen gister niet getempt omdat ik er snachts een paar keer uit was geweest om te spugen enal dus ik d8 die is niet zo betrouwbaar maarja.. had het misschien beter wel kunnen doen en dan open rondjes maarja ah nu heb dus ok al weer 3 dagen niet geklusd maarja dat kwam omdat we vrijdag eigenlijk zouden klussen maar dat iktoen ziek werd en gister was ik ook echt nog niet lekker daar baal ik dan wel echt van maar vanavond gaan we dr weer tegen aan mn temp was vandaag wel weer wat lager.. ik hoop nu eigenlijk nie dat ie dan morgen ineens hoog is zodat ff mn eitje dan op vandaag zet wantaj dan heb ik pas 4 dagen geleden geklusd! dat lijkt me niet zo goed. dusja maar dat is maar weer af te wachten verder had ik gister wel wat zere boobs maarja wie weet nog van het ziek zijn, verder nog geen tekenen van een eitje ofso. wendy en kweb gefeli met jullie posie ovu test! ik ga dat misschien toch ook nog maar es doen. en dames mosa en afrola en wendy gefeli met jullie kuis! joepie ik wil ook! haha nou dames fijn weekend nog groetjess
Wat veel zieke hier. Aan alle snotterende dames, beterschap. En alle andere wachtende dames, succes en morgen is weer een nieuwe dag. En nu ga ik op zoek naar een koopzondag. Denk dat Nijmegen open is vandaag.
Hallo allemaal! Even een kort berichtje van mij, want moet zo gelijk weer weg. Hier is de temp de laatste dagen wat hoger, dus kreeg een kruis van FF, maar denk zelf dat ie nog niet geweest is. Ovu test was ietsje donkerder gisteren, dus misschien vanmiddag? [-o< [-o< [-o<
vanochtend een test gedaan en tot mijn verbazing nauwelijks iets te zien! Direct een digitale gedaan en weer niet zwanger! Geef de hoop maar op en wacht nu weer op een bloeding. Britt
@britt bij die van de 13e zie ik ook echt wel een licht streepje bij die van de 14e zie ik het niet zo goed, kan door de foto komen hoor maar wie weet tis wel een steepje toch! en als je ei is geweest toen waar je kruis staat, dan ben je al wel een langere lf dan bij je vorrige ronde en je temp is nog lekker hoog dus dat is toch een goed teken?
Nee 14 is niets te zien! Snap het niet helemaal. HCG kan toch niet in eens uit je bloed zijn? Maar ja gewoon weer afwachten, om gek van te worden!