He Britt ik zou over 3 daagjes weer eens testen ik bedoel het ziet er wel positief uit zeker de test van de 13de en als je nog maar net overtijd bent dan kunnen de testjes ook al is het een dag later minder duidelijk zijn. Succes meid. xxx Joyce
dames even hier een vraagje over ovu testen, wie gebruikt deze testen allemaal en welke vinden jullie het beste werken kwil er toch misschien maar aan beginnen. maar wat als je dan een posi ovu test heb wanneer moet je dan klussen? en welke raden jullie me aan en hoevaak moet je die test doen en moet dat ook op dezelfde tijden elke dag? groetjess
Wat raar meis, de 13e lijkt het toch echt wel een duidelijke streep te staan. Nou het blijft spannend. Zo lang je niet ongi bent, is er nog een kansje.
Ik heb alleen ervaringen met babyboomshop. Ik ben wel tevreden over die testen. Ik test maar 1x per dag, op de site staat een schema vanaf welke dag van de cyclus je kan beginnen. Ik test niet altijd op hetzelfde tijdstip, maar wacht altijd 3uur met plassen en drinken. Lekker goedkoop en snel in huis. ps. ik ga nu weer even plasje opvangen voor waarschijnlijk m`n laatste test voor deze ronde.
@wendy oke thnx ik zal die eens even opzoeken jij hebt wel mooie posie testen even kijken hoe dat allemaal werkt nog iemand die andere testen gebruikt? groetjess xxx
@ Annie, Vorige ronde was me temp zo (2 dagen ziek): Vandaag weer 36.3 nu al 9 dagen 36.3 dus! @ Afrola, jeeej een kruis! Hoop dat de pendel gelijk heeft! Voor mij is januari en februari gependeld door 4 of 5 verschillende meiden. @ Leonie, wat een temp dip! Hopelijk een ei . @ Wendy, ik las dat je zo'n gevoel hebt dat je lichaam nu pas goed begint te werken. Ik had dus vanaf het begin dat we bezig zijn zo'n gevoel dat het 7+ maanden gaat duren met ons, weet niet waarom. Maar het klopt wel denk ik want we zitten nu in ronde 6. Meestal klopt je eigen gevoel wel hoor . @ Hanna, jeej je temp weer omhoog mooooi. Nee heb nooit een stabiele temp gehad. Mijn kaartje staat hierboven van de vorige ronde. Was 2 dagen ziek geweest toen. En verder lijken al me kaartjes wel wat op elkaar. Maar deze is dus totaal anders . @ Springmuis, je temp springt er idd op los ineens. Volgende week komt nu dichtbij he. Hoe voel je je erover? @ Britt, Nee he... Wat een klote test die laatste..... Heb je met ochtendurine getest?
@ Sannehai, ik heb testen van Sensitest gebruik. Alleen ben te vroeg gestopt met testen denk ik. Had er ook maar 12 en wou er maar 6 gebruiken, stom stom. Maar ze zijn volgens mij wel goed, alleen wat duurder dan de babyboomshop testen. Zag dat jij pendels van feb. hebt staan. Alies had ook februari voor mij gependeld en een paar anderen januari, wel grappig.
@wendy k heb net 30 ovu testen besteld via babyboomshop kben benieuwd wanneer ik ze in huis heb! ik weet natuurlijk niet precies wanneer ik mn eisprong zal hebben maar ik denk dat ik gwoon de dag dat ik ze binnen heb dr mee begin. is dat ook het beste als je het met ochtendurine doet of juist niet? groetjess
ow hey mp ja grappig allebij voor februari! ik zou dr voor tekenen hoor als ik wist dat het dan echt zo was maarja.. dat is helaas niet zo! ze hebben v oor mij al verschillend gependeld, voor december en ook al voor augustes volges mij toen ik net begonnen was. dusja haha. wel balen dat je net te vroeg gestopt was met testen kd8 ik doe dr maar gelijk 30 dan heb ik dr in iedergeval genoeg! haha groetjess
hey mp khep net in je album gekeken maar 19 november lijkt me toch wel erg positief? kbedoel die van 20 november is dan wel weer echt negatief... ik lees wel vaker dat die ovu testen niet altijd even donker of donderder worden dan de teststreep...
Dank jewel. Ik probeer altijd op m`n gevoel af te gaan. Toen ik aan ronde 8 begon had ik het gevoel dat het deze ronde is dat ik zwanger raak. Dat gevoel heb ik eigenlijk in al die andere ronde`s ook niet echt gehad. Nu dit alles ook zo gebeurd, heb ik er echt vertrouwen in. Hopelijk gaat het niet tegen vallen. Maar deze ronde ben ik wel erg positief in gedachte`s, zo raar eigenlijk.
Het verbaast me niets als je ze dinsdag in de bus hebt. Ik hoop dat je door de testen meer duidelijkheid krijgt in je eisprong. Je moet niet met ochtendurine testen hoor. Zo ergens in de middag/ namiddag goed. Ik heb altijd gezegd, geen temp. en geen ovu-testen. Nu doe ik het alle2 en ik voel me er een heel stuk zekerder door, omdat je nu ook weet wanneer je ook ongeveer weer ongi gaat worden. Heel veel succes meis.
Ik heb in mijn album een super positieve ovulatietest staan... (van vorige cyclus) De meeste ovulatietesten die ik zie in albums zijn altijd iets lichter. raar he?
Ik moet naar een verjaardag nu dus tot later. En ik heb me toch pijn in m`n buik. Volgens mij is eitje aan het springen. Heb net gewoon een echte pijn-scheut gehad dat ik krom in elkaar zakte. Ik hoop dat het eitje is gesprongen. We hebben gisterenavond geklust, en vanmorgen wilde mannetje weer en op het schema staat vanavond ook nog op het programa. Beetje g.e.i.l. ben ik de laatste dagen. Sorry voor taalgebruik.
echt leuk joh wendy dat je zo een echte posie test heb! dr flink op los klussen dus. oke ik hoop dat ik ze dinsdag heb. maar kan ik ze ook savonds gebruiken... want ik moet namelijk meestal tot 6 uur werken en dan ben ik rond half 7 thuis of is dat te laat... en soms moet ik pas om 13.00 smiddags werken kan het ook daar voor of is dat weer te vroeg... mn toetsenbord van mn laptop doet een beetje raar dus kan geen smilys of vraagtekens typen beetje maf! maar goed kan dat dan of is dat niet goed.. wantja om het nou opmn werk te gaan doen vinnik nogal raar.....
sylvia ja dat was wel een heel mooie posie test! en wat een mooi kamertje hebben jullie zeg wauw.. echt super gaaf en die spulletjes van muis zijn echt heel erg leuk eh vind ik ook helemaal gweldig. ik wil alleen nog niets kopen en heb me nog.. kunnen inhouden. groetjes