Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, ff maakt er dan vast wel iets moois van :) Waarschijnlijk is jouw lh-piek gewoon redelijk lang omdat je twee dagen positieve ovulatietesten had, maar dat is alleen maar fijn want dan is de kans veel kleiner om hem te missen.

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Sannehai, die test was nog niet positief.. De test streep was lichter. Maar goed ik weet het niet jammer dat je het niet aan je lichaam kunt voelen soms.

@ Wendy, ik ben ook positiever dan voorheen. Is voor je eigen gevoel ook veel beter. Alleen chagerijnig dat ik steeds ben joh, en waarom!? Geen idee. Op welke dag van je cyclus zit jij nu? Ik begin ook meer zin te krijgen :( wahah :). Irritant is dat. Mijn mannetje krijgt al snel genoeg en dan wil hij niet meer.

@ Mosa, dag 16 of 22 je ei denk ik. Soms maakt een uur later tempen geen verschil en anders maar 0.05 tot 0.1 ben benieuwd naar je temp voor morgen hoor.

@ Springmuis, ja ik miste je hier al. Maar ik snap heel goed dat je je nu zo voelt. Hopelijk trek je het nog even. Welke dag moest je ookalweer heen? Sorry ben heel vergeetachtig :(. Maar dan kan ik aan je denken! Met mij gaat het wel goed. Alleen ook steeds zo chagerijnig :( weet niet waarom want ik heb er totaal geen reden voor. Doet me vriend iets liefs en schiet ik naar hem uit :( hoe dom is dat. Verder misselijk steeds weet ook niet wat dat is.

@ Afrola, hahaha ik hoop dat ik binnenkort een hele mooie hoge temp krijg en niet door ziek zijn dit keer maar door een eitjeeeee :) haha.

@ Kweb, ik zou ook van 2 dagen posi test op FF zetten. Ook voor jezelf, dan kun je het ook beter overzien op je temp kaartje :D.

@ All, ik durfde het nog niet te zeggen, maar ik ben niet meer ongesteld :D! Dit heb ik nog niet weer gehad na een week gewoon niet meer ongesteld :D. Nu zit ik geen 14 dagen meer met broekloeren :)!

Hebben jullie het ook gelezen van dat meisje (hier ergens op het forum) die geen temp verhoging kreeg maar wel zwanger is!? Dat geeft mij dus veel hoop.

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ben er nog niet helemaal uit of hij dan mss toch vandaag is gesprongen ivm de 1e posi test gister en de vreselijke rugpijn of dat hij dan toch morgen komt omdat mn test vandaag ook nog posi was. Zal het morgenochtend wel aan mijn temp zien. Als die ineens omhoog schiet issie vandaag. Want kan je ook op de dag van je ei nog posi testen of is op dat moment je LH alweer laag?

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @mp: Hihi :) ik moet trouwens woensdag voor de hsg en dinsdag voor de sl.test ;)
    irritant he chaggie zijn haha gelukkig doe ik het niet tegen mn lief ;) tegen de rest allemaal wel :evil:

Liefsss!

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Kweb, als ik naar je kaartje kijk dan denk ik dat je ei gisteren gesprongen is. Maar je hebt nu weer een posi ovu test gehad vandaag, dus heb geen idee hoe dat verder hoort te gaan. Maar van je temp zou ik uitgaan van gisteren.

@ Muisje, Deze dinsdag? Ik heb geen idee wat het allemaal inhoudt, maar veel succes toegewenst alvast! Ik kan tegen anderen niet chaggie doen :( gek he. Alleen tegen diegenen die echt naast me staan en weten waar ik mee zit zeg maar. Net alsof hun er iets aan kunnen doen ;).

Weltrusten meiden, ik zal me nestje op gaan zoeken!

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oepsie ik bedoel donderdag ;) maar ja deze woensdag en donderdag ;)

Hsg is dat ze met een slangetje contrast vloeistof in mn baarmoeder spuiten en dan een rontgen foto maken, dan kunnen ze zien of ik verklevingen heb ;)

en samenlevingstest is dat liefje en ik woensdagavond moeten klussen en dan donderdag word er wat baarmoederslijm weggehaald en onder de microscoop gelegd en dan kijken ze of mijn slijm en zijn zaad kunnen samenleven :) het kan namelijk zijn dat ik vijandig slijm heb en mijn lief zijn zaad daarmee vermoord ;)

enne ik kan tegen iedereen chaggie doen hoor :) behalve tegen mijn liefje en mijn beestjes :)

Slaap lekker!

Liefs!

7. Niet meer actief

Goede morgen,

M`n temp. is maar minimaal omhoog gegaan.
    Ben benieuwd of FF straks nog een kruis gaat maken en/of dat hij de verticale-streep verzet.
    Iedereen een fijne dag.
    Ik ben weer naar m`n werk tot 16 uur.

Groetjes

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

@Kweb,
    Brrrrrrrrr, ik ben echt bang voor spinnen en zou die dan ook nooit maar dan ook nooit zo over mijn hand laten lopen!
    Dapper van jou hoor!
    Ben benieuwd of je temp vandaag de lucht in vliegt!

@Springmuis,
    Het wordt wel een spannnende week voor jou deze week, met 2x een ziekenhuisbezoek.
    Hopelijk gaat het allemaal heel goed en natuurlijk duim ik voor een goede uitslag!

@Mosa,
    Heb je je eisprong niet gevoeld?
    Dan weet je wat zekerder of het op dag 16 was.....

@My Precious,
    Fijn voor je dat de ongi weer is geweest!

@all,
    Vandaag weer een hoge temp.
    Ik weet dat het nog niks zegt, maar het is toch wel een goed begin van de dag :D

@Wendy,
    Inderdaad maar een kleine stijging, maar goed.... hij gaat omhoog!

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

9. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Goedemorgen meiden...

Hoe gaat het nu hier, spannende tijden voor sommige meiden ;)
    Hier sinds gisteren alleen wat spotting nog, en mijn temp is op hobbel, keldert ineens naar beneden vanmorgen, geen idee wat het is maar ga toch maar weer ovutestjes doen al inplaats van vrijdag, volgens mij zijn mijn hormonen een beetje in de war :)
    Ik hou het wel even in de gaten...want heb maar 2 dagen licht bloed verloren, da's wel erg weini voor mijn doen namelijk, we zullen zien..maar kan er op dit moment niet echt veel wijs meer uit worden :confused:

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mogge, lieve mEIden!

Wendy, minimale stijging=een stijging, dus dat gaat de goede kant op!

Loveable, verstandig van je. Ik denk dat jij idd een beetje hormonensoep hebt op het moment, dus hou het maar goed in de gaten!

Muisje, spannende week voor jou meis! Ga heel hard voor je duimen deze week.

All, ik word donderdag 30 :confused: en kreeg zaterdag al een brief om een uitstrijkje te laten doen! :-s Als je nog geen complex had, krijg je het vanzelf he? :)

Ik zie er wel een beetje tegenop om 30 te worden, maar blijf mezelf maar inprenten: 30 maakt je buurt pas prettig!

Mn temp is vanmorgen trouwens weer naar beneden gedonderd, naar een heerlijke 36,5, dus of het is een dip of ik spoor voor geen meter!

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen lieve meiden,

haha ik ben ook doodsbang voor spinnen, maar die baby`tjes vind ik niet zo eng...maar dessalnietmin was het toch een vogelspin al was het een baby`tje, dus ik ben ook wel trots hahaha.

Mijn temp had vanmorgen een dipje naar 36.5, dus ik vermoed toch vandaag mijn ei. Denk dat mn temp morgen gaat stijgen. Zal vanavond wel een nega test hebben. Vorige ronde was mijn ei (vermoedelijk) ook op dag 20, dus zou allemaal mooi kunnen kloppen.

@ maar, mss komt je ei wel meis :)

@wendy, idd een stijging is een stijging en bij elkaar ben je toch al een graad of 0.3 gestegen (als ik het goed heb gezien)....

Nou, ik kom gedurende de dag wel ff koekeloeren, ook ik zit op mn werk, dus kan helaas niet uitgebreid het forum af struinen haha

tot later

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede morgen all

Ik heb vandaag pas echt eggwhite slijm en van ff heb ik nu een stippelkruis maar nog wel op dag 17.

Hanna jij bent niet de laatste ik moet hem vandaag ook nog intuigen de boom. heb hem gistere gekocht.

muisje veel suc6 deze week en ik hoop dat alles goed gaat

Maar een uitstrijkje valt mee hoor. *ik ben nog lang geen 30 maar heb er al wel 4 gehad*

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

wij hebben een zwaar weekend gehad. Oma van mijn vriend ligt slecht, dus mijn schoonmoeder is wat van slag en dat heeft zijn weerslag bij ons. veel gereisd afgelopen weekend maar op zich wel fijn geweest.
    Uiteraard is vriend vanavond niet thuis (nooit op maandag :cry: ) en kunnen we morgen als het goed is weer aan de klus (hoewel we het eerste klusje van de nieuwe reeks al gehad hebben op zaterdag.

Mijn temperatuur lijkt zich heel stabiel te gaan houden (in tegenstelling tot de vorige ronde voor het ei) Ben dus heel erg benieuwd wanneer het ei zich gaat aandienen. Gelukkig werk ik nog maar drie dagen deze week en dan pas weer op januari. Ga dus waarschijnlijk nog even drie dagen rustig aan doen hier maar dan worden jullie weer regelmatig verveeld door mij ;)

fijne dag

14. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mooi kaartje Djaar, dat gaat er op lijken ;)

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou, ik kan haast niet wachten! Humz. Denk dat ik het maar ff naar het nieuwe jaar til... :)

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Kweb, ik hoop dat je gelijk hebt! Ben wel een beetje klaar met die "zoektocht"! :) :) :)

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi meiden, hoe gaat het hier? Ik zie dat de meesten nog steeds een beetje op zoek zijn naar hun ei, en al goed geklust hebben. ik hoop snel dat het bij iedereen duidelijk is.
    Hier is mijn temp niet hoger dan andere rondes, daar baal ik wel van. Hoeft niet iets te zeggen natuurlijk, maar hoopte dat mijn temp lekker hoog zou zijn, en ik daardoor al wat kon zien aan mijn kaart. Ik denk dat het wrs toch spannend zal zijn tot het einde.

18. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Jeetje meid echt spannend voor jou zeg !
    Wij moeten aankomende vrijdag voor onze eerste intakegesprek voor IVF/PGD, ben héél erg benieuwd en al goed zenuwachtig ;)

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    loveable, spannend meid, hebben ze een wachtlijst in het zh waar jij zit? Of kun je gelijk beginnen denk je?
    Ik heb goede ervaringen hoor, voor het geal je alleen maar horrorverhalen hoort. De bijwerkingen van de hormonen vielen reuze mee, en de punctie ook, het wachten is nog het ergste van alles,haha. En over het verdriet als het niet raak is durf ik helemaal niet na te denken. daarom blijf ik positief!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

@ Wendy, je temp was gisteren natuurlijk al flink gestegen, dus ik denk dat je eisprong wel geweest is.

@ Hanna, mooie temp! En je kaartje is ook mooi anders dan de vorige keren! En over mijn eisprong, die donderdag de 16e had ik wel krampen in mijn buik, maar of dat mijn eisprong was? Ik weet niet goed wat ik dan moet voelen, en sinds ik de pil niet meer slik heb ik wel meer last van mijn buik.

@ Loveable, vreemd hoor! Ik weet niet wat ik moet zeggen :(

@ Maar, lijkt een mooie ei-dip te zijn! Ik hoop het voor je!

@ Kweb, ik denk ook dat je eisprong vandaag is.

@ Klussertje, misschien moet je eisprong nog komen? Het kan natuurlijk zo zijn dat door de mk je cyclus in de war was en dat hij daardoor langer was.

@ Djaar, inderdaad een mooie stabiele temp! Sterkte verder!

@ Wies, een hogere temp dan normaal hoeft inderdaad niets te zeggen, maar ik kan me voorstellen dat je dat liever zou zien! Hoeveel kans heb je eigenlijk dat het goed gaat, weet je dat?

@ All, mijn temp was 37.1! Dus weer iets gestegen. Meestal heb ik die hele hoge een beetje aan het einde van mijn cyclus. Maar als ik naar mijn overlay kijk, dan heb ik het nog nooit zo vroeg gehad, ook niet met mijn kortere cyclussen :(

Allemaal een hele fijne dag toegewenst!

Deel Deze Pagina