@ britt van harte meis...blij voor je dat je nu wat meer zekerheid hebt... En nu lekker genieten. @maar wat goed joh...zei toch dat je ei eraan komt Ik heb zelfs nu nog geen eggwhite. Had een dag of 3 geleden een soort van creamy plak...kon het ietjes uitrekken maar niet super veel...dus ik heb nog niet eens vruchtbaar slijm...ach als ik maar een posi ovutest heb en een tempstijging, dan ben ik al blij haha
@Maar, Die is leuk! Succes met het wachten tot 6 uur! Ik heb hier ook gene zin om te werken. We hebben gelukkig al veel gedaan hier, dus het laatste half uur mogen de kinderen lekker vrij spelen!
Het kan morgen ineens anders zijn hoor! Ik had gister ook nog creamy, dus wie weet...?! Niet te geloven hoe blij je al kan zijn met een posi ovu en een tempstijging he? Ben je nog niet eens zwanger! ha ha
hahahaha ja idd...of hoe blij je in sommige gevallen kan zijn met ongi hihihi. Ik verwacht eigenlijk geen slijm meer deze ronde, omdat ik toch vandaag mn ei verwacht... maar je weet maar nooit. Heb ook geen zin meer in werken, maar moet toch nog tot 17.00...kan maar beter doorwerken dan zit de tijd er sneller op haha
Britt super gefeliciteerd meid, geniet er lekker van. Voor alle andere duim ik nog even door. wies het is je zo gegund. Ik hoop dat deze methode voor jullie nu meteen eens zijn vruchten afwerpt. xxx joyce
Thx! Ik zit alweer met mn benen over elkaar hoor! Lijkt wel als je niet kán, dat je dan meteen moét ! Strax gelijk in één streep naar de wc thuis... Met mn atributen...haha!
Goedenavond allemaal weer, Jeetje weer veel geschreven, even een snelle reactie. @ Britt, Joepie!!! Gefeliciteerd @ Mosa, mooie stijgende lijn @ Hanna, Voor jou zijn de komende dagen heel spannend, hou je het wachten nog een beetje vol? ieg bijna weer een dag voorbij @ Maar, op weg naar je ei! eindelijk! @ Springmuis, spannende week voor jou zeg. Alvast heel veel SUCCES! @ Wies, mooie temp hoor, echt heel spannend voor je. Blijf voor je duimen [-o< @ all, ik moet nog een week wachten, maar vind het nu al weer berespannend. Gelukkig moet ik HEEEL HARD werken. Want er moet nog een rapport af voor kerst en daar moet ik nog VEEL voor doen. pfff en nu moet ik zo naar huis, want zat stiekem nog even op zp vanaf werk)
@ Springmuis, spannend allemaal hoor. Maar het komt nu dichtbij en dan weet je straks hoe en wat! @ Wendy, ik denk dat je kruis een dag eerder hoort! Gek. @ Hanna, mooi kaartje krijg je zo hoor! @ Loveable, hmm ik snap niet echt veel van je vorige kaartje en dan nu deze en je mini ongie. Gek allemaal hoor. Goed idee om nu met ovu testen te beginnen. @ Maar, ik denk een eidipjeee? @ Kweb, ziet er goed uit denk vandaag idd je ei! Ben benieuwd naar je temp voor morgen . @ Klus, ik denk dat wel je ei is geweest eigenlijk, wat denk je zelf meis? Je temp is nu wel weer laag.. @ Djaar, sterkte & knuffel! Hopelijk komt alles goed met zijn oma.. Je kaartje is wel mooi trouwens. @ Mosa, ik had vanaf het begin al een goed gevoel bij je kaartje.. Dus ik ben héél benieuwd! Spannend hoor. @ Afrola, ik denk dat je ei een dag eerder was idd. Wat gebeurd er als je je slijm weghaalt dan? @ Britt, GEFELICITEERD!! Echt super!! Ik denk dat je misschien je ei later hebt gehad en dat de digitale meer HCG nodig heeft . Kleintje moet blijven zitten. @ ALL, ik krijg waterig slijm. En mijn temp naar beneden. Ben benieuwd. Bmm is nog niet open maar ook niet dicht meer. Wie duimt voor me? 1e goede eitje in 6 maand? [-o<
Hoi meiden, @ Britt, Dus toch!!! Gefeliciteerd!!! Wat goed zeg! En wat heb je in spanning moeten zitten zeg! Ik ben heel blij voor je en hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben! Kom je af en toe nog eens langs hier? @ Afrola, ik denk dat ff wel gelijk heeft, maar een dagje eerder zou ook kunnen! Gelukkig is het maar een dagje verschil, dat is nog wel te overzien. @ Wies, 30% is inderdaad een goede kans! Wat spannend zeg! We duimen door voor je hoor, het MOET gewoon raak zijn! @ Melisa, spannend! En een betere cyclus in ieder geval! Je temp is in ieder geval mooi hoog! Ook voor jou ga ik duimen! @ Maar, Yeah! Dat zijn goede berichten! Op naar een mooi eitje met een mooi resultaat! @ Kweb, niet iedereen heeft merkbaar rekbaar slijm hoor, dat maakt niets uit! Een positieve ovulatietest is natuurlijk ook erg prettig! @ Jent, 15 weken alweer! Wat gaat dat toch snel! Gaat alles een beetje voorspoedig? @ Sylvia, hoi @ MyPrecious, goh, het begint er nu toch wel érg op te lijken dat je lichaam eindelijk door heeft wat hij moet doen! En natuurlijk ga ik voor je duimen! Laat het dan maar meteen raak zijn hè? En ik hoop dat jouw goede gevoel over mijn kaartje ook uitkomt
@ Springmuis, jij schommelt lekker verder zie ik Deze week wordt spannend voor je, maar het is nu tenminste wel bijna zover. Daarna heb je het tenminste ook gehad! Hoe laat moet je, dan zal ik aan je denken! @ All, wat ik trouwens vreemd vind, ik had gisteren de hele dag het idee dat ik een kater had Nu was het zaterdag wel heel laat geworden, maar ik heb niets gedronken. Vandaag voel ik me ook niet echt lekker, een beetje weeig en hoofdpijn. Het kan natuurlijk een griepje zijn die niet doorzet, maar toch krijg je door dat soort dingen wel weer wat meer hoop.