Ja het toeval is dat ik wel van schommelen hou Word zeker spannend! ik moet woensdag om half 5 en donderdag om 10 over 11! ik zal dan ook maar aan jullie denken he, misschien voel ik dan geen pijn lig ik daar in een deuk als ik aan alle maffe verhalen denk van hier ik duim trouwens voor jou dat het een goed teken is die hoofdpijn enzo! liefs
@ Mosa, hopelijk een 9 maanden kater hahaha . @ Muissie, voor je het weet is het vrijdag meis. Ik denk altijd maar voor ik het weet sta ik weer buiten en zijn we er weer van af, wanneer ik ergens ben waar ik liever niet wil zijn.
thx, we hebben echt zo ons best gedaan en er ook erg van genoten. We hebben ook wel in andere rondes klusdagen gehad dat we alle2 zo`n "must" gevoel hadden, maar nu was het erg fijn...hoop dat het resultaat er mag zijn haha
@all... vind het zo knap hoe jullie een heel bericht kunnen typen en iedereen ff aanspreken....steeds als ik een bericht type vind ik um zo ego maar vind het moeilijk om van iedereen te onthouden en daar op te reageren...dus let maar niet op mij hahaha....
das idd wel een hele goede...stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht haha...ga het de volgende keer ook proberen LOL
@Britt GEFELIFLAPSTAART!! eindelijk mag je op roze. Ik heb weer maar ff tijd om te posten maar dit rare kaartje wil ik jullie niet onthouden! Ik zeg fopei!
@ Pookie, dat ziet er verdacht uit als een fopei idd. Daarom kun je beter ook niet teveel van FF uitgaan wanneer je een kruis krijgt zo zie je maar weer. En je banner geeft al aan "vandaag heb ik mijn eisprong"...
Mosa@tuurlijk blijf ik hier kijken hoe het gaat. Ik mag 24 dec nog komen voor een echo om te kijken of het hartje klopt! Pendels zijn bij mij ook goed! Alleen zeggen er 2 een meisje en 1 een jongen. Hahaaha. Bedankt nogmaals voor jullie steun en lieve berichten. Britt
@ Kweb, ik open ook altijd twee pagina's hoor. Mijn geheugen is best goed, maar zó goed nu ook weer niet En dat jullie genieten van het klussen is natuurlijk alleen maar goed! Wij merkten gisteren dat het nu wel een beetje een moetje is geworden, dus vanaf nu doen we dat ook niet meer. En mijn eisprong is toch al geweest @ Pookie, ik denk ook een fopei! Hopelijk heb je vandaag met zo'n mooi dipje alsnog een echt ei! Wat betreft het klussen, kan het ook maar beter een fopei geweest zijn @ Britt, leuk dat je af en toe nog om het hoekje komt kijken! En we gaan er natuurlijk vanuit dat de echo goed is! Je hoeft in ieder geval niet zo lang te wachten, nog mooi voor de kerst!
Britt, geweldig! Ga je strax met een gerust hart de kerstdagen in. Super meid, ben echt heeeel blij voor je. Ik had gewoon WEER een negatieve ovulatie test! Begrijp er echt geen donder van. Voel van alles, steekjes, darmen zijn feest aan het vieren, maar het lijkt wel of mn testen alleen maar lichter worden! Ik kan morgen en overmorgen niet meer testen, dus ga maar van mn temp uit. Ben onwijs benieuwd wat ie morgen doet, maar heb er geen goed gevoel over deze maand...
Goedenavond meiden! @ Britt: GEFELICITEERD! Whoehoe! Geniet ervan! @ PM: Ik duim voor je! kaartje ziet er wel perfect uit hoor! laat die ei maar komen! @ Mosa: wat een mooi kaartje! Hopen dat je temp. lekker hoog blijft! Vraagje: hoe maak je zo'n kaartje waar je alle cyclussen in hebt staan? met al die kleurtjes zeg maar? En dan je huidige kaartje eronder... @ kweb: dan wordt dan een echt echte liefdes baby! komt vast helemaal goed! @ All: Ik snap helemaal niets van die temperatuur! Straks wordt ik nog een ijsklontje door die lage temperatuur! haha Zit er toch erg aan te twijfelen om ovu testen te bestellen...
@ Maar, balen zeg! Ik had toch wel verwacht dat hij nu positief zou zijn! Maar misschien heb je net je lh-piek gemist? Of hij is morgen pas? Inderdaad maar goed naar je temp kijken, misschien kun je daar meer duidelijkheid krijgen! @ Leonie, ik moest het even opzoeken maar ik weet weer hoe ik die overlay (zo heet dat ) in mijn linkje kreeg. Als je op ff naar Sharing en dan Home page setup gaat, dan zie je onder Graphics 'Add BBT Chart Overlay staan'. Als je daar op klikt, kun je instellen welke cyclussen je mee wil laten tellen. Dan alleen nog aanvinken en als het goed is staat hij dan in je linkje. En je temp is inderdaad laag, maar volgens mij kan het echt geen kwaad hoor! Aan je temp te zien, kan het zijn dat je eisprong eraan zit te komen en dan zal je temp wel flink gaan stijgen!
@ Leonie, trouwens, over ovulatietesten. Stel dat je in het ongunstigste geval weer zo'n lange cyclus hebt, dan moet je er wel érg veel hebben. Misschien kun je beter deze cyclus even afwachten, misschien is hij nu al een stuk korter en dan eventueel de volgende keer ovulatietesten gebruiken.
@britt: Joepiedepoepie u go girl gefeliciteerd! @pookie.. ik denk ook een fopei! @maar echt balen hoor geen posi ovu test! hopelijk komt ie snel! @mosa een stijging jippie jippie sorry dames verder weet ik het ff niet meer! @all hier niet zo veel byzonders...temp het zelfde als vandaag vandaag wel wat eggewhite ontdekt maar denk eigenlijk dat het kwam omdat we gister geklusd hebben en heb wel eens gehoord dat je daar ook echt eggwhite van kan krijgen. want het was niet zo heel veel en later op de dag heb ik er niets meer van gemerkt. of ik moet morgen een stijging krijgen en morgen nog meer eggwhite vinden maar kdenk het niet. hopelijk krijg ik morgen mn ovu testen binnen ben toch wel benieuwd khep vandaag ook pijn in mn rug gehad.. wie weet toch een aankomend eitje.....zou es leuk zijn een vroeg eitje voor de verandering! nou dames groetjess!
@ Mosa: bedankt voor je uitleg van FF! ik heb alleen nog maar 1 cyclus, dus nu gaat het nog ff niet. Ik kan idd beter volgende ronde beginnen aan ovu testen. Wie weet is m'n cyclus dan wel een beetje normaal. @ All: Heeft iemand hier ook zo'n gekke cyclus als ik heb? het zijn zulke schommelende temperaturen! Lange cyclus steeds en ook niet echt een idee of en wanneer ik een eisprong zou hebben. Ik ben gewoon bang dat het niet helemaal goed zit en ik gewoon geen eisprong heb...
@ kweb: morgen gaat je temp. vast omhoog! Dat kan toch niet anders na 2 duidelijke testen? Jullie hebben goed geklust afgelopen dagen, dus kan niet meer mis!
@ Sannehai, eggwhite zou wel een heel goed teken zijn natuurlijk! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @ Leonie, met één cyclus gaat het inderdaad niet zo makkelijk En ik denk dat je schommelende temp te maken heeft met ontpillen. Als je naar eerdere cyclussen van mij kijkt, dan zie je dat ik het een tijdje geleden ook erger had dan nu. Dus het wordt bij jou vast ook wel minder. En of je een eisprong hebt, blijft natuurlijk afwachten maar ik vind het er nu wel veelbelovend uit zien bij jou!
hee mosa nog ongeveer een weekje en dan kan je testen toch ? hahah spannend je temp blijft wel lekker hoog eh.. spannend