Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jan 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    @ MP, heb even wat gespeeld met ff, als ik mijn eggwhite weghaal, verschuift idd mijn kruis. Heb ook nog even nagedacht over mijn egwhite hoeveel en hoe laat en zo maar ik weet het niet meer. :( beetje vreem dus.
    Maar jij hebt trouwens een heel mooi dipje en watery, dat klinkt goeoeoed!

@ Mosa, tja, wat betreft mijn ei, tsja als ik egwhite weghaal gaat mijn kruis weer terug. Mja weet het niet meer laat het maar zo staan... over een weekje weet ik meer.
    Jij blijft nu lekker stijgen :D , en die kwaaltjes die je aan het denken zetten... Ik denk in deze dagen ook bij alles, zou het, zou het ;) Let's hope so!

@ Kweb, hopelijk gaat jou temp morgen omhoog! enne ik open ook vaak twee pagina's (als ik tijd heb) ;)

@ Pookie, een zeer apart kaartje, of een tweeling van twee eitjes met twee innestelingsdipjes ;) bereid je maar vast voor :)

@Leonie, balen hoor dat je ei zo lang uitblijft en je cyclus dus zo lang duurt, digi-knuffel

@ Sannehai, mogelijk richting ei, of gewoon lekker geklust, haha, Ik vraag me ook wel eens af of ik nou egwhite heb ontdekt offf wat spermaoverblijfsel :oops:

@ all, had daarstraks een heel berichtje getypt, loopt internet vast, grrrr :x Maar weer overnieuw begonnen...

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sannehai, als mij eisprong inderdaad op de 16e geweest is, zou ik over 6 dagen al kunnen testen, maar ik ben van plan om langer te wachten voor het geval mijn eisprong later was. Alhoewel ik zelf wel denk de 16e, maar het is afwachten hoe lang ik kan wachten natuurlijk :) Ik heb in ieder geval over het algemeen niet de neiging om voor mijn nod te testen, dan kan ik me altijd nog wel inhouden.

@ Afrola, vervelend is dat hè, als internet vastloopt! Kun je weer helemaal opnieuw beginnen. En ik zou alles ook zo laten staan als nu, in dit geval kun je in ieder geval niet te vroeg testen!
    En kwaaltjes zijn wel vervelend, meestal ben ik wel nuchter, maar soms ga je er toch wat over denken. Alhoewel ik dat de vorige keer ook wel had, en dat was ook valse hoop. Maar ja, het houdt je wel bezig natuurlijk :)

3. @ afrola: ik had het net ook, loopt de pagina vast! Daarna alles opnieuw getikt en voordat ik op "verzenden" drukte heb ik de tekst ff gekopieerd CTRL+C. Stel dat hij vastloopt, dan kun je 'm zo weer "plakken" CTRL+V
    Tipje :D

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@afrola ja ik zit soms ook wel eens te twijfelen over eggwhite net als vandaag dus. maar als ik morgen eggwhite heb dan weet ik dat het niet meer van het klussen kan komen want heb vandaag niet geklusd, zo wist ik het de vorrige keer ook dat het wel echt eggewhite was.

@mosa jaa spannend hoor ik denk toch echt dat je gewoon de 16e je eisprong had hoor en als je dat zelf ook denkt zal het heus wel zijn. wel knap dat je goed kan wachten met testen

ik heb vorrige ronde eigenlijk helemaal niet getest, werd al zo snel ongi! dat ik er nog niet eens aan d8... naja natuurlijk wel een beetje maar had het nog niet in de planning.

hopelijk deze ronde anders;)

groetjess

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Leonie, dat doe ik ook altijd voor ik op OK klik, je weet maar nooit!

@ Sannehai, volgens mij is het zo dat als je eggwhite hebt, dat je wel kan zien dat het niet van het klussen is. Volgens mij kan dat namelijk niet rekbaar zijn. Dus als het rekbaar is, is het volgens mij altijd eggwhite. Ik weet het niet zeker, maar anders verbetert iemand het vast wel :)

6. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @ pookie, dat is een rare...zit geen logica in ook hhmm moet je daar nu van denken.

Ik heb nog een vraagje meiden. Ik heb net ff voor de gein de aankomende dagen bij FF een hogere temp aangegeven omdat ik benieuwd was of ik een kruis kreeg. En die kreeg ik wel, t was alleen een stippelkruis...maar die krijg je toch alleen als FF het niet zeker weet. Maar heb wel 2 posi testen gehad gister en eergister. Heb ik net ff de eerste posi test weggehaald en nog geeft ie een stippelkruis aan...dat is toch raar of niet?

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, vreemd! Zijn je ovulatietesten helemaal gelijk of is eentje iets donkerder? Anders kun je alleen de donkerste laten staan, kijken wat ff de komende dagen doet? En een stippeltjeskruis maakt natuurlijk niet zoveel uit, als je maar weet dat je eisprong geweest is!

8. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    @ Leonie, eigenlijk zou ik mijn grotere berichtjes idd even moeten kopieren

@ Mosa, slijm van klussen is niet rekbaar das wel goed om te weten. Ik was deze ronde ook wel aan het twijfelen...
    Ik dacht ook wel dat ik nuchter was, kreeg dat vaak genoeg te horen, maar wat betreft de wachtweken maak ik mezelf best gek. Niet dat ik continu aan het testen ben, maar het zit vooral in mijn hoofd. Pff gek maak ik mezelf. Wel goed dat jij jezelf nog een beetje rustig kunt houden. Jij moet ook altijd wel erg lang wachten dus geduld komt dan wel goed uit!

9. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    foto staat in mn album. Ik vind die van gister het duidelijkst en verklaard ook dat mn test vandaag nega is. Daarom had ik ook de 1e test weggehaald uit ff maar nog geeft ie een stippelkruis. Gaat er natuurlijk ook om DAT ik een ei heb gehad, stippelkruis of niet, maar vind het vreemd. Mss ligt het wel aan de fictieve temp die ik heb ingevuld. Ik ga gewoon netjes de aankomende 3 dagen afwachten wat mn temp doet.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Afrola, ik ben niet altijd zo geduldig hoor :) Maar negatieve testen vind ik ook geen pretje, is toch een teleurstelling. Dus die wil ik zoveel mogelijk voorkomen, maar door mijn onduidelijke cylussen heb ik toch al een paar keer getest.
    En we willen toch allemaal graag zwanger worden, dan vind ik het alleen maar logisch dat je jezelf gek maakt met dingetjes. Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die dat niet hebben. Zolang het maar niet je leven gaat beheersen en je alles nog wel kunt relativeren, dan is dat wel gezond denk ik!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, hihi, ik moest lachen om Flubber in je album. Wat ligt ie lekker! Als ik zo naar je testen kijk, denk ik dat die één na onderste het meest positief is. Dat streepje is nog iets breder. Misschien zou je die kunnen aanhouden? En je hebt helemaal gelijk, het is natuurlijk raar dat ff niet een dik kruis geeft! Maar misschien komt dat vanzelf als je je echte temps invult de komende dagen, in plaats van fictieve ;)

12. Sannehai

oke..."klusslijm" is dan dus niet rekbaar...
    dit wat ik had was echt wel rekbaar.. kben benieuwd....hahaha;)

soms irriteer ik mezelf wel aan mezelf hoor! elke keer dingetjes zoeken om te kijken nu of mn ei dr aan komt, dalijk weer als ie dan geweest is kijken naar "klachtjes"haha wel spannend en leuk maar soms baal ik dr ook van haha al dat gedoe

maarja... toch doe ik het :p hahahah

13. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, gelijk heb je hoor, geeft idd ook gewoon aan hoe klaar we ervoor zijn. Bovendien is het ook gewoon een on(be)grijpbaar iets zwanger worden.

@ Sannehai, ik ook hoor, vandaag heb ik echt weer zo'n dag... ;)

14. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Nieuwegein
    Flubber is echt een lekkere kroelkont. Hij is 2 weken terug geopereerd aan een gesprongen blaas. Was um bijna kwijt...was ik van slag zeg. Maar hij is alweer helemaal opgeknapt. Nu moeten alleen zijn geschoren plekken nog dichtgroeien :)

De onderste is van vandaag, de 2 daarboven van gister en de 2 daarboven van eergister, dus ja ik denk ook die van gister het meest posi. Maar ik denk idd ook echt dat het aan de fictieve data ligt. Als ik mijn vorige tempkaartje aanhou zie ik ook niet echt sprongen in de temp daarom heb ik het nu ook maar met kleine verschilletjes ingevuld, maar voor hetzelfde geld schiet ie morgen en overmorgen ineens de lucht in en krijg ik wel een mooi kruis. We zien het wel. Geloof wel dat de ovutesten van deze ronde wel echt aangeven DAT ik een ei heb, dus daar ga ik ook gewoon van uit.

15. Sannehai

@Afrola ja ik hier ook! hahaha

soms temp ik zelfs als ik thuis kom uit mn werk en voordat ik ga slapen.. en dan hoop ik dat ie heel hoog is en dan denk ik dat ie die ochtend ernaa ook hoog zal zijn ofso....wahah verklaar me maar voor gek;)

maar vorrige ronde weet ik wel toen had ik ineens 37,5 savonds en ochtend hoge temp en toen had ik mn ei gehad volges ff toen ik dat invulde;) dus hoop elke x op 37,5 hahahah .. dom.. ik weet t ;)

16. Sannehai

oww dames ben ik weer even;)

khep net Nog wat eggewhite gevonden, nee ik zit niet heel de avond te speuren;)

maar moest ff plassen en toen zag ik het!

dus ben er nu wel ietsje meer zeker van dat het gewoon eggewhite was.. hopelijk:) en heb ook hoofdpijn weet niet of dat nog wat betekend;) haha groetjes kga dalijk slapen !

17. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sannehai, Slapen, malle, aan de klus zul je bedoelen, anders komt die beeb er nooit ;)

@ All, slaap lekker, ik ga zo mijn bedje op zoeken. * Sweet dreams *

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hier ook iemand die meestal 2 pagina's opent en dan alles typt.
    Zo goed is mijn geheugen ook niet he!

@Afrola,
    Het wachten gaat me veeeeel beter af dan de vorige ronde.
    Gelukkig maar.
    Toen dacht ik echt dat ik zwnager was want ik was zo misselijk.
    Maar .... daar trap ik nu ook niet meer in... zelfbescherming denk ik.

@Pookie,
    Lijkt inderdaad niet echt op een eisprong daar waar FF het kruis heeft gegeven.
    Pfffff, hopelijk wordt het snel een duidelijk kaartje!

@Britt,
    Spannend Britt de echo op de 24e!

@Maar,
    Matig zeg nog geen positieve ovutest.
    Wel eggwhite en geen goede test? Raar hoor!
    Wel klussen he ;)
    Je weet maar nooit!

@Sannehai,
    Volgens mij komt je ei eraan :)

@Kweb,
    Wat een geweldige kat hebben jullie!

@Mosa,
    Ik snap het wel hoor dat je wacht met testen.
    ben het deze keer ook van plan. In ieder geval mijn hele NOD af te wachten, en als mijn temp nog hoog is dan pas testen.
    De vorige keer was het voor mij ook zo'n teleurstelling, eigenlijk voor de eerste keer en daar heb ik deze ronde geen zin in.
    Succes met wachten!

Slaap lekker voor straks allemaal!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sannehai, ik merkte dat ik de eerste twee cyclussen er veel meer mee bezig was dan daarna, het is dan toch extra spannend!

@ Kweb, gelukkig maar dat het goed afgelopen is met Flubber! Wij moesten vorig jaar onze kat laten inslapen (had al een paar jaar kattenaids), vond ik ook verschrikkelijk! En dat haar groeit wel weer aan, als hij maar weer gezond is!
    Volgens mij kun je er inderdaad vanuit gaan dát je een eisprong hebt, dat is wel fijn natuurlijk!

@ Hanna, ik kan me voorstellen dat je de vorige keer extra teleurgesteld was, dan is het toch beter om iets rustiger te blijven deze keer. Maar gelukkig schiet het alweer op!

@ All, weltrusten!

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Hey mEIden

Even snel een berichtje van mij. Morgen ga ik iedereen ff antwoorden, want ben het nu zo zat!

Heb net ff lekker gesport en ben kapot. Wat een aanslag op mn lijf... ha ha.

Ben benieuwd wat alle tempen weer gaan doen morgen, including mine.

Tot morgen allemaal en slaap lekker voor strax!

XXX

Share This Page