Hoi meiden, Ik was gisteren heel vroeg naar bed gegaan en dan bedoel ik echt vroeg ( 19:00) Ben er gisteren-avond nog wel even uit geweest, het is niet dat ik heel de avond/nacht heb geslapen hoor. Vanmorgen was m`n temp. weer iestje gestegen. Ik vind het wel een mooi kaartje worden zo, al zeg ik het zelf. Ik las dat er enkele meiden eggwhite hadden gevonden, nou spannend zeg. Het lijkt wel of we nu allemaal een beetje samen lopen met de ei-sprongen. Ik ben zo weer lekker werken. Iedereen een fijne dag. Groetjes
hahah, leuke reacties. Vanavond lees ik wel ff goed als ik tijd heb. Maar het fopei is een feit. Een paar cycli geleden had ik dat ook al. Zat ik helemaal in de stress omdat ik dacht dat mijn ei te vroeg was. Ha lijf jij fopt mij niet meer! En nu lief zijn en overmorgen temp echt omhoog!
Goedemorgen meiden, @Wendy, Mooi kaartje zo hoor. Fijn dat je temp weer omhoog is gegaan! @Pookie, Van een fopei had ik eigenlijk nog nooit gehoord. Heb jij weer hoor! Heb je de vorige keer na dat fopei ok nog wel een goed ei gehad in de zelfde cyclus? Succes met de eijacht in ieder geval! @all, Mijn temp is nu erg stabiel hoog. Bij de andere temprondes was dat niet echt het geval. Hopelijk heeft het iets te betekenen Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Halle meiden... Mijn temp blijft laag, zou mijn cyclus zich dan nu dit keer toch herstellen? I hope so
Britt; GEFELICITEERD ! @all; ik weet niet wat het is maar mijn temp is echt stabiel, of het een goede kans is op een geslaagde poging zullen we pas over een maand of zo weten maar het klussen gaat beginnen. Vanaf vandaag tot aan een ongi of een duidelijk ei om de dag ! Als ik kan ga ik straks nog even meer teruglezen maar de laatste dagen voor de vakantie zijn even een gekkenhuis. fijne dag alsvast
Hanna, je temp ziet er goed uit meis! Ziet er veelbelovend uit hoor. Heb je al bedacht wanneer je gaat testen? Mijn temp is weer 36,5. Ben niet echt optimistisch deze ronde en ga dit denk ik maar als een verloren ronde beschouwen en in januari met Maarman naar de HA. Ben er zo klaar mee!
Goedemorgen allemaal. Ben op mn werk dus kan niet 2 schermen openen en uitgebreid iedereen mailen, dat doe ik vanavond ff.... Maar, wat jammer zeg...had echt verwacht dat je temp omhoog zou gaan vanmorgen...balen joh Mijn temp gaat echt volgens het boekje. Gister een mooie daling (dip voor eisprong) en vanmorgen mooie stijging van 0.2 graden. Gisteravond had ik ook wat bruine afscheiding in mijn broekje. Denk van mijn eisprong...of moet dat echt rood zijn? Nou nu ff lekker klusrust Tot later meiden
Goedemorgen, @ Wendy, ziet er inderdaad goed uit! @ Pookie, nu kun je inderdaad duidelijk zien dat het een fopei is! Laat nu het echtje eitje maar komen! @ Hanna, supermooi kaartje zeg! En inderdaad mooi stabiel nu! Nog maar eventjes geduld hebben! @ Loveable, ik hoop met je mee op een normale cyclus! @ Djaar, succes met klussen! Hopelijk krijg je binnenkort een duidelijke eisprong! @ Maar, vreemde cyclus! Misschien inderdaad een goed idee om in januari naar de ha te gaan! @ Kweb, fijn dat alles volgens het boekje gaat! @ All, mijn temp blijft mooi hoog! Fijne dag allemaal!
@Maar, Ik denk dat ik toch vrijdag ga testen. Dan zou ik 13 DPO zijn en 14 als ik tel vanaf de bijna positieve ovutest. Mijn temp is nog nooit ze stabiel geweest als nu op dit moment van de cyclus. Merk dat het toch nu wle wat spannend gaat worden @Kweb, Ziet er goed uit met die daling!
hoi dames! oww hanna jou kaartje ziet er erg mooi uit! spannend hoor! mosa ook jou kaartje is erg mooi! spannend voor jullie hier niets byzonders... temp net ietsje lager 36,2.. hopelijk een dipje ofso voor een ei.. en hopelijk vind ik vandaag nog wat eggewhite. @afrola haha ja dat zei ik ook tegen vriendlief hup aan de klus maar nee.. hij moest voetballen en hij zei om de dag schatje hahaha dusja vanavond dan maar weer! Enn hopelijk komen vandaag mijn ovu testen binnen, maar ik betwijfel het want tis nogal druk met de post natuurlijk rond deze kerst tijd en ik weet ook niet hoelaat eigenlijk mijn post meestal komt.. dus even afwachten! maar als ze binnen zijn doe ik er nog eentje voordat ik naar mn werk ga, misschien niet slim want ik heb voort laatst om 9.00 geplast en dan zou ik om 11.30 al weer moeten plassen zit natuurlijk geen 3 uur tussen maakt dat echt zo veel uit? ik ben namelijk dan zo nieuwschierig ! hahaha groetjess
Goede morgen meiden. @Hanna, het komt nu lekker dichtbij he de testdag. @wendy: succes met klussen na die mooie ovu-test. @springmuis: spannende dagen voor jullie, hopelijk is de uitslag bij jullie iets beter als bij ons. Ook mijn man mag morgen stoer zijn potje gaan inleveren @all: Mijn kaartje is echt mooi aan het worden. Borsten doen erg pijn, gisteren met sporten kon ik bijna niet springen. Maar goed, dat zegt niets bij mij. Ook heb ik al een dag ongiekrampjes. Slecht teken? Hier mijn kaartje:
Oh Mosa, jij gaat positief testen meid! Ik voel het aan mn water! (of wat het ook mag zijn...) *duim*duim*duim*duim*duim*
Oh ja nog even een vraagje: op welke dag heb je een innestelingsdip over het algemeen? Ik heb voor de zekerheid op zondag een kruis geplaatst, maar mijn ei kan ook vrijdagavond of zaterdag zijn gesprongen volgens de gyn (was niet meer te achterhalen op maandag). Maandag kwam ik uit de nachtdienst, dus temp is niet betrouwbaar. Dan zou ik dinsdag een innestelingsdip gehad kunnen hebben toch?
@melisa volgens mij kan het van dag 5 tot dag 10...d8 ik...:S @springmuis jippie ik denk ook dat mosa posi gaat testen hoor
eh bah...de post is geweest..geen ovu testen dr bij ..balen zeg naja dan morgen maar khep verder nog geen eggewhite gespot dusja.. ook jammer. groetjes ik ga werken doegg
Sannhai, morgen zullen je testjes wel binnenkomen. De kerst hysterie is begonnen! Muisje, looking good baby! Wendy, wat een optimistisch kaartje. Ziet er mooi uit hoor. Lekker blijven klimmen... hihi Pookie, lekker zo'n ei! Wordt je niet belazerd door je eigen hersenspinsels, is het je lijf wel! haha. En nu is het klaar hoor. [-X Gewoon die temp omhoog en goan! Ik heb behoorlijk was eggwhite vandaag (lijkt wel en slakkenspoor ), dus morgen moét die temp wel omhoog gaan. Ik voel allemaal steken en heb soms echt ff buikpijn, dus ik ben nog ff hoopvol. [-o<