Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hahaha, jaa he..

Ik zie het ja, zo een banner staat wel beter hoor dan 51 dagen.

Hopelijk ben je ook meteen zwanger! ;)

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou nog steeds een lichte streep op mijn test.
    Echt knal zal ie wel nooit worden, dat heb ik allang op gegeven.
    We gaan zo nog maar eens een poging wagen.
    Hoop dat het lukt! En anders volgende keer hopelijk beter x

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou van die poging is niet veel gekomen helaas.
    Ik heb net wel een aardig (goed kan ik niet zeggen) gesprek gehad met mijn vent.
    Ons sex leven is niet echt denderend zoals jullie al wel weten en daardoor voelt het bij mij alsof ik moet plannen wanneer we moeten klussen en dat voelt bij hem als bijna een dwang om dan te moeten klussen.
    Waardoor het dus misschien 1 x lukt en daarna niet meer en hij boos en gefrustreerd raakt en ik uiteraard ook.

Nu eindelijk kwam een stukje naar voren dat hij er wel voor open staat als het gewoon gebeurt maar nog niet dat blije gevoel heeft zoals ik dat in eens had dat ik een kindje wil.
    Hij weet wel dat het komt op het moment als ik zwanger blijk te zijn en hij daardoor er meer naar uit kan zien en nog de nodige maanden heeft aan het idee te wennen.
    Maar voor nu voelt het gewoon niet goed om zo geforceerd te moeten klussen.
    Het doet onze relatie ook nog steeds geen goed.
    Wel heb ik aangegeven dat we er dan meer een gewoonte van moeten maken om op het moment te vrijen wanneer hij zeker zin heeft en dat al helemaal niet te gaan negeren.
    Hopelijk veranderd het dan weer wat meer naar het spontane toe en niet meer het moeten omdat!

Dit betekent dat ik wel voor mezelf gewoon blijf tempen zeg maar om mijn cyclus te blijven controleren.
    Maar dat we niet meer echt gericht gaan klussen, iig niet op het comando van nu zit ik in mijn vruchtbare dagen.
    En het zal ook niet zoveel zin hebben om dus mijn kaartje hier te plaatsen de komende tijd, alleen als het wel net goed gemikt is zeg maar, maar lees wel mee.
    Ik ben blij dat hij nu eingelijk, hoe moeilijk kan het zijn vraag ik me soms af, dit heeft gezegd, want ik raakte ook alleen maar gefrustreerd en werd er verdrietig van.
    Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. En ik wil al helemaal niet op een geforceerde manier een kindje krijgen.

Goed, ik weet van mezelf dat ik hier niet echt vandaan zal kunnen blijven, maar ga proberen om het iig wel wat minder te doen.
    Ik wil niet meteen compleet afstand doen van het forum want ik vind het veel te gezellig hier en wil natuurlijk wel een beetje weten hoe het met iedereen gaat.
    Maar gewoon even wat minder.

Dikke kus voor jullie en wat is het toch een fijn weertje buiten, heerlijk.
    Fijne zondag vast.

Liefs Mieke

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Poeh, wat een omslag voor jou, Mieke. Maar wel fijn dat hij eindelijk heeft aangegeven hoe en wat... Ik hoop je hier nog wel regelmatig tegen te komen en dat hij doordat de druk er voor hem nu wat af is er snel zelf ook helemaal voor gaat (mijn man heeft ook dat omslagpunt even moeten maken, gaat er nu zo mogelijk nog harder voor dan ik ;))

Wat je temp betreft; ik heb ook elke keer op 2DPO een daling, geen idee waar het vandaan komt, maar blijf het elke maand houden... zou dus best kunnen dat ie morgen weer gewoon hoog is.
    Dikke knuffel!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    miepie ik hoop dat hij niet heel lang nodig heeft.
    Mijn kinderwens is gekomen in okt. 2006 dus hij heeft toch al wat tijd achter de rug. We zien wel, het geeft me nu wel even rust.
    wat denk jij dan wat mijn eidag is geweest? Ikzelf denk toch dag 14 ondanks die dip op dag 16. Maar ja daar zal ff wel anders over denken.
    afwachten dus.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik denk ook dag 14. Kijk maar eens op mijn kaartje van vandaag; op dag 18 net zo'n lage temp als dag 16 (ei) en FF laat mijn kruis gewoon staan hoor!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja idd, ik dacht toch altijd wel dat na zo'n diepe dip FF het toch anders zou interpreteren.
    Maar dan is er misschien toch nog een beetje hoop.
    Die stijging was ook dat ik het erg warm had toen ik wakker werd.
    Maar ik geloof niet dat dat echt heel veel invloed op je temp kan hebben eigenlijk.

Alleen als dat niet het geval zou zijn geweest heb ik dit nog in geen enkele cyclus zo gehad eigenlijk.
    Wie weet, klopt mijn eidag toch en zit er toch een heel goed zaadje bij ;)
    Dat zou wel mooi zijn zeg.

Hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn, helemaal als je zo je best doet toch? Dat geldt overigens natuurlijk voor iedereen.

En dank voor die warme knuffel.
    Ik hoop dat er nu eens een einde komt aan dat gedoe thuis.
    Ik word er zelf ook een beetje knetter van, en hier lijkt het ook alsof ik altijd maar een beetje zeur voor mijn gevoel.
    Maar het is altijd erg fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen als dat thuis niet altijd lukt.

x

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb trouwens op FF even voor de komende dagen een wat hogere temp ingevoerd en idd geeft FF gewoon mijn ei op CD14 aan.
    Ook wanneer ik geen OPK ingeef.
    Pffff gelukkig, dan zit er voor deze maand toch nog een beetje spanning in.
    En blijf ik toch nog even deze ronde mijn kaartje hier plaatsen.
    Toch nog blij en een licht puntje vandaag :) :)
    Dank Miepie ;) dikke kus.

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    miepie wat een mooi kaartje, ga voor jullie nog een hcgkes sturen. Geniet er van en benut ze goed he

************************************************************************************************************************************h****c*******g***************************************************************************************************************************************************************

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mieke, dikke kus terug, ga hard voor je duimen...
    Zico, dank je wel, kunnen we wel gebruiken ;)

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mieke, ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is zo. Goed dat je een gesprek hebt gehad met je vriend. Ik denk dat vaker, maar wel spontaner vrijen een goed effect kan hebben. Ik wens je in ieder geval het beste toe de komende tijd. Misschien vindt het juiste zaadje binnenkort zijn weg wel.... Ik hoop het! ;)

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank hoor meiden.
    Het is fijn omdat we elkaar hier zo goed begrijpen en mannetje thuis doet dat gewoon niet of minder, daar is hij tenslotte man voor ;)

Maar goed, dan nog mijn kaartje, ik snap er nog steeds niets van?
    Had gehoopt dat mijn temp weer de lucht in zou schieten, maar dat doet hij niet.
    Dit is een erg rare cyclus aan het worden.
    Ik twijfelde welke temp ik moet aanhouden.
    Heb om half 8 getempt (36,7) omdat ik toen wakker werd, maar normaal gesproken temp ik altijd 8-8.15 uur (36,8)

Ik had vanmorgen ook bruin slijm, heb ik anders ook nooit.
    En ik dacht toch echt op CD14 mijn ei gevoeld te hebben.

13. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Hallo ik heb een vraagje en denk dat iemand van jullie mij wel kan helpen.
    Ben nu ook al drie maand aan het tempen en het gaat steeds heel mooi, laag, na ei hoog en voor ong (op de zelfde dag) weer laag.
    Nu heb ik deze maand in eens 7 weken cyclus ipv de normale 5 weken. Dat was even balen weer minder kans
    en nu heb ik ook nog een rare temp
    voor ei 36,1 en toen ineens naar de 36,7 hij ging donderdag naar 36,4 dus ik dacht nu wordt ik vast weer ong en ineens ging hij zaterdag morgen weer neer 36,7 en werd ik direct ongesteld dus vandaag een lage temp verwacht maar nee hoor nog 36,7 en mijn ong is weer over.
    ZO raar
    Hoe kan dat?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Manny, misschien kun je je kaartje even plaatsen, daar kunnen we wat meer uithalen.
    En misschien is het een innestellings bloeding geweest en geen ongi.

15. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Ik zou graag mijn kaartje plaatsen maar heb een probleempje
    Ik kon nooit of ff komen en nu probeer ik het net weer en nu lukt het alleen is de temperatuur allemaal zo hoog en pakt hij de mijne niet.
    Hoe moet ik dit veranderen?

Kan niet zo goed engels en snap er geen bal van.

16. Niet meer actief

Ik heb toch nog niet mijn Ei gehad.
    En dat Persona staafje wat ik vandaag gebruikte was ook niet zo goed:S.

Hij absobeerde niet goed tot het test venstertje zeg maar.
    Dus ik heb het uit elkaar gehaald en er als nog tegen aan gehouden.
    Toen kwamen er wel 2 streepjes, en denk dat ik morgen over overmorgen mijn ei krijg.

Heb denk ik een normale cyclus.
    En afgelopen maand wel op dag 18/19 mijn ei heb gehad.
    En dus een normale luteale fase heb :D:D
    Ben benieuwd wat woensdag mijn temp zal gaan doen :).

Ik ga er nu weer vandoor, ik reageer morgen op iedereen waar op valt te reageren.
    Fijne zondag mensen xx.

17. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Goedemorgen,

Is jullie tempkaartje ook steeds zo verschillend?

weet iemand ook het verschil tussen een rode doorgetrokken streep en een rode streep met onderbrekingen op FF?
    heb deze maand voor het eerst een rode doorgetrokkenstreep namelijk.
    zie album voor tempkaartjes.

groetjes silvana

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    goedemorgen, tempkaartjesGoeroe Aquilegia heeft daar vast wel een antwoord op ;) Bij mij is tie blauw, heb ik zelf gedaan, ben zeker van de eisprong.
    Hier net 37.1, ben in staat om kaartje doormidden te hakken, wordt wel erg lang voor de beeldschermen nu.

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Meiden, ik had gisterenmiddag een positieve digitale ovulatietest :) (ik had ze nog over van de vorige maand en 's ochtends had ik 2 even dikke lichtblauwe streepjes op het monitor-staafje en de monitor gaf aan "high", dus ik vermoedde 's ochtends al dat de LH-piek eraan zat te komen. En inderdaad...). Vanochtend had ik een superblauw rechterstreepje op het monitor-staafje en het linkerstreepje was verdwenen; de monitor gaf zoals verwacht 'peak' aan. We zijn goed aan het klussen, vanavond nog een keer is de afspraak... ;)
    Ik ga in de loop van de dag jullie berichten nog lezen, maar ik moet eerst als een gek aan het werk.

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Aquilegia, fijn dat je gadget uit de VS goed werkt! Nou over 2 weken nog een mooi resultaat ;)

Silvana, mijn kaartjes zijn idd heel verschillend. Het rode stippel-kruis houdt in dat FF niet helemaal zeker is, bij doorgetrokken lijnen is ie "zeker".

IkDus, wat deed je temp vandaag? En bij jou, Mieke, nu wel omhoog?

Ik heb wéér dezelfde temp, nog nooit zo lang achter elkaar dezelfde temp gehad :) (haha, nu zo houden komende week ;))

Deel Deze Pagina