Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Je hebt in ieder geval een mooie dip maar!

Ik heb vreselijke buikkrampen. trekt helemaal door naar mijn liezen en bovenbenen. Wat dat nu weer is voor gekkigheid.

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Misschien een innesteling?!

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @maar, kan best dat je ei er nog aan komt hoor...soms zie ik kaartjes met "puntdakjes" en dan geeft ff toch een kruis aan dat ik denk: HUH ! hoe kan dat nu...temp moet toch 3 dagen hoog blijven voor een ei...

Afwachten meis...dat vruchtbaar slijm is in elk geval wel een goed teken :)

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Thx voor de peptalk!

Tis nl. best moeilijk om dan nog optimistisch te blijven.

Het liefst gooi je de thermometer én ovutesten in de welbekende ring, maar dat zou weer zonde zijn van deze ronde, dus nogmaals bedankt. Ga mn moed weer verzamelen en hopen op een hoge temp morgen...!

(ik zal de puntdaken boven mn bed hangen, mocht ik weer een baalmoment hebben... ;) )

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hahahaha ja zeker....Snap ook best wel dat je er een beetje moedeloos van wordt hoor. Je doet zo je best en dan niet eens een kruis. Als ik zo`n kaartje tegenkom ga ik je roepen, keej :)

Heb deze ronde ook echt mn best gedaan om te klussen en het zou gewoon erg jammer zijn als het niet het gewenste resultaat geeft. Ik probeer nergens op te rekenen, maar stiekum doe ik dat wel.

Weet nog wel de 2e ronde (de 1e tel ik eigenlijk niet echt mee) toen had ik 2 weken voor mn ongi 2dagen echt buikpijn... dacht: ga mooi niet klussen, doet mij te zeer....
    Als ik daar nu aan terug denk, kan ik me wel voor me kop slaan hahaha. wist ik veel dat dat mn ei was hihihi. Wat dat betreft is dit forum echt wel fijn om goed inzage te krijgen in je lichaam.

Maar komt goed meis, ik heb er alle vertrouwen in dat je ei echt nog komt en vooral door je slijm. Bedoel dat komt niet voor niets ;)

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Meiden vraagje:

Heb gister dus mn ei gehad (tenminste daar ga ik vanuit door ovutesten en tempstijging vandaag) en ik heb vandaag nog zo`n buikpijn. Is dat normaal of zou dat niet al afgezakt moeten zijn?

Zit trouwens net te denken. We hebben nu 5 dagen achter elkaar geklust (met uitzondering van dag 1 en 2, daar zat een dag tussen dat we niet hebben geklust) mss is het gewoon allemaal erg gevoelig van binnen. Wij klussen nooit dagelijks, dus ben ik ook niet gewend... dat zal het wel zijn. Of hebben meer meiden na hun ei nog erg last?

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @sannehai,
    jammer dat de testen niet bij de post zaten :(
    Hopen maar morgen dan wel!

Zo, mijn werkdag zit er bijna weer op voor vandaag.
    Om 3 uur gaan de kinderen naar huis en deze juf ook.
    lekker hoor!
    Nog even de laatste kaarten op de post doen en dan lekker inzakken op de bank.
    En... weer bijna een wachtdag voorbij :)

8. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi dames!

heb lekker een paar daagjes vrij gehad, maar zie dat ik weer een hoop moet inhalen (om te lezen) haha!
    Ik las ook fopei..... ik maar denken fo pei, fo pei.... fop ei moest het dus zijn! Net zoiets als bommelding, dat lees ik ook steeds verkeerd!

@Maar, ik hoop dat je morgen een hoge temp hebt, houd moed, ik duim voor je!

@Kweb, geen idee waar je buikpijn vandaan komt...wie weet wat daarbinnen allemaal gebeurd. Ik had de vorige ronde ook buikpijn en voelde van alles van binnen....
    Wel leuk dat jouw lichaam (net als het mijne) ook zo mooi volgens het boekje werkt! haha

@Mosa, spannend hoor, ben benieuwd!

@all, sorry, heb niet alles meer onthouden wat er stond!
    Hier is het lekker rustig, ongi net weg en wachten op mijn eitje. Ben gelukkig al veel minder gefocusd op alles, niet zoals vorige ronde. Ik dacht namelijk DAT DOE IK WEL EFFE (zwanger worden), nou, niet dus. Geduld hebben, ervan genieten..... ;)

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Afrola, dat dacht ik dus al dat je ei een dag eerder moet zijn :p. Je temp is mooi hoog!

@ Mosa, jou kaartje ziet er goed uit meis!

@ Hanna, wow wat een kaartje! Wanneer testen?

Ik las iets over dat het van klussen niet rekbaar kan zijn? Maar dat kan juist wel... Soms is het dan moeilijk om te zien of het eggwhite is. Ik ben er nu wel achter wat van klussen is en wat eggwhite slijm is. Maar het kan dus wèl.

Houd het kort want het eten is klaar :).

OH EN SPRINGMUIS, Good luck morgen hé en het komt goed. Ben benieuwd naar je verhaal van morgen hoe het is gegaan enzo.

@ ALL, ik moest naar de wc voor de grote boodschap en ik moest persen :oops: en ik had ook geplast.. Toen ik me van voren afveegde kwam er allemaal roze uit :( ik heb dat nooit gehad.. Hoe kan dat nou weer...

10. @ mosa: ik las je berichtje een paar pagina's terug en heb toen ff naar je kaartje gekeken, maar volgens mij gaat jou temperatuur vanaf vandaag stijgen, kan niet anders! :D met eggwhite er ook nog bij! Komt vast goed!

@ kweb: haha vorige ronde dacht je nog door die buikpijn "nu maar even niet!" en nu iedere dag! Huppakee! Misschien inderdaad toch een beetje gevoelig en misschien wel wat kleine adertjes die zijn gesprongen door het vele klussen. Kan geen kwaad denk ik... Lekker verder klussen ;)

@ all: Flinke stijging, maar nog lang niet boven rest van temperatuur uit! Wordt ik toch geen ijsklontje :D Hopen dat m'n temp. morgen nóg verder omhoog schiet!

11. MyPrecious

@ Leonie, dit lijkt op een eisprong bij jou, ben benieuwd hoe je temperatuur morgen is!

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    @MP hoever zit je nu in je cyclus? Kan het bloed van je ei zijn of evt innesteling? Zo niet, denk ik dat er door het persen een adertje is gesprongen.

@leonie haha ja precies.. Maar we hebben ff klusrust nu, zoveel geklust voor ons doen, dus wel lekker dat we vanavond gewoon naar bed kunnen en gelijk lekker slapen. Weet niet of er adertjes zijn gesprongen, had geen bloed. Alleen gister wat bruin verlies/afscheiding in mijn broekje, maar denk dat dat van mijn ei was.

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    MP: Dank je wel lieverd!

14. MyPrecious

@ Kweb, ik zit nu op dag 11. Wel gek hoor want ik heb het nog nooit gehad zo :( .

Wou nog ff me kaartje plaatsen :). Gaat weer lekker zo. Nog geen ei want vriend zijn spul komt er allemaal weer uit na het klussen :oops:.

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Heb een hele drukke dag gehad, nu eindelijk op de bank en kan ik even op ff en zp...

@ Hanna, mooie stabiele temp :D

@ Loveable, mooie lage temp :)

@ Maar, niet de moed opgeven, het lijkt er wel op dat je op weg bent naar je ei hoor!

@ Kweb, ws je ei gister of eergister... Nog even een paar dagen wachten om zekerheid te hebben... O en had deze ronde drie dagen buikpijn rond eisprong de laatste dag lag het ook echt aan mijn darmen, maar niet alleen...

@ Mosa, je tempkaartje wordt steeds mooier :D

@ sannehai, dan vanavond maar weer veel klusplezier ;)

@ Springmuis, joepie, duimt voor nog een aantal dagen lage temp [-o< En succes morgen !

@ Nadja, alvast veel plezier met de ei-jacht ;)

@ Melisa, spannend hoor, nog een paar daagjes wachten.

@ Leonie, duim met je mee voor morgen weer een stijgende temp, lijkt wel een mooie stijging... :)

@ MP, een mooi pre-ei dipje, nu op weg naar ei.....

@ all, mijn temp was vandaag weer een klein beetje omhoog gegaan :) Ik hoop het zo, maar ben zo bang van niet, kan er nu al weer chagerijnig van worden...
    Ook nog zoiets stoms hier. Mijn moeder krijgt een kerstkaart gericht aan de hele familie waarin ook een bericht aan mij staat (hoe stom woon al ruim 10 jaar niet meer thuis) de afzender laat weten dat ze onze bruiloft leuk vond en dat zij graag wil dat ik snel een kindje krijg :( Wij hebben helemaal niemand verteld dat wij bezig zijn voor een kindje ... Waar slaat zo'n boodschap dan op ? Alsof zij er wat mee te maken heeft :x en alsof zoiets op commando kan gebeuren.... Mijn moeder vond het gelukkig ook een hele stomme boodschap en zou de afzender laten weten dat wij niet van zulke opmerkingen gecharmeerd zijn.
    Sommige mensen :evil: :x :evil:

16. Niet meer actief

Hey dames,

Ik heb net een echo gehad..
    Dit is mijn verhaal:

De echo was echt Ge-wel-dig!
    We zagen hem eerst goed bewegen enzo.. maar op een gegeven moment begon hij zijn beentjes tegen de wand te zetten en begon hij te springen :confused: was zo leuk om te zien..
    Dit heeft hij zeker nog 10 minuten volgehouden hoor.. en daarna was de echo voorbij.
    De echoscopiste zei al dat hij een flinke kracht in zijn benen gaat ontwikkelen.
    De lengte gaf een termijn van 12 weken en 2 dagen aan, de hoofdomtrek een termijn van 12 weken en 3 dagen. De computer berekende aan de hand van de afmetingen dat ik 12 weken en 1 dag zwanger ben.
    En de echoscopiste vond dat ook veel voor de hand liggender dan de termijn die bij de eerste echo was vastgesteld.
    (ik dacht zelf toen ook al verder te zijn want mijn kindje was verder ontwikkeld dan andere kindjes van dezelfde termijn).

Mijn stiefzoontje was mee en die vond het helemaal prachtig.. helemaal dat springen want hij is zelf een basketballertje. Dus we hebben hem wijsgemaakt dat hij al aan het oefenen was om met hem te basketballen :) .

De echo-foto's komen nog.

Liefs

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    @mp dag 11...hhhmmm nog een beetje vroeg voor ei/innesteling. Dan heb je waarschijnlijk toch een adertje laten knappen met persen. Zolang je er maar geen last van hebt :)

@afrola. Mijn ei was gister. Heb vooral stekende pijn linksonderin mn lies. Neem het maar voor lief, ben allang blij dat ik een ei heb :)

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    @Mosa: Chart overlay werkt volgens mij alleen als je VIP bent.

@all: Mijn temp is eindelijk omhoog. Hopen dat het morgen ook zo is.

19. Niet meer actief

@Tinkerbell21,

Leuk dat het goed is met je kleintje :baby: en dat je hem goed hebt kunnen zien.
    Voel je nu zelf nog iets van dat springen in de buik, of voel je dat helemaal niet en zag je het alleen?

Voor de rest heb ik niet terug gelezen sorry. :oops:

Ik voel me alles, behalve lekker. :sick:
    Hele erge buikloop (diaree) en buikpijn. :(
    Denk dat ik weer vroeg onder de wol ga.
    Ben blij dat ik m`n vruchtbare dagen al heb gehad, anders was er niets van al dat geklus gekomen.

Iedereen een fijne avond en alvast een fijne dag voor morgen.

Groetjes

20. Niet meer actief

Hey,

de foto is geplaatst, hij is erg onduidelijk. morgen zal ik hem vervangen voor een foto die in het daglicht gemaakt is.

@wendy, nee ik voel er nog niks van hoor.. Daarom is het ook zo vreemd als je dat ziet :)

Liefs

Deel Deze Pagina