@ Tinkerbell: Mooie foto hoor in je album. Hij is wel wat donker, maar leuk om te zien! Gek lijkt mij dat, dat je je kindje ziet springen in je buik, maar niets voelt! haha @ wendy: Beterschap! @ kweb: wel lekker om te weten dat je écht een eisprong hebt gehad. Hoop dat ik dit ook binnenkort met zekerheid kan zeggen... @ all: Stel mijn temp. stijgt morgen nóg meer en het dus echt een eisprong is, heeft het dan vandaag nog zin om te klussen? (zie m'n kaartje)
Hoi dames, Na een lange lange werkdag hebben we net gegeten, dus nu even tijd om rustig hier rond te kijken! @ Hanna, jeetje vrijdag al testen, dat is al bijna! Spannend zeg! Ik hoop het heel erg voor je! Maar eerst maar eens die temp zo mooi hoog houden! En samen naar de augustusmama's lijkt me gezellig @ Sannehai, het lijkt er wel op dat je een mooi eidipje hebt! Ik ga snel verder lezen of je ovulatietesten er al zijn! Jammer dat ze niet bij de post zaten! Maar je eisprong kan natuurlijk evengoed wel komen! @ Melisa, zeker een mooi kaartje! Spannend hoor! Ik vind dat jij nu ook wel aan de beurt bent! Hoe lang is jouw lf normaal gesproken? Je klachtjes klinken in ieder geval veelbelovend! @ Springmuis, mooi, die lage temp! Nu inderdaad zo blijven! Alvast heel veel succes morgen! Ik ga aan je denken om half 5! @ Maar, fijn dat je last hebt van een slakkenspoor Vast een goed teken! @ Kweb, ik heb denk ik nog nooit mijn eisprong gevoeld, dus zelf geen ervaring mee. Maar sommigen hebben er volgens mij wel even flink last van! Maar het kan natuurlijk ook van het klussen komen. @ Nadja, helaas werkt het zwanger worden niet zo, dat doe ik wel effe. Was het maar zo! Maar het is fijn dat je er nu iets minder gefocusd op bent! Maar wacht maar tot je nod weer dichterbij komt @ MyPrecious, ik heb ooit eens gelezen dat je geen eggwhite kan krijgen door het klussen, maar blijkbaar dus wel. Is het dan ook echt rekbaar dan? Bij mij niet in ieder geval En wat dat roze bij jou was, zou ik niet weten Misschien een voorbode van je eisprong? Je kaartje ziet er inderdaad erg mooi uit! @ Leonie, inderdaad een heel mooie stijging! Morgen stijgt hij vast verder! Dan heb je tenminste een kortere cyclus. En wanneer hebben jullie voor het laatst geklust? Als het gisteren was, dan heeft het vandaag niet zoveel zin, maar als het al iets langer geleden was, dan zou ik het in ieder geval nog wel een keer doen voor de zekerheid. Eerst maar afwachten of je temp de komende dagen inderdaad door stijgt! @ Afrola, ik vind dat je een heel mooi kaartje hebt hoor! Je temp stijgt alleen iets langzamer, maar dat zegt natuurlijk niets! En over die kerstkaart, ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten, maar het is vast goed bedoeld! @ Tinkerbell, wat super dat alles goed was! Leuk dat jullie je stiefzoontje er zo goed bij betrokken hebben! Nu kun je lekker gaan genieten! Mooie foto ook! @ Sheann, ik heb geen vip, maar kan blijkbaar wel een overlay krijgen? En volgens mij is deze stijging van je temp een héél goed teken hoor! Ik denk dat je gisteren je eisprong hebt gehad! @ Wendy, beterschap! Balen zeg, hopelijk voel je je morgen weer wat beter! @ All, sommige van jullie zijn wel erg positief over mijn kaartje Ik ben nu nog iets terughoudender, want de vorige keer zag het er ook best goed uit en toen was het toch wel een teleurstelling. Maar ik hoop natuurlijk dat jullie gelijk hebben
@Afrola, Balen zeg dat mensen zich bemoeien met het wel of geen kind krijgen. Helaas zijn er heel veel tactloze mensen op deze aarde. Bij mij vragen ouders van kindren in de klas er ook vaak naar. Zelfs tijdens rapportbesprekingen. De ergste was wel: Je wacht nog wel even met zwanger worden tot mijn kind uit je klas is he? Pffffffffffffffff! Wel fijn dat je temp iets omhoog is gegaan! (om toch nog positief te eindigen ) @Tinkerbell, Wat leuk om je verslag te lezen. Er straalt zoveel geluk vanaf! Fijn voor je! Ben benieuwd naar de foto's natuurlijk! Die je nu hebt geplaatst is wel wat donker inderdaad @Sheann, FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, ik blaas nog even voor je! En omhoog nu he met die temp morgen Ziet er nu al goed uit hoor, 2 stijgingen op rij! @Wendy, Beterschap meid! @Mosa, Positief denken he (schijnt te helpen ) @all, Ik ben echt serieus aan vakantie toe. Kan echt niks meer hebben. Zeurouder na schooltijd..... wegwezen joh, kan ik alleen maar denken! Nou ja, morgen nog wel gezellig, kerstdiner met de kinderen en dan donderdag nog opruimen. Dan zit het er weer op. Vrijdag testen schiet al op inderdaad. Vind het nu wel erg spannend worden. Had vanmiddag een beetje last van mijn buik. Hmmm, wat moet ik daar nu van denken he?
@Mosa: Ik probeerde het aan te vinken en toen kreeg ik de melding dat ik VIP moest zijn. Misschien doe ik iets verkeerd. @Hanna: Bedankt voor het blazen
@Hanna: jij houdt wel van een spelletje. Heb je dit topic al gezien? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=126532 Echt verslavend en frustrerend.
@ Hanna, ik zal proberen positief te denken Maar dan doe ik het ook voor jou Succes met de laatste loodjes voor de vakantie! Ik weet trouwens wel een supermanier voor jou om de vakantie in te gaan @ Sheann, vreemd dat het bij jou niet lukt. Ik heb ongeveer twee weken geleden een paar dagen vip gekregen en heb toen de overlay gemaakt. Maar nu is mijn vip allang afgelopen en het blijft gewoon staan. Daardoor dacht ik dat het nu niet meer alleen voor vips was.
Mosa: Dat zal het wel zijn. Want als ik het aanvink dan staat er.. "No chart overlay is currently stored on your home page. Please [Click Here] to generate one." En als ik daarop click dan zegt hij dat het alleen voor VIP is.
@ Sheann, wel jammer dan! Dan weet je in ieder geval wat je te doen staat als je een paar dagen vip cadeau krijgt Maar is dat nu je zoontje op je avatar of heb je dat plaatje van internet?
@Sheann, Jeetje wat een leuk spel..... Wat is het uiteindelijke doel? Ik heb al wat dingen gevonden, neem aan dat dat de bedoeling is? Zo nog even op de site kijken voor tips... of is dat niet leuk? @Mosa, Ja dat zou leuk zijn he, met twee streepjes de vakantie in.....
@ Hanna, zo vervelend al die tactloze mensen, maar als ouders zelfs tegen jou zeggen dat je maar moet wachten totdat hun kind weer uit je klas is pfff, dat spant toch wel de kroon. Dan kan je er toch geen normaal gesprek meer mee voeren
@mosa, ik heb normaal een LF van rond de 10 dagen, soms 9 soms 12. Maar... mijn temp blijft blijkbaar wat langer laag na mijn ei, dat weet ik nu na de follikelmetingen. Dus ik moet nog even wachten. Zaterdag ga ik testen als ik nog niet ongie ben. Vind het deze ronde wel spannend omdat mijn ei vroeg was, mij LF normaal lijkt te zijn, en ik klachtjes heb (nog steeds pijnlijke borsten, soort kramp in mijn onderbuik richting liezen) maar mijn lichaam houdt me bijna iedere maand wel met iets voor de gek. Maar iedere dag geen ongie is er 1!
hanna en mosa, wat een mooie kaartjes hebben jullie, ben erg benieuwd wat hieruit komt. Wanneer gaan jullie testen? hier mijn kaartje, blijft een niet hogere temp als anders helaas. Maar ik weet dat dat niet altijd iets zegt. Mijn baarmoederhals ligt trouwens al vanaf de punctie (dus eisprong) laag, die moet toch terug omhoog gaan na de eisprong en tegen de tijd dat je ongi wordt zakken? Ik gebruik vaginale progestanbolletjes 2 keer per dag al vanaf de punctie, vandaar dat ik het goed weet.
Hoi Wies, ja de BMM zakt als je ongoe moet worden, maar gaat dan ook open staan. Als hij nog stevig aanvoelt is er nog niets aan de hand. Iets zakken is volgens mij geen probleem. Je hebt niet een natuurlijke cyclus gehad, dus je lijf zal er ook wel iets anders op reageren. Spannende week voor je hoor!
@Wies, Je temp is toch mooi hoog zo? Van de stand van de baarmoederhals heb ik helaas geen verstand. Misschien weet iemand anders heir er een zinnig antwoord op. Ik denk dat ik vrijdag ga testen, als ik dan nog niet ongi ben. Dan ben ik 14 DPO. Moet toch kunnen dan? Waarom gebruik je die bolletjes als ik vragen mag?
@ Melisa, inderdaad, iedere dag is er eentje! Je hebt in ieder geval over een paar dagen duidelijkheid, maar ik vind het er best veelbelovend uitzien! Het jammere is dat dat helaas niets hoeft te zeggen @ wies, toch is het een heel mooi kaartje! Volgens mij gaat je bmm inderdaad omhoog na je eisprong, maar misschien is dat niet bij iedereen zo? Het wordt nu écht superspannend voor je! Maar nog maar een paar daagjes geduld hebben! Mijn lf kan wel 17 dagen zijn, dus voorlopig wacht ik nog wel met testen. En ondanks dat ik zelf het gevoel hebt dat het kruis op ff klopt, ben ik ergens toch bang dat mijn eisprong later geweest is. Zolang als ik het volhoud, ga ik niet testen in ieder geval Het is de komende week nog sowieso niet de bedoeling, maar ik zie wel hoe het loopt.
hanna, spannend zeg, nog een paar daagjes, hopelijk test je positief. Die bolletjes zijn voor mijn baarmoederslijmvlies. Dat wordt dikker, waardoor de embryo beter in kan nestelen. Mijn schede voelt ook nauwer, het slijmvlies is daar echt stukken dikker. Melisa, de bmm staat ook open, maar dat is ook al vanaf de eisprong zo. het is eigenlijk niet veranderd daarna, dat vind ik zo vreemd. Ik hoop dat het aan mijn onnatuurlijke cyclus ligt. Heb natuurlijk een op een onnatuurlijke manier eitjes aangemaakt, en ze zijn ook dmv pregnyl gesprongen. het zou goed kunnen inderdaad.
@ Wies, ik denk inderdaad dat het door je 'onnatuurlijke' cyclus komt dat je bmm open staat hoor! Volgens mij niets om je zorgen over te maken! En daarbij zeggen ze ook dat je aan de stand van je bmm absoluut niet kunt voelen of je zwanger bent of niet.