mosa, ja, ik weet het, maar als het zo open staat krijg ik geen hoop. Ik moet toch afwachten. En wat een geduld heb jij zeg om voorlopig niet te testen, respect! Ik duim voor je, het is in ieder geval een erg mooi kaartje!
@ Wies, zou zó klote zijn als het bij jou niet raak zou zijn! Maar voorlopig blijven we positief, je kaartje ziet er wel heel goed uit hoor! Hopelijk houd je zelf nog wel wat hoop!
Meisjes die me succes hebben gewenst! DANK JULLIE WEL ! kom net uit de bioscoop gerold samen met mijn lief! we zijn naar wit licht geweest.. en meiden...het is aanrader! wat een super film! echt een film met soms een lach en heel veel tranen! ga nu mn bedje opzoeken want om half 7 gaat de wekker weer Slaap lekker! Liefs!
Goedemorgen allemaal! Alles goed met iedereen? Mijn temp was vanmorgen weer 36.4. Het is nog nooit zo stabiel geweest. Voel af en toe wel wat buikkrampjes, maar goed, dat kan ook andere oorzaken hebben dan ongi worden toch? Fijne dag voor iedereen. Ik probeer straks nog even bij hier te kijken hoe jullie tempen zijn vandaag! Groetjes, Hanna
Goeiemorgen mEIden, En het is alweer woensdag. Wat gaatg de tijd snel! Mijn temp was vanmorgen weer 36,5. Schiet dus niet echt op. Wordt er wel erg onzeker van maar kan er niks aan veranderen. Heb nog steeds wel slijm, dus dat is al iets. Strax nog gauw ff een ovutest doen. Ben benieuwd wat daar uit komt! Mosa, Hanna & Wies > mooie kaartjes meiden! Ben jaloers!
@maar, Je temp is nu laag al een paar dagen. Misschien een dip voor het ei? Hopelijk heb je nu eindelijk eens een positieve ovutest... Zie je al verschil tussen de testen? Worden ze donkerder?
Mosa: Haha nee dat is niet mijn zoontje maar wel mijn nichtje. Ik vind het echt een super foto. Hanna: Heb je het spelletje al uit? Zonder de aanwijzingen zou ik het nooit voor elkaar hebben gekregen. all: Ik heb vandaag een twijfelachtige stippeltjes kruis, het gaat de goeie kant op.
Ik heb gister niet getest, maar daarvoor waren ze eerst licht, toen donkerder en daarna weer licht. Hoop dat ie nu gelijk vet posi is, want ik heb nog maar 1 test!
*Zwaai* Temp is weer laag ! Yeaaah! Wij zijn nu naar het ziekenhuis voor mijn liefje zijn aandeel Daaaag meiden! Spreek jullie vanavond! Liefs!
hanna, mooi weer je temp, je houdt het goed vol! springmuis succes! Ik ben iets omhoog gegaan, en mijn bmm zat hoger vanmorgen, alleen staat ie nog wel open helaas.
morgen all. sorry dat ik gistere niet geweest ben. was gistere echt te beroerd. gistere een temp van 37.1 en eggwith en vanochtend 36.9 en eggwith dus gistere me ventje nog maar een keer zover gekregen maar denk niet dat het veel uitmaken zal
Goedemorgen meiden, Mijn temp was weer 0.2 graden gestegen, gaat dus de goede kant op. Maar MENNNNN wat ga ik kapot van de buikpijn. Kan niet eens fatsoenlijk rechtop staan. Zou morgen naar het foute kerstbal van Q-music gaan, maar als dit morgen niet over is, blijf ik mooi thuis
Goedemorgen tempmeisjes, Mijn temp is weer 0,1 gestegen @ Hanna, mooie stabiele temp heb jij nu, spannend hoor, nog 2 dagen volhouden! @ Kweb, joepie temp omhoog is goed, wel balen dat de buikpijn zolang aanhoudt, hopelijk trekt die snel weer weg. @ Wies, ik vind je kaartje er nog steeds goed uitzien. Wat betreft bmm kan ik je niet helpen, ik weet nooit zo goed wat ik daarvan moet vinden. @Sheann, joepie ws een kruis, dus eisprong, hopelijk blijft je temp zo hoog (blaaasss, pfffffff om te helpen) @ Maar, je houdt je ei-dip wel lang aan zeg. Nou ik hoop voor je dat je temp nu snel springt! @ all, hele fijne dag nog vandaag!
Goede morgen meiden. Ik heb de hele nacht wakker gelegen. Lag maar te piekeren en te woelen. Om mezelf uit deze stress te halen ben ik naar de drogist gereden en heb een test gehaald. Nog voor het ontbijt haha. Ik hoopte dat ik nu meer duidelijkheid zou krijgen. Maar... nu kwam er binnen 5 minuten een heel vaag streepje. Omdat ik vaker zo'n valse streep heb gehad, zit ik dus nu nog steeds in de stress! Hier is in ieder geval mijn kaartje:
Goedemorgen meiden, @ Springmuis, vandaag is het al zover! Dus dan heb je het ook al weer bijna achter de rug Nogmaals succes! @ Hanna, wat een mooi kaartje heb je toch Voor m'n gevoel moet het bijna wel raak zijn, maar toch blijft het altijd spannend tot op de laatste dag. Maar nog maar twee daagjes wachten! @ Maar, het lijkt er toch écht op dat je eisprong er aan zit te komen! Maar ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! Een dikke knuffel van mij in ieder geval! @ Sheann, oeps Ik dacht dat het een jongetje was Het is inderdaad een superfoto! Fijn dat je een kruis hebt! En een stippeltjeskruis betekent niet dat ff twijfelt, ff geeft zo'n kruis als je alleen je temp bijhoudt en geen ovulatietesten, afscheiding of bmm. Het lijkt me dat je kruis klopt. @ Sammie, een mooi stabiel kaartje! Hopelijk komt je eisprong snel! @ Wies, mooi, die tempstijging en dat je bmm hoger zit! Maar volgens mij gaat normaal je bmm pas open op de dag dat je ongi wordt, dus ik zou echt proberen daar niet zo op te letten! @ Klussertje, jij blijft ook lang ziek zeg! Nogmaals beterschap! @ Kweb, mooie stijging! Vreemd, die buikpijn Hopelijk trekt het vandaag weg! @ Afrola, je maakt er een mooie stijgende lijn van! @ Melisa, wat spannend zeg! Had je de vorige keer ook een streepje binnen de 5 minuten of erna? Want binnen 5 minuten kan geen indroogstreepje zijn toch? Je temp is nog wel superhoog natuurlijk, dus volgens mij ziet het er goed uit! Ik blijf doorduimen! @ All, mijn temp is ook nog steeds hoog! Ik had gisteren ook een beetje vreemde krampen in mijn buik Maar ja, dat kan ook niets betekenen natuurlijk! Allemaal een fijne dag!
Hoi hoi, De buikpijn trekt idd al weg. Tis er nog wel, maar stukken minder als vanmorgen. Hou het wel ff in de gaten, maar kan in elk geval wel weer rechtop staan. Laten we hopen dat het iest moois betekent Melisa, balen zeg meis... kan je dan niet beter een digitale test doen...geen gezeur met vage streepjes enzo? Mosa, hebben we samen buikpijn hihi...laat die temp maar lekker hoog blijven, das het beste Afrola, die van jou is ook lekker aan het stijgen zeg....hou vol he