Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

suc6 springmuis

2. Sannehai

@nadja, ja we blijven zeker klussen:) om de dag:) haha kwil hem echt niet missen!

3. Niet meer actief

Ik binnen 2 werkdagen

4. Niet meer actief

Ik heb met de hand bijgehouden. kaartje sttat nog in mijn album, daar is absoluut geen twijfel over mogelijk..
    Mijn ei heb ik dag 12 van mijn cyclus gehad..
    En volgens de groei van de baby op dag 4.. en dat kan absoluut niet..

5. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi!

ik bedoelde ook niet dat je niet goed hebt getempt. Ik bedoelde dat je misschien niet helemaal uit moet gaan van het kaartje. Het kan best dat je inderdaad je ei vroeger hebt gehad, maar dat ff dat anders aangeeft. het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je temp precies volgens het boekje 0,3 stijgt, kan ook een lagere stijging zijn....

Of, je hebt inderdaad een wonderkind! Ik snap in ieder geval dat het verwarrend voor je is!

6. Sannehai

@afrola ja een grote temp stijging.. daar hoop ik op!

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Afrola, wow wat een dom persoon joh! Mijn moeder vond het al dom dat een vriendin van haar een kaart bij hun in de brievenbus gooide gericht aan mijn vriend en mij. Maar jou verhaal slaat wel echt nergens op idd! :(

@ Tinkerbell, wat een mooi verhaal van de 1e echo! Lijkt me geweldig om mee te maken idd! Mooie echo fotos!

@ Leonie, ik denk dat je eisprong idd geweest is! ALS die geweest is heeft het geen nut meer om te klussen, maar ik zou nog wel ff voor de zekerheid door klussen. You never know.

@ Mosa, bestaat dat een voorbode van eisprong? Nou ik heb wel dat het er 's ochtends uit loopt en dan is het ook echt rekbaar. Het is dan ook doorzichtig maar het voelt heel anders dan vruchtbaar slijm. Je kaartje ziet er nog steeds goed uit :).

@ Hanna, jij hebt ookal zo'n mooi kaartje! Is dit de maand van de zwangere dames? Dan blijf ik alleen achter hahah!

@ Wies, ik vind je kaartje er wel goed uit zien... Maar van te voren kun je jammer genoeg niks zeggen.. Ik had trouwens vorige cyclus dat mijn bmm niet open stond en nog hard was toen ik ongie werd :( dus soms is je lichaam ook gewoon je aan het foppen ofzo.. Ik duim nog steeds voor je hoor dat het deze keer zo mag zijn, echt waar gun het je zo hé.. Wat je allemaal moet ondergaan enzo.

@ Melisa, je kaartje ziet er wel goed uit! Ik duim dat je straks een dikke posi test gaat krijgen! Kun je een foto van de test maken?

@ Maar, Yes een posi-ovu test! Klusze ;) :D hopelijk krijg je een mooie verlaat verjaardags cadeau! Alvast van harte gefeliciteerd! Want ik weet niet of ik morgen online kom en wil niet te laat zijn :D haha.

@ Sannehai, ik denk dat je je ovu testen morgen binnen moet hebben.

ZO! Heb het meeste weer gelezen :). Ik me vanmorgen gedouched, aangekleed en ineens voel ik een drup lopen. Ik dacht oh nee spotting! Maar het was slijm, ieuw.. Waterig slijm, ik een ovu test gedaan zonet. En het streepje is net iets duidelijker dan die van 19 november die in mijn album staat. Morgen gaat het me niet lukken om een ovu test te doen, maar vrijdag zal ik weer 1 doen ben benieuwd. Heb nog maar 4 ovu testen liggen.

8. Sannehai

@mpje ik hoop dat ik ze morgen binnen krijg en oww.. dus wie weet zit er eindelijk een eitje aan te komen voor je? ik duim voor je!

9. MyPrecious

Dankje wel meis. Ik hoop het zo! Mag ook wel een keer toch in ronde 6 :( .

10. Sannehai

ja zeker! dat mag zeker wel een keertje bij jou ja dan maak je teminste ook een x een eerlijke kans! ik hoop het echt voor je meid!

11. MyPrecious

@ Sannehai, Ja idd, voelt ook niet leuk als het aan jou ligt dat het niet lukt enzo. Mijn vriend zit er nog niet zo mee maar voor mezelf is het wel klote. Vind het lief dat je het ook voor mij hoopt :). Jou kaartje ziet er wel anders dan vorige keer uit. Hopelijk een goed teken!

.

Wat wel gek is, ik ben nu al langer dan een half jaar van de cola en prik drinken af en drink alleen nog maar vruchtendrank enzo. Maar gisteren had ik zo'n zin in cola! En vandaag zit ik alweer aan de energydrink. Heb zo'n zin in prik. Net alsof er iets veranderd in me lichaam waardoor ik dit even nodig heb :). Heel gek.

12. MyPrecious

13. Sannehai

oww nou wie weet! hhaha wel grappig ja :)

ik weet het ja echt een Totaal ander kaartje dan mn vorrige.. :S maar ik ben halverwege mijn vorrige kaartje begonnen met etos zwanger worden pillen

daarvoor slikte ik davitamon femnatal maar ik d8 omdat mn cyclus zo lang was d8 ik van dan maar die van de etos proberen, wie weet dat het daar door komt ?

of natuurlijk een goed teken, dat kan ook altijd nog ;)

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden, heb met de fert.kliniek gebelt. En volgens hun is een streepje een streepje. Dus ik ben zwanger?!?!
    Mag 12 jan de eerste echo maken, en ben 30 aug uitgerekent. Best wel spannend of dit kleintje blijft plakken. Zal een foto maken van mijn test... (morgen, want bij avondlicht werkt het niet werkte ik)

15. Niet meer actief

Hey, ik weet wat je bedoelde..
    Was ook niet aanvallend bedoeld hoor ;)
    zowel mijn temp als ovulatietesten waren heel duidelijk..
    Ik moet mijn ei op dag 12 gehad hjebben,..
    Daarom is het ook zo vreemd haha.

16. Niet meer actief

Nou dames

De vk had er geen verklaring voor...
    Alleen dat de temp EN de ovulatietesten niet betrouwbaar waren en ik op dag 4 mijneisprong heb gehad.
    Nou op dag 4 was ik nog ongesteld.. en wij hebben geen gemeenschap als ik ongesteld ben..
    Dus ook die theorie klopt niet..

Misschien toch een wonderkind whahaha ;)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb nog geen tijd om te reageren, alleen even snel doorgelezen, maar wil toch even reageren op Melisa: Jeetje, wat spannend! En volgens mij is het inderdaad zo dat als je streepje binnen de aangegeven tijd komt dat het klopt! Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!

Op de rest zal ik straks na het eten reageren!

18. Sannehai

oww melisa! voorzichtig gefeliciteerd meid, ik d8 het wel!

groetjes !

19. Hey meiden!

@ Melissa, wat spannend zeg! Wanneer was je nod? Misschien dat de test dan nog duidelijker is? Maar een streep is een streep idd, dus alvast een beetje gefeliciteerd! :D

@ kweb, voor ons beide morgen nog ff een hogere temp met een kruis!

@ all, vanmorgen 0,1 graden omhoog gegaan. Ik had ff gister verder ingevuld voor een paar dagen. Als ik 3 dagen lang 36.3 invul dan krijg ik geen kruis, maar 3 dagen 36.4 dan wel? Zou 36.3 dan niet hoog genoeg zijn voor een kruis (eisprong)?

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Buikje weer rond gegeten, dus tijd om te reageren :D

@ Springmuis, ik hoop dat alles goed is gegaan vanmiddag?! En dat je vanmiddag emotioneel en nerveus was is heel goed te begrijpen natuurlijk! Het is ook niet niks natuurlijk!

@ Tinkerbell, ik zou niet weten hoe het kan dat je langer zwanger bent terwijl je je eisprong gevoeld hebt. Misschien iemand anders?

@ Kweb, ff zal inderdaad wel morgen met een kruis komen.

@ Sannehai, balen van je ovulatietesten! Misschien dat het inderdaad drukker is met de postbezorging vanwege alle kerstkaarten?

@ Nadja, gewoon lekker genieten van het klussen, meer kun je (helaas) niet doen. Veel plezier in ieder geval, hopelijk heb je nu weer zo'n mooie cyclus!

@ MyPrecious, klinkt goed, volgens mij komt er een eitje aan! Vooral als je ovulatietest iets donkerder was dan in je album!
    En drink jij geen cola meer vanwege het zwanger willen worden?

@ Leonie, omdat je eerder in je cyclus best hoge temps had, twijfelt ff bij 36.6 misschien of je eisprong wel geweest is. Je hebt kans dat als je een paar dagen 36.3 zou hebben en daarna wat hoger, dat hij alsnog een kruis op dag 23 zet. Maar wie weet stijgt je temp wel eerder! Volgens mij is je eisprong in ieder geval wel geweest hoor!

Deel Deze Pagina