Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Mosa: ja, ik denk het ook! Ik zag net ook dat als de aankomende dagen m'n temp. 36.2 of hoger is dat er idd een kruis komt op dag 23!
    Laten we hopen dat hij hoog blijft.. vind het zowieso al erg fijn om te weten dát ik een eisprong zou hebben! :)

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik hoop het mosa...en ik hoop ook wel dat ie een gewoon kruis geeft en geen stippel waar ik eigenlijk wel bang voor ben.

Ik ga zo lekker naar bed...heb nog steeds erg last van mijn buik :( Als ik ga zitten is het net of alles van onder omhoog geduwd wordt... Voor mij morgen geen fout kerstbal van Qmusic. Zonde van mn kaartje, maarja ik ga daar niet als een zoutzak krom staan van de pijn.

Zit er over te denken om morgen even de ha te bellen of dit normaal is 3/4 dagen na mn ei. Denken jullie? Is dat verstandig of onnodig?

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Leonie, zo aan je kaartje te zien heb je in ieder geval een eisprong gehad!

@ Kweb, als je 3/4 dagen na je eisprong zó veel last van je buik hebt dat je krom staat van de pijn, dan zou ik zeker even de huisarts bellen als het morgen nog niet over is! Dat lijkt me niet goed namelijk! Sterkte!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Melisa,
    Bij de tweede test ook weer een streepje?
    Ik denk dat je dank zwanger bent hoor :):)
    Een streep is een streep he, en 2 indroogstreepjes? Daar geloof ik niet zo in!

@Kweb,
    Ik hbe deze maand ook een stippelkruis gekregen.
    geen idee waarom, heb toch een duidelijke dip + tempstijging gehad.
    Maar goed, stippelkruis of dicht kruis, als je maar een kruis krijgt toch?

@Sannehai,
    Balen zeg dat je nog geen ovutesten hebt nu. Misschien heeft het wel te maken met de kerstpost.
    Beetje vertraging daardoor misschien?
    Hopelijk krijg je ze morgen binnen!

@Afrola,
    Bedankt voor de tip van dat spelletje. In de lounge is inderdaad een topic, maar sommoge dingen snap ik niet :(
    Blond he ;)

@Sheann,
    Aardig dat ik je mag pb-en.
    Vandaag ga ik niet proberen het spel te spelen.
    Ben moe en dan lukt het helemaal niet denk ik, maar morgen..... dan kan je wel een pb'tje verwachten!

@MyPrecious,
    Uit jouw verhaal lijkt het me wel dat je ei eraan komt.
    Ik hoop het voor je meid!

@Leonie,
    Spannend bij jou. Hopelijk fijn een hoge temp morgen en dan een mooi ei voor jou!

@Mosa,
    Mooi kaartje bij jou ook, al DPO 13 :)

@All,
    Hier wordt het moregn erg spannend met de temp.
    Helaas voel ik wel wat pijn in mijn buik nu.
    Geen goed gevoel, maar... positief blijven :)

Groetjes, Hanna

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, inderdaad positief blijven! Buikpijn kan natuurlijk ook een goed teken zijn, maar dat zul je zelf ook weten! Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen en blazen dat je temp morgen weer hoog is *BLAAS*

Ik blijk ineens 28 dagen vip te hebben gekregen bij ff :D Dus meteen weer alles bekeken! Na nog wat dingen geprobeerd te hebben met overlay, kwam ik er achter dat ik ook een cyclus had waarbij mijn temp overmorgen naar beneden zou moeten gaan. Toen werd ik dus op dag 16 na mijn eisprong ongi. Morgen zit ik al op dag 14, vind het nu wel een beetje spannend worden. Had ik tot net nog niet echt, want ik dacht dat ik nog wel een tijdje moest.
    Vannacht maar weer m'n warme kleren aan ;)

@ Springmuis, alles goed gegaan?! Of zijn jullie druk bezig met de voorbereidingen van de samenlevingstest ;) Heel veel succes morgen! Dat zien ze gelijk toch? Ik hoop dat alles er goed uit ziet!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Volgens mij klopt mijn banner niet helemaal, maar dat vogel ik morgen wel uit... Manlief gelooft er toch nog niets van, maar ik ben echt super blij!
    Zaterdag ga ik nog een testje doen, gewoon voor de zekerheid. Dan moet het streepje wel duidelijker zijn.

Fijne avond iedereen.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Melisa, 3 weken en 3 dagen lijkt me nog wel erg kort, maar wel een hele mooie banner zeg :D Staat je goed ;) En zaterdag spat het streepje vast van de test af! Dat is nog eens goed nieuws! Hopelijk volgen er de komende dagen nog meer (+ ikke)!
    Dus nogmaals, gefeliciteerd!

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Melisa, voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat het kleintje blijft zitten, maar komt vast goed. Duim voor je.

@ Leonie, FF berekent je basale lichaams temperatuur, dus die wil dat je daar (net) boven zit.

@ Mosa, ik wou wel gezonder eten en drinken voor een kindje idd. Gewoon omdat dat mij een beter gevoel geeft. En ik had er ook geen behoefte meer in, in cola en andere prik dranken. Ik ben heel benieuwd of de ovu test over 2 dagen donkerder is dan die van vandaag, maar dat meld ik dan wel weer :p. Hoop het zo hé. Wat leuk dat je zoveel vip dagen hebt gekregen trouwens! Ik wil oooook :). Je temp is vergeleken met de vorige keren wel lekker hoog, je lichaam heeft zich gewoon klaar gemaakt ;). Oh ik hoop het zo he..

@ Hanna, idd jij moet positief blijven! En posi testen hihihi.

Algemeen vraagje, als de eisprong er bij jullie aan zit te komen hebben jullie dan ook zin in ander eten of ander drinken???

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej meiden!

Daar ben ik weer :D
    Nou het is voorbij, gelukkig 8)
    Wat deed dat pijn zeg! gatverdarrie!
    nouja het begon zo, om half 4 de pijnstiller ingenomen en om 10 over 4 was ik al in het zh, om half 5 begon ik een beetje stoned te worden van die pil :( dus de zenuwen waren weg en had eigenlijk alleen maar beetje lol :p maargoed het liep uit, en de echo's voor zwangerschappen werden in de kamer ernaast gemaakt en het consultatie bureau zat er ook dus constant die pas geboren babytjes en ja hoor, daar gingen de kranen weer open :)
    nou toen om 5 uur werden we naar binnen geroepen en moest ik me helemaal uitkleden om me vervolgens in een operatiejasje te hijsen, zo 1 waar je een blote kont hebt :) en toen had ik dus ondanks dat de tranen van de spanning over mijn wangen liepen nog enorm veel lol met de verpleegkundige en mijn vriend.
    nou ik werd geinstalleerd op de stoel en mijn baarmoedermond werd gedesinfecteerd en toen zegt ze, hoest eens, dus ik kuch kuch AUW! auw auw auw en daar kwamen de tranen :( auwww en toen had ze alleen maar een klem op mijn baarmoedermond gezet maar potverdorie wat deed dat pijn, nou kreeg een groot rontgen apparaat boven mn hangen
    en ik maar puffen puffen puffen en nog eens puffen en zo ging de pijn langzaam aan weg en werd de vloeistof ingespoten maar daar heb ik helemaal niets van gevoeld, de gyn zei ook al van je hebt een heel erg gevoelige baarmoedermond want normaal doet de klem geen pijn en de vloeistof wel heel erg, en daar had ik echt geen pijn van, je voelde alleen dat er iets waterigs door je buik heen ging. en mijn vriend was zooooo liefffff! helemaal over mn voorhoofdje aaien en zegt hij ja je mag in mn hand knijpen hoor aaaah zo lief! en toen kwam de uitslag...
    HET WAS GOED! ik heb geen verklevingen :D :D alles was mooi doorgankelijk! ben zooo verschrikkelijk blij!
    en het blijkt dat ik het zelf ook had kunnen zien op het scherm maarja ik had mijn ogen dicht ;) mijn vriend heeft het wel kunnen zien.
    daarna heb ik nog wel napijn gehad af en toe een kramp en ik was verschrikkelijk moe dus ben om 8 uur in slaap gevallen tot 11 uur want ja...er moest geklust worden voor morgen :rolleyes: wat zag ik daar tegen op zeg, ik dacht echt oh nee dat gaat pijn doen! maar dat deed het helemaal niet, dus die missie is ook volbracht :) al heb ik nu toch wel weer een klein beetje buikpijn, maar wel heeeeel licht! nog anderhalf uur en de pijnstiller is uitgewerkt, ik ben benieuwd :p
    ben benieuwd naar de uitslag van morgen van de SLtest, die krijg ik ook gelijk en morgen of overmorgen kunnen we bellen voor de uitslag van het potjesonderzoek van mijn lief ;)
    nou ik denk ik laat jullie even weten hoe het was gegaan ;)

Liefs Springmuisje!

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ff een test.........en mijn linkje doet het!

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo ik ben gaan bijlezen vanaf 1045.......Anders red ik het echt niet. Ik heb zo weinig tijd gehad afgelopen week! KERSTSTRESSS

@ Sannehaai; kan je ze niet ff e-mailen wanneer ze binnenkomen? En hoe heb je ze betaald dat scheelt nogal. Ze versturen pas als het geld er daadwerkelijk is.]
    Ik ben lang geleden ook begonnen met de Etos pillen middenin een cyclus toen kreeg ik mijn ei 18 na start met de pillen en dus een cyclus van 55 dagen!

@ Melissa, streep is streep! GEFELICIFLAPSTAART

@Precious; slijm, posi ovutestjess; EI is coming!

@Kweb; kromstaan van buikpijn>>Das te gek hoor; HUISARTS

@Springmuis; geen verklevingen, alles toegankelijk DAT IS GOED NIEUWS!

Ik heb dus linkje naar ff in mijn profiel gezet. Hopelijk kunnen anderen hem ook zien.
    Mijn temp is nu al 2 dagen weer wat hoger maar ik heb mijn ei nog niet gevoeld. Het vreemde was dat ik vanmorgen om 4:30 wakker werd en ook mijn temp heb genomen en die was toen 36.3....... en op normale tijd 36.6. Ik snap mijn kaartje deze maand niet zo goed.......

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@Springmuis,
    Ik vind dat je erg dapper geweest bent hoor!
    Ik ben erg blij voor je dat je geen verklevingen hebt.
    Veel succes vandaag!

@Pookie,
    Ja, je link doet het!
    Alleen, temp jij in Fahrenheit? Als ik de link open staat dat er en niet in Celcius?

@Melisa,
    De banner staat je goed meid :D

@Mosa,
    En... heeft de extra trui zijn werk gedaan?

@All,
    Vandaag weer een hoge temp.
    Iets hoger dan de andere dagen tot nu toe.
    Ik heb even in mijn andere tempkaartjes gekeken en het is tot nu toe wel zo dat als ik ongi ga worden ik eerst een lagere temp krijg en dan pas ongi word.
    Nu maar hopen dat het goed zit!
    Als mijn temp morgen nog hoog is.... testje wagen?
    Ik durf er nog niet zo goed aan te denken......
    Spannend!

Laatste werkmorgen voor mij nu.
    Fijne dag allemaal en ik kom nog wel even bijlezen als ik tijd heb en gelegenheid.
    Een paar moeders komen meehelpen om het kerstgebeuren weer op te ruimen en om dan te gaan zitten internetten.....
    Da's ook weer zo wat he ;)

Groetjes, Hanna

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hanna, yeahhh, weer een hoge temp :D Ik durfde bijna niet te kijken op je kaartje!

Liefs van Meiske

14. Niet meer actief

@melisa,

Van harte gefeliciteerd meid, geniet van je zwangerschap.

Hier is de temp. mooi en ben ik zeer tevreden.
    Het kaartje ziet er geheel anders uit dan vorige keer.
    Heb helaas nog steeds geen kruis gehad van FF, maar de verticale lijn is ook leuk. ;)

Iedereen een fijne dag.

Groetjes

15. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Hallo meiden

Ik ben erg blij, het blijkt dat mijn temp zich na die gekke korte cyclus heeft gestabiliseert op een mooie lage temperatuur.
    Nu maar wachten of ik straks over een paar dagen mijn ei kan vinden ;)
    Ben zóóó nerveus voor morgenmiddag, dan eerste intake voor IVF/PGD, krijg ook bloedonderzoek (mijn man ook) en een echo, zodat ze kunnen zien of alles er goed uitziet, hopelijk vinden ze een eitje die aan het rijpen is :)
    Ik laat morgen weer even wat van me horen als we weer thuis zijn.

16. Niet meer actief

Hoi spannend dus voor jouw morgenmiddag.
    Hoe komt het eigenlijk dat je al zo vroeg in aanmerking komt voor IVF/PGD?
    Ik zie maar een paar cyclussen onder je berichtje staan en ik ken je verleden niet daarom het vraagje.
    Wat houd het eigenlijk in IVF/PGD?
    Heel veel succes meis.

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Temp is gelijk aan gister gebleven, maar heb nu wel een kruis. Welliswaar een stippel, maargoed een kruis is een kruis. Heb wat gestunteld met weghalen van mn ovutesten, maar wat ik ook doe. Het blijft een stippelkruis. Nouja, ik ga me er maar niet druk over maken....

Buikpijn is wel iets afgenomen, maar doet nog steeds wel erg zeer. Ga straks ff de dokter bellen voor een telefonisch consult.

Vanavond ga ik me weer ff inlezen

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mogge allemaal!

Wat is er weer veel gebeurd!

Springmuisje: ben trots op je en verschrikkelijk blij dat alles goed met je is.
    Knap gedaan hoor en ik hoop dat je vandaag wat meer hoor.
    Maar...op naar de :baby:

Melisa: ik had al zo'n idee. Van harte meid en ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap. Geniet ervan!

Hanna & Mosa: jullie zijn ZO zwanger! Spannend hoor! Morgenochtend testen he, want morgen ga ik voor 2 dagen weg, en dan kan ik nog ff spieken hier 's ochtends... ;)

Bij mij is mn temp omhoog gegaan vanmorgen! Een leuker cadeautje op de vroege ochtend kon ik niet bedenken. En Maarman wilde ook nog wel ff testen hoe het was om "het" met een dertiger te doen, duzzz... :D

19. Niet meer actief

@Hanna & Mosa,

Zie nu pas dat jullie een heel mooi kaartje hebben zeg. :)
    Nou hopen dat jullie zwanger zijn.
    Er mag altijd meer roze bij! ;)

Veel succes als je gaat testen de komende dagen.

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Net de ass gesproken en ze heeft me op de lijst gezet voor telefonisch consult. De ha belt me tussen 12 en 14 terug. De ass zei dat het niet normaal is om 3 dagen na je ovulatie zo`n buikpijn te hebben :(

Hoop dat er niets ernstigs is...

Keep you informed

Deel Deze Pagina