Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Heb niet veel tijd, help op mijn werk met de voorbereiding van een grote kerstlunch straks, maar wilde toch even spieken!

@ Springmuis, Wat fijn dat er geen verklevingen zijn gevonden. Ik heb het alleen vluchtig doorgelezen, vanavond zal ik even goed naar je verhaaltje kijken. Hopelijk is straks de samenlevingstest helemaal goed!

@ Hanna, Wauw, dat ziet er goed uit :D Als ik jou was zou ik inderdaad morgen een testje doen als je temp nog hoog is!

@ Wies, hopelijk heb jij ook nog een mooie hoge temp!

@ Kweb, fijn dat je een kruis hebt en dat je buikpijn iets minder is!

@ All, mijn temp was ook weer superhoog! Ik ga in ieder geval het weekend nog niet testen, vanwege mijn langere lf. Misschien met de kerst?

Allemaal een heel fijne dag!

2. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0

Ik zal een poging doen het uit te leggen aan je en de reden dat we in aanmerking komen voor IVF/PGD dat wisten we al dik 4 jaar nadat bij mij een chromosoomafwijking was ontdekt, dit werd ons toen al aangeboden in verband met vererfeing van 50%.
    We waren toen nog niet zo met kinderen bezig, en nu wilden we het eerst liever zelf porberen en dan door middel van een vlokkentest erachter komen of het kindje mijn ziekte draagtr of niet maar spontaan zwanger raken bleek er voor ons toch niet echt in te zitten, we doen ons best maar het zit ons niet mee, vandaar dat wij ons bij IVF gemeld hebben 2 maanden terug en nu morgenvroeg voor de eerste keer heen voor de eerste intake.
    IVF ken je denk ik wel maar PGD is Pre-implantatie Genetische Diagnostiek, waarbij ze bij het embryo vóór terugplaatsing het DNA gaan onderzoeken en zo 100% kunnen zien of het dragers zijn of niet, dus wel of niet gezond.
    Dus al met al ook niet niks maar ja, we weten momenteel ook niet zo war we het moeten zoeken want normaal heb ik zware medicatie die ik nu al een paar maanden links heb moeten laten liggen daar dat gevaarlijk is voor een ongeboren kindje, maar kan heel moeilijk zonder deze medicijnen dus graag willen we snel beginnen met het hele traject (of toch nog zelf spontaan zwanger worden ;) ).

Hopelijk snappen jullie het nu een beetje..

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Succes straks Kweb, hopelijk is het allemaal goed!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, sorry Maar, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je temp gestegen is! Ik hoop dat je een leuke dag hebt!

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Maar van harte gefeliciflapsteert met je verjaardag en je tempstijging :D

@ Melisa, Joepie, Roze, Gefeliciteerd!!! :D

@ Springmuis, fijn dat de uitslag goed is :D , nou de rest nog succes nog weer vandaag en duim voor je dat de rest ook goed is !

@ Hanna en Mosa, jullie kaartjes blijven mooi, spannend hoor!

@ Kweb fijn dat je een kruis hebt gekregen hopelijk zakt je buikpijn af!

@ Loveable, fijn dat je temp laag blijft

@ All, er is een einde gekomen aan de stijgende lijn in mijn temp., hij blijft hangen op 37,2 Hopelijk blijft dat nog heeeel lang zo ;) Nu ga ik heeeel snel aan het werk!
    Fijne dag nog allemaal!

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @melissa; Gefeliciteerd

@Maar; Gefeliciteerd met je verjaardag

@Hanna,Mosa,Afrola; Houden zou die hoge temperaturen, jullie gaan erg goed. Ik wordt alweer jaloers.

@all; mijn temp is flink gedaald vandaag en gisteren had ik wat zichtbaar sticky/creamy slijm. Helaas was djaarman gisteren en vanochtend niet in de "stemming" om te klussen (tot mijn grote ergernis) en zie ik het er vanavond ook niet van komen. Ik hoop nu zo dat mijn ei niet gearriveerd is. Ik heb dan ook weer behoorlijk mixed feelings vandaag. Heb vakantie en denk een ei en nu wil djaarman even niets van me weten. Het doet me veel pijn op dit moment en heeft nu mijn dag al helemaal verpest.

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
  8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dank jullie wel meiden :D

@Maar: Wat ben jij lief :D! Dank je wel hihihi
    Enne... Gefeliciteerd met je verjaardag :D \:D/

De rest lees ik straks even..was nu even snel snel..
    ik ga me klaar maken en dan weer naar het ziekenhuis!
    ik laat het jullie weten!

Liefs!

9. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je ei.
    Melissa van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
    Ik weet het mosa als ik eenmaal ziekben dan blijft het rustig 3 weken schommelen en met als klap op de vuurpijl een fikse griep. al moet ik zeggen dat ik me vandaag wel beter voel als alle andere dagen bij elkaar.

vanochtend was met temp weer voormij normaal na me ei. op 37.4

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@springmuis : super stoer was jij hoor! gelukkig geen verklevingen of wat dan ook! super nieuws!

@maar Gefeliciteerd :D:D

@Djaar, mijn vriendlief wilt ook niet altijd klussen wanneer ik het wil...heel frustrerend! en dat kan echt je dag verpesten ja. knuffetje voor jou.

@mosa en hanna jajaja echt super kaartjes hoor! spannend

bij mij vandaag mn temp weer ietsje omhoog gegaan, heb ff gepuzzeld met ff en als mijn temp omhoog blijft gaan komende dagen krijg ik een dik kruis op dag 21. lijkt dit logisch voor jullie?
    ik weet wel dat ik gister wel wat last had van buikpijntjes.

ik hoop het eigenlijk maar, want ik was afgelopen weekend ziek en nu is vriendlief echt Mega ziek! dusja klussen zit er echt niet in vandaag en misschien morgen ook wel niet! dusja dan hoop ik maar dat ie dan geweest is en niet dat ie dan nog dagen gaat verschuiven ofso..

ik hoop zooo dat ik mn ovu testen vandaag krijg, stel ik had mn ei op dag 21 zou ik dan vandaag nog een waazig 2e streepje zien? i hope so. nog 40 min wachten en dan weet ik of ze gekomen zijn vandaag :)

groetjes!

11. Sannehai

waar blijft die post nou? ik zit toch niet voor niets hele tijd mn plasje op te houden! ( misschien toch wel als ze dr weer niet bij zitten maar goed:p)

12. Niet meer actief

Wendy, misschien veranderd die verticale streep in een kruis als je het klussen op die dag weg haalt..
    En dan later weer terugzet.
    Want je had de dag ervoor al ingevuld dat je de dag erna zou gaan klussen, daardoor gaf hij die verticale streep.
    Misschien helpt dat..

13. Sannehai

Bah zeg! ik baal enorm! ik zit w.s. weer gewoon voor Niets te wachten!

ik had gister babyboom gemaild om te vragen of dat altijd zo lang duurde!

nu sturen ze terug dat ze het wel hebben verzonden maar dat er iets fout is gegaan bij tnt! shit eh! heb ik weer hoor!

en nu hebben ze het vandaag nog een x verzonden.. nou ik ben benieuwd en of als ik er alsnog 2 krijg er eentje wil terug sturen aan hun, Nou Nee! die mag ik dan van mezelf lekker ook houden!

pfff ik ben benieuwd hoor of er nou vandaag nog wat zal komen of niet..:S

14. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lieve mEIden!

Bedankt voor de felecitaties. Superlief dat jullie daar aan denken! =D>

Ik heb ff geen tijd om iedereen persoonlijk te antwoorden, maar allemaal een hele fijne en gezellige dag gewenst! Ik ga nog ff wat werken en vanmiddag taarten bakken, hapjes maken en cadeautjes aannemen... :D \:D/

Ps: Djaar > dikke knuf voor jou meid. Balen van Djaarman! =; Tis waar: mannen komen van Mars en vrouwen van Venus. Daar komen we vaak genoeg achter op dit forum. Suc6 meid, want snap dat je er behoorlijk frusti van wordt!

15. Sannehai

Hoi dames jullie zullen wel even gek van al mijn berichtjes worden sorry hoor!

maaaar ik had net weer eggewhite Joehoepie:D dus toch een teken dat ik echt denk dat mn ei komt of is geweest..

ik zit alsmaar te puzzelen met ff en als ik vanaf morgen hogere tempen heb is het dus echt dag 21 mn eisprong geweest, heb ik dan goed geklusd?

khep geklusd op : dag 18 en dag 20 en vandaag zal het er niet in zitten maar las mn eitje op dag 21 is geweest heeft het ook geen zin om vandaag te klussen toch?

tzou echt super zijn als dat zo is, heb ik ook es een korte cyclus!

16. Niet meer actief

Nee helpt helaas niets, dan blijft de verticale lijn staan en wordt het geen kruis.
    Ik heb m`n posi-ovu-test ook eens weggehaald en dan geeft hij nog helemaal geen streep of kruis aan. :(
    Nou ja we zullen het wel zien de komende dagen of FF misschien mij nog een kruis wilt geven.
    M`n temp. is nu eigenlijk best stabiel en daar ben ik ook al heel blij mee.
    Het is zo ie zo beter dan de vorige ronde. ;)
    FF ziet het wel als een eisprong, want die zegt:
    Cycle 11/27/2008 - CD 22 - 4 DPO (is van vandaag)

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Waar kun je je posi ovutest invullen op FF?

18. Niet meer actief

Nooit geschoten is altijd mis. ;)

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Sannehai: gefeli met je slakkenspoor! :D
    Ik weet hoe blij je ermee kunt zijn...!

20. Niet meer actief

Bij tests en dan OPK en dan - of + invullen.

Deel Deze Pagina