Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hij is mooi, Miepie!

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey meiden,

Weekend weg geweest maar het goede hoop gaat door hier en op deze topic zo te lezen. super hoor houden zo!

Gr,

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Miepie: nu zo houden!

@Silvana: bij je huidige kaartje heb je ook ovulatietesten gebruikt en ingevuld. Bij de andere 2 heb je alleen getempt. Als je alleen tempt, is FF niet zeker genoeg van je kruis. Je krijgt dan een stippelkruis. Als je ook andere waarnemingen invult (bijv. slijm, baarmoederhalspositie, ovulatietest of monitor) en de waarnemingen sluiten goed op elkaar aan, dan krijg je een doorgetrokken kruis.

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Net te horen gekregen van de HA dat er "afwijkingen te zien" waren in de zaadjes die we vorige week hebben laten onderzoeken :( Heb er dus weinig vertrouwen in nu.
    Donderdag weer een afspraak bij de HA en die wil (gelukkig) nog een semenonderzoek. En mijn man hoopte zo hard dat nooit meer te hoeven doen... :(

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hè, wat een rotnieuws! Maar de zaadkwaliteit kan wel eens variëren onder invloed van stress, koorts, voedingsgewoonten, roken en/of alcohol drinken. Daarom wordt het altijd meerdere malen onderzocht. Een multivitamine wil wel eens helpen (of het slikken van vit C, zink, foliumzuur en evt. selenium) evenals gezond leven en zo weinig mogelijk stress. Daar heb je natuurlijk niet altijd invloed op... helaas.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Helemaal waar, Aquilegia. Weten nu eigenlijk ook nog heel weinig (of er helemaal niks zwemt, de zaadjes afwijkende vorm hebben, etc). Hoop dat dit voor mijn man in elk geval voldoende stimulans is om te stoppen met roken en zal hem ook aan de vitamientjes zetten.
    Stress is op zijn werk helaas heel moeilijk te ontwijken :-?
    Eerst maar precies horen wat die afwijkingen dan zijn en dan nog een test... kijken we dan wel weer verder.

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

succes miepie!

8. Niet meer actief

Aah miepie, wat naar zeg, maar er zal vast wel een goed zaadje tussen zitten.
    Want je kaartje is zo mooi, ik hoop het echt voor je!

Aquilegia, Fijn dat je apparaatje goed werkt.
    Lekker klussen hoor vanavond !

Mieke, hoe is het verder met jou?
    Al zeker van je eitje?

Hier hoop ik dat ik vandaag of morgen mijn eitje heb.
    Dan heb ik tenminste wat regelmaat in mijn cyclus en een nette luteale fase van 14 dagen.

Hier mijn kaartje.

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heb je al een teststaafje gehad met een felblauw rechter streepje, Ikdus?

10. Niet meer actief

Nope, ze zijn allemaal goed duidelijk maar niet fel, zoals dat oestrogeen lijntje in het begin was.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Miepie, mooi kaartje

Aquilegia
    blijven klussen meid al moet het uit de tenen komen he.
    Wij hebben laatste ronde Vit E Extra beide ingenomen, dit bevorderd de vruchtbaarheid

12. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Miepie, dat zit er goed uit! Wanneer ga je testen?
    Had mijn ei op dag 15 en zit nu op dag 19 cyclus. Lijkt wel alsof ei steeds later komt, nou maar hopen dat cyclus ook langer wordt! Verder wil mijn haar echt niet zitten (irritant). En ik hoop dat we wel goed geklust hebben maar ben bang dat we te vroeg waren. Heb wel ovu testen gebruikt maar had alleen op dag 11 en 12 een licht streepje en op dag 13 helemaal geen streepje terwijl ik dus volgens ff ei op dag 15 heb gehad! Vind dat wel raar eigenlijk?!

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx voor de tip, Zico! Ik slik al tarwekiemoliecapsules; daar zit ook veel vit. E in. Ik hoop dat het mij ook helpt! Hoe voel je je nu?

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    voel me meer en meer zwanger worden, ben ganse dag doodop. zelfs vermoeide ogen.
    Buikje groeid gooed, foto's in album.
    Vanaf morgen begin in in dagdienst te werken, stond eerst full continu. Dit moet wegens bescherming moeder en kind.zit met veel agressieaanvallen op m'n werk

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi dames ik begin straks weer met tempen

ik vond het echt gek ik vertelde dat er vrijdag geen vruchtzak te zien was sochtends en smiddags niet op de echo en dachde dus ok echt als niets te zien is ik niets verliezen zal net als de eerste keer

maar gister kreeg ik toen ik opstond bloed verlies hielt de hele tijd aan met pijn in de onderbuik en onderrug en gister middag om 4 uur in na de wc ging en echt een heel groot zakje verloor van wel paar centimeters lang ik schrok me rot want ja dit kwam totaal als verassing.

en met mijn stomme kop 10 minuten laten doorgespoeld heel erg stom voel me er gewoon schuldig over want ik had het kunnen laten onderzoeken.
    dat is achteraf.
    ik vind het echt verschrikkelijk allemaal en de vraag waarom het voor de 2de keer mis is gegaan blijft denk niet dat ik antwoorden op mijn vraag zal krijgen maar hoop eingelijk woensdag dat ze zeggen we gaan het veder onderzoeken ook al willen wij dat zoiezo wel hoop dat zij dat ook zullen zeggen.
    voor de rest andere ook sucses met opnieuw zwanger worden

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dat kun je vragen bengeltje als je dat wilt. Grote kans dat ze er ja opzeggen als je er zelf over begint, want vaak geven ze die mogelijkheid pas op onderzoek als het 3x is misgegaan.
    heel veel sterkte.

xxx Joyce

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh nou hier zij de gyneacoloog dus dat het hier naar 2 keer mis gaat ze die onderzoeken kunnen doen maar ik er met me eigen gyn over moest praten

18. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Goh, veel sterkte bengeltje! Ik kan geloven dat je geschrokken bent! Hoe ver was je?

Hier nog niet veel duidelijkheid:

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik zouvandaag 5 week en 6 dagen zijn volgens mij berekening en volgens berekening van een andere gyneacoloog(niet me eigen gyn dus die denk dus 6 week en en 3 dagen me eigen gyn denk hetzelfde als mij.

maar het voelt echt klote

20. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ja begrijpelijk! En dan nog zo kort na elkaar! Veel sterkte en een dikke knuffel!

Deel Deze Pagina