Ik ben net terug van het ziekenhuis, er was een klein plekje te zien. De gyn hoopt dat het plekje vanzelf weg gaat. Over een half jaar word ik in het ziekenhuis weer gecontroleerd. Verder heb ik 17 januari een echo, dan gaan ze naar mijn eierstokken kijken.
We hebben net onze hond bo moeten laten inslapen ze had kanker, was zeer zwaar gezien we haar al 10 jaartjes in ons gezinnetje hadden.
Gelukkig mag ik nu gewoon weer zwanger worden jah. Alleen ff afwachten hoe de echo volgende week is. Toevallig precies op de dag dat mijn ei moet gaan springen.
Aaah gecondoleerd. Al is het een hond het is toch heel moeilijk, om afscheid te nemen. Mijn mama heeft ook een hondje al 16 jaar in huis. Ze overleeft echt alles dat luiebeestje haha.
Mupkuh, goed nieuws! Zico, dikke knuffel Moeilijk, zo'n beestje hoort gewoon helemaal bij het gezin...
Oe dat is dan spannend, misschien zien ze dan ook je ei zitten Nou fijn dat je gewoon deze rond mee kan doen, of neem je toch liever deze maand rust?
@Ilsie: is te vroeg om al wat van te zeggen. Nog even doortempen. @Zico: wat verdrietig @Tijgertje: jullie zijn wel actief bezig zeg, wow, hoe hou je het vol. Hopelijk heeft het een goed resultaat.
@ Ikdus, ik ga geen rust nemen deze maand. Ben zo blij dat het vanzelf weggaat we gaan er weer hard tegen aan. @ Zico, gecondoleerd meid.
Hey aquilegia Ja dat vragen wij ook af of het nu goed is De gyn was gister errug positief dus tsjaa We wachten gewoon af meer kunnen we niet doen he Vanaaf nog een keer en dan is het goed geweest Liefs Tijgertje23
hey dames.. waneer kan ik het betse tempen? in de ochtend avond of middag.. of maakt dat niet uit? ik ga van af morgen voor het eerst tempen op advies van de dokter..maar heb verder werkelijk geen idee hoe of wat
Hey meiden Ik heb een kruis alleen waarom is ie blauw? In plaats van rood of is het omdat ik de opk erin heb staan Maar ik ben blij hi hi Hier is me kaartje Liefs Tijgertje23
@Tijgertje: een blauw kruis zet je er meestal zelf in via tuning/overrride, bijv omdat je gyn aangeeft dat dit de ovulatiedag was. Dus hoe je opeens aan een blauw kruis komt? Met de opk heeft het niets te maken, hoor.
Tijgertje, het zijn de invloeden van buitenaf, je gyn dus Meiden ik heb eens een andere vraag, tenminste.... Als je temp een enorme dip maakt, dan is het meestal zo dat je dan je ei die dag hebt hebt. (bij een kleine dip en kleine stijging kan het ook de dag erna zijn toch?) Maar als je deze dip 's ochtends al gemeten hebt is het dan niet zo dat je ei dan voor die tijd gesprongen is omdat dat juist aanduid dat je je eisprong hebt. Of duid het juist aan dat ie er aan komt. Ik snap het even niet meer, je krijgt eerst je LH piek en als deze in ene weg is (dus geen posi test meer) dan kun je je ei binnen 48 uur verwachten, dus gaat je temp zakken. Snappen jullie nog wat ik bedoel? De reden dat ik dit vraag is namelijk dat ik dus op dag 15 die dip heb gehad en dus vermoed dat ik in de nacht dus mijn ovulatie moet hebben gehad en niet overdag op dag 15. Mijn kaartje van vandaag, beetje saai maar wel een kruis!
Goeie vraag Mieke,maar ik heb geen flauw idee.Je hebt in ieder geval je kruis,dus nu is het wachten.Wanneer is je NOD? groeten Simone
@ Tijgertje, ik zou zeggen dat na je temp dip je ei nog moet gaan komen. Maar zeker weten doe ik het niet. Dit is mijn kaartje. Er is vanacht echt veel veranderd in mijn lichaam. Onder andere loop ik erweer bij als Lolo. Ik kon ook absoluut niet slapen. Misschien wel van blijdschap.