Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bengeltje, wat een trieste gebeurtenis, heel veel sterkte meid en een knuffel!

Miepie ook voor jou een mega knuffel, is toch ook even schrikken het nieuws van de zaadjes.
    Hoop idd dat het kwakje gewoon even een verkeerd kwakje was en dat het volgende kwakje helemaal top is.
    Knuf knuf!

Aquilegia, wow hihi je gadget werkt idd helemaal top zo. Mooi om te lezen en voor jou om te zien denk ik.

Hier ik weet het niet hoor:
    a. mijn lichaam neemt een loopje met me
    b. mijn thermometer is stuk of zo
    c. overstap van Gravitamon pillen naar Etos Zwanger worden
    d. ik heb gewoon geen idee waar dit naar toe gaan leiden, heb nog niet zo'n vreemd kaartje gehad.

Als ik vandaag een tempstijging had gehad naar 37 graden, dan zou ik een kruis op CD14 krijgen, maar helaas gebeurt dat nu dus niet meer na de temp van vandaag.
    Snap er echt niks van.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja nog iets.

Ik heb nog 3 personastaafjes en 6 ClearBlue staafjes voor de digitale ovulatietest over.
    Ik ga deze niet meer gebruiken.

Iemand interesse om ze over te nemen, dan kan ik ze per post toesturen.

Reden: het werkt gewoon niet voor mij deze tests.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat merkwaardig, Mieke, het lijkt erop dat je ei nog moet gaan springen, maar je had wel een postieve ovulatietest.
    Thermometer stuk, zou kunnen...
    Ik ben zelf niet zo weg van dat Etos zwanger worden. Er zit een bestanddeel in om je cyclus te reguleren, Vitex Agnus Castus ofwel Monnikspeper. Dit kruid kan in SOMMIGE doseringen de vruchtbaarheid bevorderen en in ANDERE DOSERINGEN juist als anticonceptiepil werken. Nu heb ik hier helemaal geen verstand van, maar ik vraag me dan altijd af, of er de juiste dosering in die pillen zit. Ik weet van DaisySanches, ook een gebruiker hier op het forum, dat Vitex haar tempkaartje verstoorde. Toen ze er mee stopte, werd de tempkaart normaal. Maar goed, ik wil dus zeker geen autoriteit of deskundigheid claimen op dit terrein.
    Het is wel ontzettend vervelend voor je, misschien moet je ei nog gaan springen (nieuwe kans?)

Je had trouwens toch een positieve ovulatietest?
    Op zich ben ik wel geïnteresseerd in die staafjes, zeker als niemand anders ze wil.
    Ik ben inderdaad helemaal weg van mijn nieuwe monitor, hij werkt als een trein. :D

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Mieke: is je temp trouwens elke cyclus zo hoog? Jouw laagste temp is 36.7; dat is voor mij al vrij hoog.

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    :D Dacht ik van de week ook, kon het aan-uit knopje niet vinden, bleek dat het hoesje nog om de thermometer heen zat :D

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi Aquilegia,

Ik ken Daisy hoor, we zitten samen op een ander topic.
    Ik ga gelijk stoppen met de Etos pillen en gewoon weer over op de Gravitamon.
    Had ze al eens eerder gebruikt, geen idee waarom ik er destijd mee gestopt was, maar waarschijnlijk om soortgelijke reden.
    Wie weet verstoord het bij mij dus ook mijn cyclus. Dank voor de tip.

Dus ook ter overname Etos pillen, hahahaha.

Prima hoor, als jij de staafjes wilt overnemen, je bent de eerste die reageert.
    Moeten we het verder maar even via pb afhandelen.

Ja misschien toch weer een nieuwe kans.
    Maar ik ben bang als ik daar nu over begin.... je begrijpt wel waar ik dan heen wil gaan.
    Maar hij weet nu niet beter dan dat het voorbij is al, dus kan hem ook gewoon stiekem verleiden voor een 'gewone' vrijpartij, hihi.
    Eerst nog maar eens een ovu testje doen.
    Ik ben er mee begonnen op dag 10, dus wie weet zit het er idd nog aan te komen.
    En tja mijn tests zijn nooit overduidelijk positief, dus als de streep echt bijna gelijk is dan hou ik dat als positief aan.
    Ook in verhouding tot mijn temp en wat FF aangeeft.

Al mijn tempkaartjes staan overigens in mijn album, dus die zou je eens kunnen bekijken en vergelijken.

Mijn basale temp ligt meestal rond de 36.8 gemiddeld.
    Dus ben wel warmbloedig ;)

Bedankt voor het meekijken en meedenken.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    8) :)

Spannend Molly zo na je MK toch je ei gevonden en goed geklust.

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mieke, ik had op dag 13 ook een positieve test... en kreeg 's middags buikgriep. Dagen erna maar doorgetest omdat mijn temp niet omhoog ging, toen op dag 15 's avonds en op dag 16 weer een positieve test. Dag 17 temp omhoog. Normaal heb ik meestal op dag 12 of 13 mijn ei, dus is ws toch door die buikgriep wat later geweest. Kan bij jou dus best dat vanwege de stres van afgelopen dagen je ei nog even wacht... en stiekem fijn dat je mannetje dat niet weet idd ;)

9. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mannetjes hoeven niet alles te weten :)

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Miepie, hij moest eens weten.
    Maar ga het niet forceren.

Eerst maar eens een test doen.
    En ik heb begin van mijn cyclus voedselvergifteging gehad, dus wie weet maar dat was er wel voor.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal mee eens!
    Vrouwtjes weten ook niet alles van de mannetjes.

12. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Bengeltje, wat een vervelend nieuws meid!

Mieke; ik heb zeker een jaar en 5 maanden etos zwanger worden geslikt en nu natuurlijk nog, maar ik vind ze ideaal, maar ieder voor zich natuurlijk.

Zico; Wat groeit jouw buik snel meid, bij mij is nog niet zoveel te zien hoor, maar misschien omdat je al een kindje hebt, dat oor je wel vaker!
    Wel leuk hoor! Gaat het goed met je?

Liefs shirley

13. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    @Silvana: bij je huidige kaartje heb je ook ovulatietesten gebruikt en ingevuld. Bij de andere 2 heb je alleen getempt. Als je alleen tempt, is FF niet zeker genoeg van je kruis. Je krijgt dan een stippelkruis. Als je ook andere waarnemingen invult (bijv. slijm, baarmoederhalspositie, ovulatietest of monitor) en de waarnemingen sluiten goed op elkaar aan, dan krijg je een doorgetrokken kruis.[/quote]

ohhh vandaar, bedankt voor je antwoord

14. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

wilde ook even melden dat ikd e pillen geweldig vind maar goed ik kan me best voorestellen dat dit niet voor iedereen zo is. ik hoor alleen maar goede berichten en voor mij is het ook een uitkomst.

ik hoopd at de andere meiden baat kunnen vinden bij iets anders. er zijn er genoeg ;)

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik denk net "toch even mijn blauw lijn weghalen en kijken wat FF doet" en hoppa, een mooi rood kruis op dezelfde dag :D

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mooi, Molly! :)

Hier mijn kaartje van vandaag:

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, wat ontzettend spannend zeg, zo'n mooi kaartje.
    Wat is je gemiddelde LF?

Molly, super zeg. Eindelijk, heeft het wachten toch geloond ;)

Steenbokje, ook jouw kaartje ziet er mooi stijgend uit zeg.

Ik heb gisteravond nog even een ovutest gedaan, helemaal negatief hoor.
    Ik begrijp deze ronde echt niks van mezelf en van FF, nou ja FF snapt er waarschijnlijk ook niks van.

Vanmorgen weer een temp van 36.8 en ik dacht zal even mijn thermometer testen gisteravond, toen tempte ik 37 dus hij doet het nog wel.

Ook heb ik nu 2x een veeg oud bloedslijmpjes gehad, ook echt nog nooit last van gehad.

Naar mijn idee heb ik nog steeds mijn ei op CD14 gehad, maar ja dat zal FF natuurlijk nooit meer aangeven zoals het kaartje er nu uit ziet.
    En je zou bijna denken dat ik mijn ei nog niet gehad heb.
    Wat denken jullie?

18. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

nieuwe kaartje in me album, blijft nog even spannend dus

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hij is leeg moppie!