we zien het wel. moet zeggen dat ik iets later heb getemp en na dat we gekluts hebben dus wie weet heeft dat er mee te maken?
Misschien wel, omdat je daarvoor dus al behoorlijk actief bent geweest. Misschien moet je hem daarom wel om discarded zetten, telt ie niet echt mee.
Naast het invul hokje voor de temp of tijd staat een hokje wat je aan kunt vinken met daarnaast Discarded.
Steenbokkie toch, je moet toch eerst tempen en dan klussen . Miepie, jij hebt echt een heeel mooi kaartje! Hopelijk is het raak deze maand! Mieke, wat raar zeg je temp :S. Ik hoop voor je dat het te maken heeft met die pillen hoor. En dat je Ei wel gewoon dag 14 is geweest. Bengeltje, wat moet dat een naar gezicht voor je zijn geweest. Hopelijk is dit de eerste en laatste keer dat je zo iets ziet. Hier nog steeds geen eisprong hoor :S. Dus hopelijk stijgt mijn temp morgen! Mijn Lh streepje was vandaag wel duidelijker dan dat Oestrogeen lijntje. Dus wie weet.
Nee nog niet. Heb elke dag alleen maar Rood. Hahaha als ik het als anticonceptie zou gebruiken. Kon ik al sinds dag 6 niet klussen.
Het tempen gaat prima al 4 dagen achter alkaar 36.7 dus als ie dit ff vol houd tot mijn eisprong dan krijg ik een mooi kaartje... als ie daarna maar flink stijgt
Hoezo laat maar? Het is toch fijn dat jij en je ventje zoveel genieten van elkaar. Is heel goed hoor :d.
o hahaha dat dat zeker. mannetje was een beetje ongeduldig vanmorgen dus ach...dan geven we maar meteen toe he hahaha
Tja als je beide wilt waarom niet. Kan geen kwaad :d.. Alleen is het zonde voor jou dat je nu je temp niet weet, maar hopelijk is hij morgen weer netjes omhoog