Mijn kaartje tot nu toe: Vind mijn temp wel laag en mijn ei komt steeds later! Hoop dat temp wel hoger wordt.
laatste dag clomid deze ronde. ik voel ze al aardig bezig mijn eierstokken ben zo benieuwd naar mijn eitjes vrijdag. Ik zal straks jullie verhaaltjes lezen,moet alweer snel weg. maar hier tot nu toe mijn kaartje, nog niet spannend.
Weten jullie eigenlijk of je temp echt omhoog moet gaan na je eisprong? Of kan je temp ook hetzelfde blijven.....
ja,hij moet echt omhoog,tenminste 3 dagen moet ie ongeveer 0,2 of meer hoger zijn dan de dag van je eisprong.heb je een kaartje? mieke;bedankt, ik hoop ook dat het allemaal goed gaat lukken. jolanda;het kan nog alle kanten op,wie weet stijgt ie straks enorm!
Ja hierbij mijn kaartje. Ik denk dat ik nog even door moet gaan met ovulatietesten en moet wachten op een ei die gaat springen... heb overigens wel al dagen last van menstruatiekramp, alleen nog geen bloed te bekennen. Dit kaartje loopt tot afgelopen vrijdag, afgelopen weekend en vandaag niet hoger geweest dan 36,7. Kreeg mijn kaartje hier niet tussen, vandaar maar een link ernaar toe. http://www.mijnalbum.nl/Foto-BXAEXVFM.jpg
is je temp daarna gelijk 36.7 geweest? dat zou kunnen betekenen dat je donderdag of vrijdag je ei hebt gehad. je temp zakt zo mooi daar naar toe, en als je daarna 3 dagen 36.7 hebt gehad krijg je een kruis denk ik. Waarom vul je het niet in,dan kun je gelijk zien of je een kruis krijgt.
Ja als ik hem 2 dagen vooruit erin zet, geeft ie inderdaad vrijdag een kruis aan. Maar ik doe ook ovulatietesten en die heb ik alleen 1 feb een goede 2e streep gehad en niet afgelopen vrijdag.
heb je woensdag en donderdag wel gestest? dan zou ie positief moeten zijn als je vrijdag je ei hebt gehad. vrijdags een positieve ovutest hoeft dan niet. de test geeft ongeveer 36 tot 48 uur voor je eisprong positief aan. maar aan je temp te zien kan het haast niet dat je 1 feb. je ei hebt gehad. heb je wel altijd op dezelfde tijd getempt, en voordat je opstaat?
Ja ik temp altijd om 6.30 als mijn wekker gaat (ook in het weekend). Ik heb al die andere dagen ook getest maar toen werd het 2e streepje niet donkerder dan de teststreep. Maar als ik geen tests zou hebben gedaan, denk ik naar aanleiding van mijn temp dat ie inderdaad vorige week is geweest. Maar ja, als ik de tests mag geloven was ie de 1e al. Maar ja mijn temp zegt weer van niet, zucht......
Hallo, Hoe is het hier allemaal? Bengeltje,sterkte meid.Wat ontzettend kl*te. Miepie mooi kaartje,wanneer is je nod? Ik ben vandaag naar de gyn geweest en heb echo gehad,alles zag er keurig uit.Volgens zijn meting was ik 5 weken zwanger,volgens mijn eigen berekening ben ik ook 5 weken. 3 maart moet ik weer voor een echo,ik wou dat het al zo ver was. Ik heb verder bijna nergens last van,alleen een raar gevoel in mijn buik.(maar dat was normaal zei de gyn) en zere (.)(.) groetjes Simone
Hi symoen, Moet vast een heel goed gevoel zijn om een echo te hebben gehad. Snap inderdaad dat je niet kan wachten tot maart..... maar voordat je het weet heb je je wondertje in je arme. Geniet ervan.
Goeiemorgen! Symoen, fijn te horen dat alles goed gaat! Ik hoop dat je je zo blijft voelen Smallgirl, raar hoor. Zou toch maar van je temp uitgaan. De testen geven wel een LH-stijging aan, maar dat is nog geen garantie voor een eisprong, kan dus dat ie later is geweest :-? Hier mijn kaartje van vandaag - weer ietsje omlaag: Ik heb meestal een LF van 12 of 13 dagen, maar al wel een paar dagen daarvoor roze afscheiding... zal vandaag of morgen dus wel beginnen :-? Fijne dag allemaal!
meiden, zie mijn nieuwe kaartje. ik weet het niet hoor wat denken jullie? heb gisteren een ovulatietestje gedaan voor de lol om eens te kijken hoe enw at maar hier staat toch een licht streepje.
goede morgen nou kom net bij de gyn weg weer bloed moeten prikken en heb gelijk voor chromosomenonderzoek bloed laten prikken kan 2 maand duren voor uitslag er is moest na nijmegen. dat ook gehad ik moet om 11 uur terug bellen kijken wat de zwangerschapshormoon gedaan heeft of het gedaalt is of gestegen is mocht dienu veel gestegen zijn moest ik met spoed terug komen vanwege bloed in me buik is die gezakt dan moet ik vrijdag terug komen strenge controle dus om de 2 dagen pffffffff. maar we gaan er vanuit dat de bleodonderzoek van de hcg gedaalt is en dan wil ik snel ongesteld worden en veder kunnen dan wil ik alles zo snel mogelijk uit me lichaam pfff. maar symoen met jou dus alles beter afgelopen dan met mij ben blij voor je
Ik ben superblij! Ik heb mijn eitje gevonden Ik zag het al voor ik mij test staafje er in deed, want het LH streepje knalde er meteen al van af ! En dat oestrogeen lijntje is nergens te zien. Joepie, moest het meteen ff vertellen. Nu ga ik terug lezen :d
Symoen, fijn dat alles goed is ! Wies, ikga duimen voor je ! Mieke, heb je je mannetje nog kunnen verlijden? Bengeltje, ik hoop dat het is gedaald je Hcg, want een buitenbaarmoedelijke zwangerschap mag jij niet hebben hoor ! @ Steenbokje, Je temp is gelukkig weer gestegen'. Maar een licht streepje op je ovu test zegt helaas niets. @ Miepie, je kaartje blijft mooi! Wanneer ga je testen?
Goedemorgen meiden, Simone, wat fijn dat alles er mooi uitziet, nu zo houden! En op naar maart, dat is het zo joh. Bengeltje, nogmaals een knuf voor jou. Wies, duimerdeduim! Miepie, positief blijven hoor, het ziet er zo mooi uit. Steenbokje, blijft spannend! Nog even geduld, wanneer ga je testen als de ongi uitblijft... voor je vakantie natuurlijk? IkDus, wauw dat voelt goed lijkt mij, en goed geklust... Helaas ik heb mijn best gedaan, mannetje wil zelf het initiatief nemen anders krijgt hij weer het gevoel dat hij moet presteren Ik laat het er maar bij, anders wordt het weer zo pusherig. Mijn temp is weer gezakt, dus eitje zal er nu wel aan zitten komen. Baal wel, want weer een langere cyclus, zucht.