ikdus: nee joh weet ik, vond het wel even grappig om te kijken of ik wel van mijn ovulatietesten uit kon gaan Mieke: waarschijnlijk in me vakantie pas...sorry hahaha
hahaha omdat ik zeker een paar dagen overtijd wil zijn voordat ik ga testen. nod is de 15de. 16de ga ik met mijn vriendin weg en waarschijnlijk gaan we 's avonds al richting het noorden rijden dus ja dan wordt het automatisch in de vakantie. en ik smsje je inderdaad wel hoor
Dit is mijn tempkaartje.. Mieke, jammer dat je mannetje niet wou, zonde ! Waarschijnlijk dus weer een gemiste kans, tenzij hij vanavond wilt ( hoop hoop ). Steenbokje, jammer hoor dat je in de vakantie gaat testen. Maar Mieke zal het ons wel vertellen.
Tuurlijk laat ik het dan hier even weten! IkDus, op de een of andere manier zou je bijna denken dat je ei op CD 14 is geweest. Nu is dat niet zo, maar het lijkt wel
moet naar het ziekehuis hcg is gestegen naar 370 en krijg kijk operatie vanmiddag omdat op de echo nu nog niets te zien is ben dus weg
bengeltje veel succes meid ga voor je duimen dat het ondanks eerst het minder goede nieuws toch je kleintje in je buikje op de juiste plaats zit
geloof er niet meer in ik word zo gopgehaald en ga na ziekehuis ventje is anderhalf uur hier vandaan die gaat opweg naar huis
Jeetje Bengeltje. Dan hoop ik toch dat het kindje op de juiste plaats zit hoor. En niet een buitenbaarmoedelijke zwangerschap is. Ik ga heel hard voor je duimen! Laat je het ons weten.. Mieke, je zou inderdaad door dat dipje denken dat het op dag 14 is. Maar aan de rest van mijn temp zie je toch dat dat niet geval is, aangezien het na mijn ei tot 2 keer aan toe al 37 en hoger is geweest.
Wies 31: dat hoopte ik ook dat mijn temp nog alle kanten op kon maar vamorgen was het drastisch gedaald naar 35,9 to 36,2 gisteren dus ben bang dat ongi er aan komt! Ook omdat ik nu al op dag 21 ben en nod zaterdag is maar ik meestal eerder ben.
Steenbokje: ziet er mooi uit! Miepie: jouw kaartje is ook mooi. Symoen: fijn dat alles goed is. Houden zo! Ikdus: gefeliciteerd! De aanhouder wint! Ik denk niet dat je ei op dag 14 was, hoor, want alle temperaturen daaromheen zijn ongeveer even hoog. Bengeltje: hè, nee, toch? Kunnen ze op de echo niets zien? Kan het niet gewoon goed zitten? Ik duim voor je dat alles snel goed komt.
Zucht, ik probeer nog een leuk/lekker restaurantje te reserveren, maar uiteraard last minute en alles is al vol.