Hey Annie, Met mij is alles prima! Heb nog niet echt duidelijke klachten, af en toe buikpijn, pijn aan borsten en een beetje misselijk. Maar dat is allemaal heel licht. Kan van alles zijn.... Die kv testen zijn op veel plaatsen niet of nauwelijks meer te koop. Bij mij in het dorp zijn er nog genoeg en er ligt een pakketje klaar voor woensdag! Leuk om je weer te zien hier, al is het voor jou wel vervelend denk ik. Hoe is het met jou? Liefs Nadja
@Tinkerbell: Ja het zal best, maar hier niet helaas. Maar voorlopig heb ik ze toch ook niet nodig joh. Bedankt in ieder geval. @Nadja: Ik zag dat je geschreven had, dus dacht...laat ik eens een kijkje nemen. Ik ga me voorlopig niet bezig houden met tempen en ovutesten. Was zo blij dat ik mijn ei had gevonden en dat het raak was en nu...pijnlijk! Morgen mag ik eindelijk naar de gynaecoloog. Heb helemaal geen bloedingen meer gehad, maar zwangerschapstest is al negatief. Dat zegt genoeg. Nu maar hopen dat alles weg is en we weer verder kunnen. Ik duim voor jou dat het raak is, maar dat doe ik trouwens voor iedereen.
Hoi meiden, @ Wendy, ik ben bang dat bruinverlies nu geen goed teken is, maar even afwachten of het doorzet. Mijn lf is tussen de 15 en 17 dagen, dus het kan best dat die van jou ook iets wisselt. @ Pookie, dan morgen maar een testje wagen! Wie weet! @ Jent, flink buikje heb je al Leuk hoor, dat soort foto's zijn altijd leuk om te zien! Je bent ook alweer 17 weken, gaat toch wel snel! @ Afrola, jeetje, wat jammer zeg Ik heb toch wel regelmatig aan je gedacht en gehoopt op goed nieuws! Een knuffel van mij! Lekker toch dat je deze ronde niet gaat tempen! Hopelijk voel je je er dan wat rustiger onder! @ Wondertje, mooi kaartje maar je moet inderdaad nog even geduld hebben! @ Hanna, spannend dan volgende week! Ik vind het nog steeds zo heerlijk voor je dat het nu raak is! @ Kweb, kon eigenlijk ook niet anders meer met zo'n temp @ Sylvia, ik zie dat je vandaag een positieve ovulatietest hebt Wat fijn zeg! En ook nog eggwhite, nu weet je wat je te doen staat! @ Nadja, spannend dat je woensdag gaat testen! Maar de kans op een negatieve test is dan wel groter, ook al zou je wel zwanger zijn, maar dat weet je vast zelf ook wel @ Annie, wat erg dat je eem vmk hebt gehad! Ik vond het heel rot voor je dat ik het las! Hopelijk is alles al weg morgen! Sterkte en een knuffel!
Hoi, Nou dat is weer iets wat ik leer. LF kan dus een beetje wisselen. Nou dan wisselt het bij mij misschien ook wel ja. Ik wacht netjes af en ga van ongi uit hoor.
De mijne was toch elke keer wel 11 dagen. Ben benieuwd of het na mijn mk wel anders is. Hoop het niet, best lekker zo.
hoi dames hier was ik weer bah ik had gisterd echt koppijn en heb ook beetje zeurderige pijn in mn buik dus denk toch dat er een ongi aan zit te komen @mosa, ja ik denk dat dan andere bloed wat ik heb gehad, dat ik daar niet meer ongi van word, maar toch denk ik dat ik gwoon opnieuw zegmaar ongi word, had vorrige x ook lf van 10 dusja zou goed kunnen als ik woensdag nog niet ongi ben wil ik misschien ook testen, al is het tegen beter weten in want had vandaag weer ovu testje gedaan en die was ook gwoon negatief haaha dujsa lijkt het me sterk asl ik woensdag ineens een posi zwangerschaps test zou hebben! hahaha. @kweb balen zeg van je ongi! bah! maarja wel fijn dat ie gewoon op tijd is. @wendy he bah oud bloed verlies, is bij mij meestal slecht teken, bah bah maar laten we hopen dat het niet doorzet! je temp was toch weer wat gestegen vandaag.. @sylvia klus klus klusss @afrola wat jammer zeg meid bah bah ongi balen zeg! @annie echt erg van je vmk heel veel sterkte en ik snap dat je je ff niet meer met tempen en ovu testen wilt bezighouden.. nou groetjesss
Sannehai, aan je temp te zien denk ik dat je dag 26 je ei hebt gehad.. Je zit nu dan op 7 dpo.. Dan wordt je toch nog niet ongi?
nee dat zou te hopen zijn van niet nee tinkerbell hahaah ja ik weet het dus ook niet... :S als ik die posi ovu test weg haal, geeft ff maar een stippel lijntje op dag 26 dus issie dr toch niet echt zeker van...:S ik zat eerst ook te twijfelen van moet ik die posi ovu test er nou wel of niet op laten staan, maarja ik heb hem wel die dag gehad dusja..:S is ff toch ook wel slim genoeg om te denken dat hij ook 2 dagen later kan springen? ik heb namelijk wel andere kaartjes gezien waarbij het kruis echt niet persee op de posi ovu test stond, b.v. een dag erna ofso.. dus dat snapt ie dan toch wel..? toch? dus heb ik hem maar laten staan want dan d8 ik dan zal het mayb wel zo zijn....? naja ik zie het allemaal wel! hahaha groetjess
Mocht je er echt niet uitkomen, Sammie is een kei met ff kaartjes haha. Ze kan ze allemaal goed maken, tot nu toe.. Maar ja, je kan deze aanhouden, maar niet gek opkijken dan als je 2 dagen later ongi wordt is zowiezo niet slim met een twijfelei he.. Maar ik heb een voorgevoel dat je niet ongi gaat worden.
laten we heel erg hopen dat jou voorgevoel echt uit komt! heb nogal rot jaar achter de rug en zou zo graag met leuk nieuws het nieuwe jaar in stappen maarja.. er zijn genoeg meiden die dat natuurlijk willen maarja ja hebt wel gelijk, niet slim om dan al te testen met een twijfel ei.... ik weet ook nog niet wat ik ga doen.. maarja toch voelt het alsof ik echt ongi ga worden, ook rugpijn enal... ik ben er nog niet over uit nee over dat testen... wie weet probeer i khet pas zaterdag..
wahaha nou dames laten we het heeeel erg hopen maar wat ik dan wel gek vind stel het zou zo zijn...waarom worden mijn ovu testen dan niet donkerder ook na mijn posi ovu test tot op de dag van vandaag.... dat zou dan toch wel zo moeten zijn lijkt me...
Oh testen kan wel hoor dan.. ik heb ook een dikke posi test gehad op 10 dpo.. Maar heb het over het ongi-worden..
babyboom testen en had wel een hele duidelijke ovu test en nu staan er wel streepjes op maaar heeeeel licht en worden niet donkerder ofso dusja.... maar wat bedoelde je dan over dat ongi worden?
Deze zijn nog minder gevoelig dan de kruidvat zwangerschapstesten.. Ik had ze zelf ook. Op 9 dpo een hele lichte streep. Op 10 dpo een iets donkerdere streep. Op 10 dpo een zelfde streep op de babyboom zwangerschapstest. En op 10 dpo een dikke streep op de kruidvat 2 voor 5 euro zw-test.
oke ja dus dat hoeft nog niet zo veel te zeggen....? ik heb ff in je album gekeken, en mijn ovu testen na eisprong zien er ongeveer uit als jou testen maar dus totaal niet zo als de laatste 2..... echt Totaal niet. maarja we zullen gewoon wel zien ik hoop dat jullie gelijk hebben echt waar maar ik denk het zelf nog niet zo.. hoop het natuurlijk wel altijd
Kwam bij mij ook heel plotseling hoor.. Hou het nog even vol tot woensdag. Als je eventueel helemaal niks ziet dan, dan kan je altijd nog besluiten om niet te testen. Test je met ochtendurine?
Als ik nou morgenvroeg test met ovu-test en die knalt eraf dan zou je zwanger kunnen zijn of niet? Maar ja wil niet zeggen of dat ook wel zo is, maar de kans zit er dan wel in begrijp ik?