@tinkerbell oke altijd weer leuk om te horen toch, geeft weer wat hoop ik ga proberen wat langer te wachten met testen...weet niet of het gaat lukken.. ik denk dat ik zowiso wel ovu testje ga doen maar nog geen echte zwangerschapstest misschien groetjessss
@tijgertje mooie echo hoor! @all pff ik denk gwoon echt dak ongi word.. heb rugpijn zeurdende buikpijn net alsof ik ongi ga worden... dusja wie weet... kdenk ook dat mn temp morgen 36,8 is of 37,0 in iedergeval niet hoger dan dat. maarja dat zullen we ook maar weer moeten afwachten kga ff lekker douchen ben echt moe. groetjesss
hallo allemaal, Ik heb even een vraag aan jullie experts : Op dag 11 (1) en dag 12 (2) positieve ovutesten gehad. Ook heb ik op dag 12 's avonds gedurende hooguit 1 a 2 uur steekjes en een flink zeurderig gevoel gehad (ik denk eisprong), maar FF geeft mijn eisprong nu aan op dag 14 van mijn cyclus, omdat toen mijn temp 's ochtends hoger was. Maar moet ik nu uitgaan van dag 12 of dag 14 als ovulatie? Ik denk namelijk zelf dat mijn ei op 12 's avonds is gesprongen... Ik heb de dagen erna ook geen last meer gehad. Wie een advies? liefs suuskebab
een eitje kan 12 tot 48 uur na je posi ovu test springen.. heb je ook een kaartje van ff kan je die hier plaatsen? dan kunnen we even meekijken maar ikw eet het ook niet goed,zit zelf ook erg te twijfelen dusja hahah
Hai Dames! Hoe gaat het hier? Ik zit op dag 22 en nog geen ei in me temp te vinden. Eergisteren heb ik toevallig samen met mijn vriend een vallende ster gezien, brengt die geluk?
@mp jaa die brengen alst geod is wel geluk hoor, je mag dan wel wensen volges mij! @dames...ja hoor mn temp gezakt naar 36,8...wat ik al dacht... ook vanochtend weerff ovu testje geprobeerd maar nee hoor niets op te zien... dus laat die ongi dan maar gewoon snel komen! kzit volges mij morgen op mn nod...als hij de 24ste zou zijn gesprongen kdenk niet dat ik morgen ga testen ik kijk eerst es ff aan wanneer ik ongi word want heb echt het idee dat ik het ga worden dus laat het maar komen! mensen ik ga snel krabben groetjess!
Moge, hier ook slecht nieuws. Temp om 7 uuur nog steeds 36.7 maar om 5 uur ( jaja weer slecht geslapen) was hij al 36.5. Dit alles en een nega test. Dus laat de maar doorbreken dan kunnen we weer verder. Dan maar weer eens een ronde met Etos pillen en ovu testen.............misschien dat dat dan werkt!
Links in FF kiezen voor sharing, daarna op homepage setup en dan de link die je bovenaan krijgt, plakken in je pro van hier
Goedemorgen dames, Had gister visite dus net op mn werk ff alles bij zitten lezen... tenminste heel vluchtig. Ik ben weer aan het begin, dus over mij valt niet echt veel te melden hihi. Meiden wat balen zeg dat jullie steeds nega testen en dat de ongi niet doorzet. Eijagers, veel suc6 bij het vinden van je ei... sorry meiden, moet weer aan de slag ...
Goede morgen dames, Ik heb nu wel ligt bloed/bruin verlies, maar was zo misselijk dat ik een testje heb gewaagd. Zo negatief als het maar zijn kan, dus ik heb een nieuw kaartje en ronde 9 is een feit. Temp. was wel "weer heel raar maar waar" ietsje omhoog gegaan. Maar in ronde 8 ging mijn temp. ook tijdens ongi omhoog en daarna pas naar beneden, dus dat zal nu weer zijn denk ik. Ik wens iedereen alvast een heel heel vruchtbaar 2009 toe! 2009 wordt ons jaar!
hallo dames, mijn temp is weer iets gestegen en ik ben benieuwd wat dat allemaal wil zeggen! weet iemand hier hoe hoog de temp gaat als je zwanger bent? en zijn er hier dames die ook aan de bmm voelen? zo ja,ik heb voel al een tijdje op veranderingen en gisteren voelde ik en hij zit echt scheef(scheef rechts achterin) en ik kan helemaal niet meer bij de opening! groetjes sofie
Hoi, Ik voel ook de bmm en bij mij gaat hij ook heel scheef hangen. Ik ben helaas nog steeds niet zwanger, maar hoop dat het bij jouw wel wat betekend. Iedereen heeft een eigen temperatuur, dus een echte zwangerschaps temp. bestaat geloof ik niet en de ene is al zwanger met net 37 graden en de ander is misschien zwanger met 37,5. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken. In welke ronde zit je nu?
IK WORDT GEK! Nu ga ik naar de wc, weer helemaal niets. Wat is dit voor ongein? Hier wordt ik echt niet vrolijk van, wat wil m`n lichaam nu eigenlijk? Ik ga het huisje schoonmaken en gedachte verzetten want ik ga gek worden van onzekerheid. Kaartje heb ik maar weer aangepast zit dus nog steeds in ronde 8.
@Wendy, Pookie en Sannehai: wat jammer! Veel succes in de volgende ronde. 2009 wordt een vruchtbaar jaar @Sofie, er is helaas nog niet zoveel over je temp te zeggen, nog een paar daagjes wachten! @All, morgen waag ik een testje, maar ik heb niet het idee dat ik zwanger ben. Heb wel sinds 2 dagen last van 'avondmisselijkheid' (rond 11 uur wordt ik misselijk). Gisteravond ook flinke buikpijn, moest effe rustig zitten! Verder heb ik 's morgens weinig zin om op te staan, ik slaap langer dan normaal....Kan allemaal aan de vakantie en feestdagen liggen denk ik...Ook trouwens flink wat witverlies (echt korrelig, sorry voor de details) We zullen zien morgen. Wat vinden jullie van mijn kaartje trouwens?
Goedemorgen meiden, @ Suuskebab, als je denkt dat je je eisprong op dag 12 hebt gevoeld, dan zou ik die aanhouden. Maar hou wel in je achterhoofd dat hij dus ook op dag 14 geweest kan zijn. Succes met wachten! @ MyPrecious, balen dat je nog steeds geen eisprong hebt gehad! Vallende sterren brengen inderdaad geluk @ Sannehai, ik denk ook dat je ongi gaat worden Jammer hoor! @ Pookie, balen meid Maar zoals je zelf pas schreef, nu kun je wel alcohol drinken met oud & nieuw @ Kweb, werk ze! @ Wendy, sommige vrouwen zijn volgens mij ook misselijk als ze ongi moeten worden, dus misschien is dat bij jou het geval? Maar als je nu een negatieve test hebt, dan kan het niet anders dan dat je ongi wordt volgens mij. @ Sofie, er is geen 'zwangertemperatuur', die verschilt bij iedereen. @ Nadja, mooi kaartje hoor! Je kwaaltjes klinken goed, maar het blijft afwachten of het ook echt een goed teken is. @ All, inmiddels zit ik op dag 10 van mijn cyclus, hoop een beetje snel mijn ei te vinden!
@Mosa, ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben....Ik heb wel vaker last van van alles, haha! Maar wat me wel opvalt, is dat ik zo snel geirriteerd ben! Daar moet ik echt op letten, is niet leuk voor mijn mannetje!