Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou niet slecht op zich, jullie hebben zat geklust daar ligt het niet aan. :)

Heb net een topic gevonden over kluspatroon, ben even daar aan het snuffelen, misschien wordt ik er wat wijzer van.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

2. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Wendy, wij hebben vorige ronde en nu vanaf dag 8 tot ei iedere dag geklust. Lijkt me niet prettig als je gaat plannen dag zoveel en dag zoveel. Moet wel leuk blijven....Gewoon zelf berekenen en je mannetje dan verleiden, haha!

Het kan best een innesteling zijn, denk je?

3. Niet meer actief

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus waarom zou het niet kunnen. ;)

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Nadja....rood bloed....volgens mij is dat niet goed.
    Kan best dat het je ongi is hoor...bij sommige meiden gaat temp tijdens ongi geleidelijk naar beneden......Dan heb je wel een korte lf, maar ja....2 rondes geleden was die van mij 14 dagen, vorige ronde 10 en nu ook weer 14, dus daar hoef je je niet echt aan vast te houden....

Ik hoop voor je dat het toch iets anders is, maar euhmmm dat ROOD he dat doet ut um.... :(

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @wendy,
    Ik ga deze ronde ook geen ovutesten gebruiken. Wel tempen, want dat vind ik wel een fijne methode. Vanaf week 2 in elk geval om de dag klussen en dan zie ik wel wanneer mn ei is geweest. Heb um 3 rondes zeker gehad (van 1 ronde weet ik het niet), dus ga ervan uit dat ik um deze ronde ook weer zal hebben.

Ik wil ook proberen er wat minder mee bezig te zijn. Zal ook niet zo heel erg vaak meer op het forum zijn. Nog wel dagelijks hoor, maar gewoon niet meer om de 10 minuten hahaha
    Maar blijf wel alles volgen, want dat vind ik wel leuk :)

6. Niet meer actief

En jij zit nu in ronde 4 of niet?

Misschien is dat wel iets ja, een keer helemaal niets doen.
    Het zal wel heel anders zijn en ook wel beetje onzeker.
    Maar ik ben nu redelijk regelmatig al zeg ik het zelf.
    In het begin wisselde het heel erg in cyclus en nu vind ik het op zich wel goed gaan en zit ik zo begin de 30 dagen.

Misschien ga ik ook niet ovu-test en niet temp. doen.

Eerst met mannetje samen praten hoe hij erover denkt, hij vind het ook elke keer zo spannend en soms slopend hoor. :oops:

7. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Bloed is alweer weg. Begon rozig met afvegen, toen beetje rood (2 druppels ofzo). Tampon ingedaan, toen was t heel klein beetje volgens bij bruin? Nu niks meer te bekennen. Temp 37,5.
    Heb effe in een boek over zwanger worden gelezen, en daar stond in dat er een lichte bloeding kan plaatsvinden als er een innesteling is....
    Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar het is niet zo dat ik echt denk dat ik zwanger ben, ben eerder op zoek naar verklaringen voor mijn klachten....
    Ik ga effe poetsen, even afleiding zoeken!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nadja ik heb even je kaartje bekeken, maar de afgelopen 7 dagen heb je op een ander tijdstip getempt, scheelt het veel met hoelaat je normaal tempt?

liefs

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Haai allen,
    ff snel vanaf werk, ongi wil niet komen.
    Ik baal er enorm van, normaal een lf van 12 dagen en nu al op de 14?

@ Nadja, de tijd waarop je tempt is echt belangrijk. Daarnaast is de hoeveelheid slaap die je hebt gehad ook heel belangrijk. Dit kan echt heel grote verschillen opleveren. Ook alcohol heeft een effect ( temp is dan hoger). Maar bloeding nu kan positief zijn. Spannend

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He meiden, Even over dat klussen.

Zelf ben ik nu zwanger geraakt en we hebben 2 keer geklust. En de tweede klusdag was na mijn ei volgens mij, dus alles kan.

En nog iets zodra je je geil voelt dat nadert je ei dus dan moet je sowieso klussen. Je bent dan iig vruchtbaar. Dus succes meiden. En als je veel doorischtig rekbaar slijm verliest dus aan de hand van dit zou je zeggen dat jullie allemaal een keer raak klussen. Ik duim voor jullie.

xxx joyce

11. Niet meer actief

Dank jewel.

Ik had nu pas voor de 1e keer in ronde 8 dat ik 'geil' was tijdens het vruchtbare slijm, wat nu ook overduidelijk aanwezig was.

Ik denk dat ik de volgende ronde eens ga proberen om op m`n gevoel af te gaan.

12. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Over klussen, 'men' zegt vanaf dag 10 tot dag 20 óm de dag klussen moet genoeg zijn (afhankelijk van wanneer je meestal je eisprong hebt).
    Vaker hoeft niet, dus dat is toch wel te doen lijkt me.

Als je dat doet hoef je niet te tempen en geen ovutesten want dan zit je eisprong er altijd tussen.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mosa,

Ik heb verschillende lf.
    Gem 15 dagen, de laatste keer 12..

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Nadja, ik weet niet wat dat bloedverlies kan betekenen. Ik weet ook niet of je bij een innesteling normaal gesproken rood of bruin bloed verliest. Dus ik kan er niets over zeggen.

@ Wendy, wij klussen normaal om de dag, maar meestal rond mijn eisprong iets meer. Deze keer willen we gewoon de hele tijd om de dag klussen, ook rond mijn eisprong. Kijken of dit misschien helpt. Wij vinden het allebei niet erg dat we echt een kluspatroon hebben, dus we houden het maar zo.

@ Sylvia, als ik zo naar je kaartje kijk, dan denk ik dat hij morgen ook wel omhoog gaat hoor! Ik duim voor je!

@ Kweb, goed dat je gaat proberen er iets minder mee bezig te zijn! Hopelijk helpt dat!

@ Pookie, balen dat je ongi nog niet doorzet! Hopelijk komt het toch vandaag!

@ Berbel, ik temp juist omdat ik best wisselende cyclussen hebt. Wij klussen ook om de dag, maar als ik niet temp dan heb ik ook geen flauw idee wanneer precies mijn nod is. En in dat geval denk je al snel dat je overtijd bent, terwijl dat dus nog niet zo hoeft te zijn.

@ Sammie, dus je moet nog eventjes geduld hebben. Succes met wachten dan!

15. Niet meer actief

Hier hetzelfde.. mijn vriend ook niet.
    Daarom ben ik gaan tempen en ovutesten.
    Dan weet hij wanneer we beginnen en dan elke dag tot mijn temp hoog is.
    Daarna en daarvoor wanneer hij wilt hahaha goede deal toch?
    Het heeft gewerkt.

16. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @mosa, daarom temp en test ik ook.
    Maar ik bedoel dat als je regelmatige cyclus e.d. hebt je dit allemaal niet hoeft te doen.

17. Niet meer actief

Wat is eigenlijk regelmatig?

Is dat als het enkele daagjes schilt, of moet het dan echt elke keer hetzelfde zijn.

Dit zijn mijn cyclussen:36-26-31-24-31-32-39-

Nu weet ik dat die cyclus van 39 is gekomen door de zware medicijnen die ik die ronde moest nemen.
    Dat was ik helemaal vergeten en heb het met de huisarts erover gehad.
    Dus die reken ik eigenlijk niet mee en is dus een afwijkende.

Dan zit ik toch zo ronde de 31- 32 - nu weet ik het even nog niet zeker wat deze cyclus doet.

Het is nu sinds ik ovu-testen doe dat de 17e dag na m`n posi-ovu-test ongi wordt, dus hoop dat ik vandaag netjes ongi wordt.

Is dat dan ook regelmatig of is dat dan ook al onregelmatig?

18. Niet meer actief

Wendy, jouw cyclussen zijn eerder onregelmatig te noemen..
    Scheelt soms toch echt 10 dagen!

Niet echt regelmatig he..

19. Niet meer actief

Je lf heeft niks met je ovutest te maken hoor..
    Puur met je ei..
    dus die van jou schommelt zowiezo al..
    Maar dat gebeurt wel vaker hoor. lang niet iedereen heeft altijd dezelfde lf.

20. Niet meer actief

Maar het is nu al 2x geweest dat ik presies op dag 17 na m`n posi-ovu-test ongi wordt.

Ik had gehoopt dat een richtlijn was om de ongi te verwachten.

Deel Deze Pagina