Blondsteenbokje: het lijkt erop dat jij een + test krijgt! Dat je het zo lang vol kan houden, spannend!
dat kan ik ook niet iegenlijk. ik probeer me op hetw erk te storten en het feit dat ik eind van de week met vakantie ga en het daarom ook nog druk heb.
mijn mannetje kookt bijna altijd dus ja...bovendien wil ik noorwegen bijzonder maken dus voor ons is het anders. en de bios?
Kan iemand mij vertellen op welke dag ik mijn eisprong moet hebben gehad? FF geeft nu dag 26 aan maar gisteren nog dag 24 Normaal heb ik een veel grotere temp. stijging na mijn eisprong! Kan het zijn dat ik mijn eisprong nog niet heb gehad? [/url][/img]
Neh geen bios, ongezellig. Ik ga nog even hier en daar bellen. Wilde eerst sjiek gaan, maar dan maar minder culinair.
Dank je Jes1 voor je antwoord! Ik vind het alleen raar dat mijn temp stijging niet zo groot is, normaal gaat mijn temp na eisprong altijd meteen naar 36.9-37.0
Vandaag niet, zo hebben we allemaal wel eens een zwelgdag Ik ben de vorige keer pas na de innesteling gaan tempen, dus weet de temp van de eerste 2 weken na de eisprong van de vorige keer niet, frustrerend is dat. Mieke het doet me pijn dat je zo ongeveer om een wip moet smeken, dat verdien je niet.
o dat mag hoor, maar daar zijn we ook voor om elkaar er weer bovenop te helpen en ik ben het met je eens maar ik mag niets zeggen denk ik...
Hoi, ik ben deze cyclus voor het eerst begonnen met tempen. Nu heb ik zo'n kaartje aangemaakt bij FF. Ik begrijp nu dat ná je ei de temp omhoog moet gaan. Even wachten nog daarop. Maar op sommige kaartje hier op het forum zie ik dat er soms een balletje tussen zit die niet ingekleurd is, wat betekent dat? Dank voor het antwoord alvast...
Mol, komt wel weer goed. Moet gewoon geduld hebben. En dat heb ik echt in heel veel dingen, maar de dingen die je zelf niet in de hand hebt, dat is moeilijker. Maar over je temp. Doordat je cyclus zo schommelt en er ook hogere tempen tussen zitten, heeft FF je horizontale streep natuurlijk op een gemiddelde geplaatst en lijkt het dat je niet zo stijgt. Maar volgens mij is het wel oke hoor.
wat hebben jullie geouwehoerd vandaag zeg ik moest wel 4 pagina's terugkijken. aquilegia; mooi geklust zeg, ook al verschuift ie naar dag 15! Nu op de wachtbank... succes! mieke; jeetje, wat vervelend zeg dat het niet zo gaat zoals jij wilt. Volgt hij jouw cyclus een beetje? weet ie wanneer je vruchtbaar bent? Als ie dan het initiatief neemt, is het gelijk goed! ik snap het wel hoor, wij hebben ook vaak het gevoel dat he tmoet, en dan is er ook echt niks meer aan. Maar mijn man weet nu na zo'n lange tijd wel wanneer er geklust moet worden, dus dan komt het iets minder dwangmatig over. Ik hoop dat je in ieder geval nog voor je eitje nog fijn geklust hebt! kelly; mss heb je hem dag 31 gehad? en moet je temp morgen en overmorgen nog stijgen. heb je normaal ook een hogere temp na je ei? blondsteenbokj'; spannend, ziet er goed uit!
dank je wies. We vinden het nu toch wel voorzichtig een beetje spannend worden met zijn tweetje hoor...
Wies31: normaal heb ik inderdaad een duidelijkere temp stijging na mijn eisprong, normaal gaat mijn temp dan meteen omhoog naar 36.9-37.0 Heb donderdag en vrijdag wel wat krampen in de onderbuik gehad dus denk zelf dat ik toch donderdag een eisprong heb gehad..... Ben overigens nu een beetje grieperig dus ben benieuwd naar mijn temp morgen...
Goeiemorgen! Vanmorgen stiekem getest; zoals ik al verwachtte harstikke negatief. Temp zal morgen dus wel kelderen :-?
Goedemorgen, Hee Miepie, je zit pas 12 dpo, nog niet opgeven hoor! Hier gisteravond al rond 21.30 uur naar bed toegegaan, had spanning aan de rechterkant van mijn buik, zat niet lekker achter de computer. Duurde nog tot 1.00 uur voordat ik ging slapen, heb de helft van Dalgiel (ofzo) zitten kijken, daarna Boulevard. Ben weer tevree met mijn temp, 0.3 hoger dan gisteren. De koffie smaakt me niet, zit een beetje tegen misselijkheid aan, en heb een metaalachtige smaak in mijn mond.