Nee, inderdaad, dan voegt tempen weinig toe! Alleen extra spanning dan. @ Wendy, weinig vrouwen hebben volgens mij een superregelmatige cyclus, dus iedere keer hetzelfde aantal dagen. Je bent volgens mij redelijk regelmatig. Maar als jij tussen de 10e en 24e dag regelmatig zou klussen, dan zit je sowieso goed. Maar ik temp juist om te weten wanneer ik weer ongi zou moeten worden. Op mijn cyclus van 40 dagen na, begon het bij mij ook redelijk regelmatig te worden, maar ik vind het wel fijn om te weten wanneer mijn eisprong precies geweest is.
Nee Heb vanmorgen weer beetje bruinig/roze afscheiding gehad en daarna helemaal niets meer gehad. Wanneer moet je actie ondernemen als je niet ongi gaat worden. Vind het een beetje eng worden, ik dacht juist dat ik een beetje regelmatig zou gaan worden, maar niets is waar.
goeiemiddag meiden, @Nadja: het kan nog best een inenestelingsbloeding zijn hoor. Mn zus had twee dagen lang een bloeding rond dpo 10 en 11 en nu een pracht van een zoon. @Pookie: vervelend die ondezekerheid, maar misschien is dan toch nog niet alle hoop verloren? Hier is mn temp weer wat lager vandaag, voel me ook alsof mn ongi moet komen. Meestal heb ik op dpo 13/14 beetje bruin slijm en 14/15/16 begint dan echt het rode bloed, dus het broekloeren is hier nu ook begonnen...
Actie ondernemen als je niet ongi gaat worden? Misschien na 20 dagen ofzo.. dat je dan eens naar de huisarts gaat als de testen negatief blijven.. Eerder doen ze vaak toch niks. Dan doen ze een bloedtest en ben je niet zwanger dan krijg je vast iets om het op te wekken. Maar als je al spottingen hebt dan zet het vast wel door hoor.. binnen nu en 2 dagen.
Actie ondernemen als je niet ongi gaat worden? Misschien na 20 dagen ofzo.. dat je dan eens naar de huisarts gaat als de testen negatief blijven.. Eerder doen ze vaak toch niks. Dan doen ze een bloedtest en ben je niet zwanger dan krijg je vast iets om het op te wekken. Maar als je al spottingen hebt dan zet het vast wel door hoor.. binnen nu en 2 dagen.
Nou laat ik het hopen, als ik niet zwanger ben dan maar meteen goed ongi en kan ik de volgende ronde weer in. Dit vind ik helemaal niets. Maar ja dat zal iedereen wel hebben: beter meteen ongi als je niet zwanger went, kan je meteen door.
Moet eigenlijk wel toegeven dat ik helemaal niet het gevoel heb dat ik ongi moet gaan worden, heel raar eigenlijk. Meestal heb ik buikpijn, maar voel nu helemaal niets.
Oke dus dat kan ook al weer. Ik heb tot nu toe eigenlijk elke keer buikpijntjes gehad voordat het kwam, dus ja weer iets nieuws.
Mannetje zal wel gek worden van m`n lichaam, dan wel beetje afscheiding dan weer niet dan weer wel dan weer niet. Hij is net zo onzeker als ik, dat is best lief om te zien.
irritant he die onzekerheid! bij mij is het ook constant een ander gevoel die ik heb, maar ik trap er niet meer in Ahum 8)
Ik ga nu ronde 5 in....Wil de volgende ronde ook niet meer te vroeg testen.. krijg er alleen maar een pesthumeur van hihi... Ik heb tot nu toe nog nooit vruchtbaar slijm gehad, dus daar kan ik voor mezelf niet echt veel uit opmaken.... Ik voelde ook helemaal niets....totdat het gister doorzette....heb savonds echt met buikpijn op de bank gezeten...dus mss krijg je pas last als het is doorgezet. Maar snap wel dat je er heel onzeker van word.....
Ja ik zou eigenlijk ook niet meer in dat spelletje van m`n lichaam moeten trappen. Raar eigenlijk dat we het elke keer weer doen.
Ik hoop 1 ding, als het toch door moet zetten dat het zeker niet morgenavond is, want dat lijkt me niet zo geweldig als ik buikpijn ervan zou hebben. Heb al wel de champane in huis gehaald, dus ik ga zo ie zo aan de drank.
Maar wendy, Ik denk persoonlijk dat je er teveel mee bezig bent.. Je hebt namelijk elke maand wel dingen (net als iedereen) die kunnen wijzen op een zwangerschap. Maar je houdt je teveel vast aan al die dingen. Net als dat je er de vorige ronde vanuit ging dat je een vroege miskraam had omdat je misselijk was zelfs na je ongi. Maar de kas is heeeel klein want ook toen heb je meerdere negatieve testen gehad. En bij een vroege miskraam was je test dan echt wel positief geweest. Deze ronde hetzelfde.. Elke keer zoek je dingen die kunnen wijzen op een zwangerschap, terwijl het meerendeel van de dingen wijst op een ongi. Maak het jezelf dan niet zo moeilijk en accepteer en neem rust. Kijk, alles wijst erop dat je ongi gaat worden,... als je continu alsnog blijft denken dat je zwanger bent (je zegt van niet, maar in andere berichten laat je duidelijk merken dat je het zeker wel denkt) dan kan je ook gewoon zelf je ongi uitstellen. Door die stress die je jezelf hiermee oplegt, kan het heel goed zijn dat daarom je ongi niet doorzet. Snap je wat ik bedoel?
@tinkerbell dat wat je over wendy zegt, ik vind dat dat iedereen wel heeft, iedereen wilt toch juist elke keer niet ongi worden, en houd zich vast aan de (hoe kleine) kans ook dat ze dus niet ongesteld worden maar gewoon zwanger zijn. ik heb dat zelf ook, ookal weet ik dat ik gewoon ongi ga worden, toch hoop ik dat het niet zo is, en ga ik ook soortig van smoesjes voor mezelf maken waardoor ik niet ongi zou worden, of waardoor ik het pijntje dat ik voel te rechtvaardigen is enzo ( ik hoop dat je me nog snapt:S) maarja daar zijn we hier toch juist voor? om ideen en gedachtes daar over uit te wisselen en kijken wat andere er van vinden? volges mij zijn we er daar juist voor en ik tuurlijk kan het die ongi tegenhouden maarja als ie komt komt ie vanzelf wel denk ik dan @all hier vandaag dus lage temp gehad, wat ik al d8... maar verder niet zo veel te bekennen nog steeds geen oud bloed of nieuw bloed te zien dusja ik hou ook nog steeds hoop!
Ja dat snap ik.. Natuurlijk snap ik het. Maar het is een tip, omdat al die dingen ook je ongi uit kunnen stellen. Bij mij heeft het erg geholpen om op een gegeven moment gewoon te accepteren (na meerdere negatieve testen) dat je gewoon ongi wordt. Natuurlijk heb je altijd hoop, maar het moet niet te gek worden zeg maar.
ik snap jou ook wel hoor het is natuurlijk ook zo, als je je er minder druk om maakt dan lukt het meestal sneller zeggen ze maar ik zou dat ook niet echt kunnen denk ik hoor hahaha enne nog voorgevoelens over mij ?
Wat Tinkerbell zegt sluit ik me bij aan, als je blijft denken dat je zwanger bent, komt je ongi ook niet. Dit heeft mijn gyn ook zo tegen mij gezegd.