Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja denk nog steeds hetzelfde... je temp ziet er niet gunstig uit, maar aan de andere kant ook niet heel slecht..
    Hij is nog steeds redelijk hoog..

En geen bloed geeft moed, als je ook al geen spotting ofzo hebt.. tja, dan kan je nog alle kanten op he

En ik heb zelf meer dan 10 rondes zo gezeten hoor... alles verzinnen om toch zwanger te kunnen zijn in mijn ogen, maar je schiet er gewoonweg niets mee op.. Op een gegeven moment moet je accepteren in bepaalde situaties...
    Kijk natuurlijk heb je nog hoop als je temp daalt maar je nog geen bloed ziet..
    Maar als je al meerdere negatieve testen hebt, een lagere temp EN spotting.. ja dan blijft er echt weinig hoop over, en dat zijn momenten waarop je in mijn ogen gewoon moet accepteren ;)

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@sammie ik hoorde dat jij tempkaartje expert was;) haha zou je eens naar mijn kaartje willen kijken en kijken wanneer je denkt dat mn eitje is geweest enal?

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goh we gaan nu wel heel erg gelijk op, al heb ik ook nog niet eens spotting. Maar ook nog steeds geen krampen of wat dan ook.
    Alleen die ontbrekende teststreep :cry:

4. Niet meer actief

Je temp is ook nog mooi hoog, ik duim voor je.

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik denk al vanaf zaterdag dat ik ieder moment ongi moet worden en toch is er nog steeds niets!

6. Sannehai

@tinkerbel ja dat klopt ook..als je dat hebt zijn er weinig kansen meer :) het is ook zo soms moet je het loslaten, wou alleen even zeggen voor wendy dat ik haar ook gewoon snap.

ja mn tempje ziet er niet zo best uit eh, misschien gaat ie nu wel hetzelfde doen als bij mn vorrige kaartje op het laatst... ik weet het ook niet

maar nog geen spotting of wat dan ook gevonden niets.. net nog weer ff de tampon test gedaan:p en nee hoor zat niets aan alleen wat wit/geelig maar nix bruinig of rood :)

maarja ik word het dan toch pas vrijdag denk ik, maarja bij mn vorrige ronde had ik op 9 dpo oud bloed verlies dus dat kan natuurlijk nog komen, maar dan zou ik het wel morgen krijgen,Als het hetzelfde is als deze ronde natuurlijk:)

en wie weet is m lf wel gewoon langer deze keer tkan allemaal we zullen wel zien, maar kga denk morgen niet testen

heb wel nog steeds soms wat gevoelig boobjes, maarja dat kan ook van de ongi ofcorse :)

ga vanavond ff lekker klussen met mannetje, wie weet zet de ongi dan wel door :) groetjesss

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nee hoor die test vanmorgen was heel erg negatief dus ik heb geen hoop.
    Maar ik denk constant dat ik ongi wordt en dan is het nog steeds alleen maar slijm>>>>>>> Misschien vanavond maar ff de boel goed los sexen ;)

8. Niet meer actief

Kijk er is ook een verschil tussen denken en overdreven dingen denken snap je.. Ook iedereen reageert anders op die stress die je jezelf geeft..
    Het KAN je ongi uitstellen..

Maar bij jou vind ik het nog niet vreemd dat je niet ongi wordt..
    Ik zie in jou (op basis van je kaartje) nog een potentiele zwangere :)

9. Sannehai

@pookie ik duim ook voor je :D tkan nog alle kanten op bij jou!

10. Niet meer actief

En als je ei (zoals ik denk) 2 dagen later is geweest is het een mooie innestelingsdipje ;)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Als ik naar jouw kaartje kijk dag 26.

Aangezien je temp op dag 24 1 keer naar boven was gegaan, toen een temp dip en dag erna een stijging.

12. Sannehai

oke ik ben benieuwd:) de temp van dag 21 was namelijk Echt niet goed, want ik temp altijd om 6.30 en die had ik om 11.30 ofso getempt omdat ik uit was geweest en heel laat thuis was ik was toen pas 5.30 thuis dus had het ook geen zin om al weer om 6.30 te tempe

ik weet wel dat ik (toen kreeg ik een paar gratis dagen vip van ff ) een temperatuur bijsteller ofso had gedaan en dn kon je je temp invullen en hoelaatje dat had gedaan en dan hoelaat je normaal tempt

dus dat had ik gedaan en toen gaf ff aan dat het dan 36,06 zou moetn zijn, maarja hoe betrouwbaar is dat nu weer denk ik dan!

13. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    nou mijn kaartje is weinig intressant
    temp blijft een beetje gelijk maar dat kan ook vreselijk voor de gek houden zijn.
    wat denk jij tinkerbell...

14. Niet meer actief

Haha lijkt mijn kaartje... zie album.. Ook zo'n saai stabiel kaartje..
    Kan alle kanten op, maar ziet er zeker netjes uit.

15. Niet meer actief

Hoi,

Nou er is veel gebabbeld in de tussentijd dat ik even op het ijs ben geweest hier voor op de singel. :D :D

Ja het is allemaal wat met dat ongi worden en die NOD-dagen. :oops:

Nou ik denk echt wel dat ik ongi wordt, maar ik blijf positief dus het kan alle kanten nog op. ;)

Ik heb net m`n mannetje buiten gepraat en we gaan denk ik de volgende ronde iets meer rustiger aan doen zeg maar. :rolleyes:

Dus laat maar komen die ongi, zodat we ronde 9 in kunnen gaan. ;)

16. Niet meer actief

:) :) :)
    Jij hebt dezelfde gedachte als die ik gisteren had, we hebben ook geprobeerd het los te sexen. :oops:

We gaan het zo nog eens proberen denk ik. ;)

17. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Pookie en Springmuis, klopt inderdaad van het tempen. Ik temp sinds ik vakantie heb om 8 uur. Iedere dag zet ik de wekker. Ik vergelijk deze tempen ook niet met de tempen van het oude tijdstip, vergelijk de nieuwe alleen met elkaar. Verder zorg ik dat ik netjes op tijd in bed lig, en ik temp meerdere malen op een dag, om te kijken wat het verschil is.

@All, nog 1 druppeltje bloed gehad (rozig/rood), verder niks meer. Temp is nog hoog 37,6. Ik kijk morgen wel verder. Ga in ieder geval nog niet testen, ik wacht nog effe!

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Nadja, wat was je oude tijdstip dan? Spannend wel hoor.

@ Wendy, misschien een tip om te denken, als het goed zit dan blijft het echt wel zitten. Gun jezelf een beetje rust want volgens mij maak je jezelf zo ook een beetje gek.. Als het zo mag zijn dan zit het vast wel goed meis. Gewoon even 3/4 dagen wachten voordat je weer gaat testen.

19. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Eerst tempte ik om 6.40 uur. Nu om 8.10 uur. Had geen zin om zo vroeg de wekker te zetten in de vakantie, en mijn man vond het ook erg vroeg om wakker te worden! Ik wacht nog een paar daagjes af wat de temp doet. Vanaf maandag temp ik weer op het oude tijdstip.

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Okay, nou dan vind ik je temp nu nog wel heel netjes hoor.

Deel Deze Pagina