Dames, ik heb nieuws. Ik heb nu weer bruin/rood verlies dus m`n ongi is op gang gekomen denk ik. Jullie willen niet weten hoe blij ik ben, ja blij is misschien verkeerd woord maar ik was niet zwanger dus ik ben echt blij dat het door wil zetten. Ik ga met volle moet ronde 9 in en ik vind het erg fijn dat we hier allemaal kunnen babbelen en elkaar kunnen helpen. Ik wens iedereen alvast een hele mooi jaarwisseling toe en een heel vruchtbaar 2009! Ik weet niet of iedereen morgen hier nog komen dus vandaar al de geluks-wens voor iedereen. Ik voel me zo heerlijk nu, en valt een last van m`n schouders af. ps dit is wat de calculator zegt bij de volgende cyclus van 33: 30 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 15 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 16 Januari 2009 Vruchtbaar 17 Januari 2009 Erg vruchtbaar 18 Januari 2009 Eisprong 23 Januari 2009 Innesteldag 1 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen 11 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Hallo allemaal, Zo wat een ddrukte weer. @ Wendy, het ziet er niet goed uit helaas, het is ook wel extra spannend of het in deze dagen raak zou zijn... @ Pookie, spannend en frustrerend overtijd een negatieve test en geen ongi, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, je was nog aan de vroege kant met de test dus wie weet... @ Nadja, bloedverlies op 10 dpo klinkt niet zo goed, ik duim voor je dat het niet doorzet... @ Sannehai, ook zo in spanning, ik denk ook dat je op dag 26 (of de 26e) je ei hebt gehad, dus nog even een paar dagen wachten voor je kunt testen (weekend misschien?) @ mosa, alvast veel plezier met de ei-jacht al duurt het nog een paar dagen... @ klussertje, ook jij veel plezier met de ei-jacht, bij jouw zag het ernaar uit dat je een vroeg ei hebt toch? @ Springmuis, temp hoog, mmm dat ziet er toch wel posi uit. Duim voor je, en met slecht zaad en weinig klussen heb je nu denk ik meer kans @ MP, weer geen eisprong ontdekt... Jeetje wat vervelend. Hopelijk kan je in 2009 wel je eitjes ontdekken met of zonder medische hulp @ Wondertje, mooi stabiel kaartje, kan best hoor! De moed niet opgeven! @ Sammie, je kaartje ziet er mooi uit. @ Kweb, balen dat je ongi heeft doorgezet, nou een lekkere kruik op je buik en een extra oliebol heb je verdiend, en lekker aan de champagne oid morgen @ all, nou hier is de ongi nog steeds niet weg helaas, maar wel lekker aan het rommelen in huis. Morgen ga ik eens kijken of ik kan schaatsen hier in de buurt. Hoop zo dat het nog even lekker blijft vriezen. en de zon lekker blijft schijnen. Ik heb zin om leuke tochten te schaatsen . Iedereen heel veel plezier morgen en een heel gelukkig en vruchtbaar 2009 gewenst
Hoe bedoel je meer kans enne ik wil ook schaatsen! maar ik durf niet op natuurijs elke keer zie ik mensen hier schaatsen op de oostvaardersplassen enzo en ik ben bang dat ik er doorheen zak
@ Nadja, spannend! Hopelijk blijft het bloedverlies in ieder geval weg! @ Wendy, fijn dat je ongi bent, nu kun je tenminste weer verder! @ Afrola, veel plezier met schaatsen morgen! Er zal overal al wel een flinke laag liggen! @ Springmuis, volgens mij is het zo dat als de zaadkwaliteit minder is, dat je dan wat minder vaak moet klussen. Dus dat je dan niet iedere dag moet klussen. Ik weet niet hoe vaak jullie normaal klusten, maar dat jullie nu niet zo vaak geklust hebben, kan juist goed zijn!
ooooooh jaaaa normaal kluste we wel vaak ja nouja ook niet iedere maand hoor ben benieuwd...en ook nog steeds vruchtbaarder door de hsg haha het kan nog
hoi dames hoe staat het hier allemaal verder? ik ga dalijk lekker pizza eten met manlief en morgen oliebollen bakken voor het eerst! nou ik ben benieuwd ahahahaha vanavond lekker monepolyen bij vriendlief zijn zus kben best nieuwschierig wanneer ik nou ongesteld ga worden, maarja kan niets anders doen dan gewoon afwachten kijken wat mn tempje morgen weer doet.. groetjesss
ow echt haha grappig ik ben morgen vrij dus ga dat eens even uitproberen kben zeer benieuwd of het wat word, en niet alleen harde vette zwarte bollen hahahaha maar we zullen zien ahha
Iedereen alvast een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2009! (Ook voor mij, want een 2e zwangerschap mag in 2009 al wel komen van mij hahah)
die mix van koopmans is erg goed! we hebben nu die van honig maar die word te waterig waardoor je oliebollen mislukken zucht haha dus zo maar ff nog naar de winkel om koopmans te halen
Dat is inderdaad ook zo, dat je vruchtbaarder bent na hsg! Wie weet, het is je in ieder geval erg gegund. Maar het is beter om er niet te veel op te hopen, maar je tempdipje kan wel een goed teken zijn. @ Sannehai, ik ben benieuwd hoe het verder gaat bij jou! Leuk dat je zelf oliebollen gaat bakken! Ik heb het ook weleens gedaan, maar dit jaar niet. Zelf gebakken oliebollen zijn wel het lekkerste natuurlijk!
Nee ik hoop er niet teveel op ik ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig, ja als ik hier ben, maar gewoon thuis is het deze maand even rust in de tent. praten er niet over en zijn er allebei niet mee bezig, maar dat komt ook door de drukke dagen
Ik heb nog nooit olliebollen gemaakt zelf, zou het wel willen maar het komt er gewoon nooit van. We gaan ze ook nooit kopen, omdat ik dan last krijg van m`n darmen.
Hee meiden even een vraagje! Ik wil volgende ronde ook beginnen met tempen. Moet je elke dag zelfde tijdstip tempen en vanaf wanneer begin je met tempen eerste dag van je menstruatie? Alvast bedankt!
@mosa hoi hoi khep net ff geklusd met vriendlief en ja hoor ik zag al wat rozig's in de aantocht....dus afwachten op mijn ongi.. twas wel echt maar een heel klein beetje kmoest echt zoeken zegmaar, maar heb nu ook echt wel buikpijn dus tzal niet meer zo lang duren jammer maarja op naar de volgende ronde @springmuis oww oke ik ga gelijk es ff kijke wat voor mix ik nou eigenlijk heb......oww jippie koopmans dat moet wel goed komen dus @wendy.....dan dus toch samen w.s ongi eh...:S! alleen bij mij nog ff paar daagjes wachten. achja, fris het nieuwe jaar weer in met een nieuwe ronde toch? natuurlijk iedereen van mij ook een gelukkig gezond en heeeel vruchtbaar 2009 dat het maar Ons jaar mag worden dames! ik ga nog es ff monopolyen ...vast weer verliezen ahahah
Heb je bruin of rood verlies nu? Nee toch, jij bent gewoon zwanger. Ik ben gewoon heerlijk en duidelijk ongi en heb m`n toch pijn ggrr, maar beter nu dan morgenavond.
@rose als je wilt beginnen met tempen moet je beginnen op dag 1 van je cyclus, dat is dus de eerste dag dat je Rood bloed verliest. dan moet je elke dag op het zelfde tijdstip( als je net wakker bent) tempen, desnoods je wekker ervoor zetten je mag dus echt nog niets anders gedaan hebben, niet opstaan of wat dan ook. je kunt rectaal tempen ( in je kont) of vaginaal maar de meeste zweeren bij rectaal... veel suc6! en je kan je natuurlijk ok aanmelden op fertilityfriend, www.fertilityfriend.com daar zitten wij hier ook allemaal bij, dan krijg je zo'n handig kaartje waar je je temp in kan vullen en die zoekt ook naar de dag van je eitje enal groetjesss
@wendy wahah nee nee niet zwanger, kweet het zeker had net na het klussen wat roze verlies heel minibeetje hoor maar kvoel het gewoon aan mn buik hahaha