Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou toch ga ik duimen voor je.
    Wat voor cyclus heb je dan kort of lang tegenover de andere keren?

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ja wie weet zet het bij mij morgenavond door dan baal ik wel een beetje hoor maarja...niets aan te doen eh ! morgen maar es asprientjes kopen want vorrige x had ik echt killing pijn dat ik er wel van kon janken dusja dat lijkt me niet geslaagd op oudejaarsavond!

3. Niet meer actief

Nou ik neem expres helemaal niets van pijnstilling, want daardoor is vorige keer m`n cyclus gewoon een week langer geworden.

Dus ik bijt gewoon even goed op m`n tanden, want ik verga van de pijn nu. :cry:

4. Sannehai

als ik morgen ongi word, heb ik ee nHeerlijke korte cyclus voor mijn doen! kijk maar naar mn onderschrift alles onder de 40 is kort voor mij!

maar ik weet niet of ik het morgen al echt word.. wie weet donderdag pas :)

we zullen zien, groetjes!

5. Sannehai

@wendy door een gewone paracetamol? wow wist ik niet dat je cyclus daar langer van kon worden ?:S

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ sannehai
    Bedankt voor de tips! Ben benieuwd of ik me ei hierdoor wel kan vinden ;)

7. Niet meer actief

Ook weer spannend dus, ik hoop als je dan toch ongi moet worden dat je een mooie kortere cyclus mag hebben. ;)

8. Sannehai

@rose, ja wie weet ;) het werkt best goed vind ik zelf hoor ! ik ben dr helemaal blij mee :) en anders kan je ok nog ovulatie testen gebruiken eh als je graag je eitje wilt zoeken....:):) suc6 in iedergeval! groetjess ik ben wegg doegggg

9. Niet meer actief

Nee was wel een sterkere pijnstiller hoor, niet door een paracetamol. ;)

10. Sannehai

ja haha ik hoop wel dat als ik ongi moet worden dat het dan niet meer zo lang duurt nee als de vorrige x-en maarja, vorrige x had ik maar een lf vn 10 dagen ...dus veel langer dan dat kan het toch niet duren lijkt me..? ja 2 dagen als mn ei later is geweest wat w.s. wel zo is, maarja dat zou dan vrijdag zijn....:) dus we shall see dan is het nog een korte cyclus voor mij :) (rot lange cyclussen! grrrr)

11. Sannehai

@wendy oow oke ik d8 al huh..:) nou ik ben dr vandoor doeiiiiiiiiiiiiii

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Aargh! heb een probleempje..
    in heel lelystad zijn de olliebollenmixen uitverkocht :confused:

oepsie.. :oops: :)

13. Niet meer actief

Fijne avond meid, en geniet van alles! :)

14. Niet meer actief

Wow, dat is niet niets, dus ze gaan daar allemaal aan de olliebollen. :confused:

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Je cyclus kan niet langer duren door pijnstilling, en ik kan het weten!
    Ik slikte de eerste ronde van mijn cyclus Prednisolon (prednison) na mijn operatie, en hierdoor is NIET mijn cyclus langer geworden.

Als jij tijdens je cyclus antibiotica heb gehad met tetracyclinen dan is jouw HA niet goed bezig geweest.(doxycycline en minocycline)
    De meeste antibiotica's bevatten dit niet, en je mag het absoluut niet hebben tijdens een kinderwens.

Mag ik ook weten wat je hebt gehad?

16. Niet meer actief

Als je pijnstilling nodig hebt is het niet anders. :cry:
    Ik heb ruim een week gebruikt en m`n cyclus is ook ruim een week langer geworden vorige keer. :(
    Eisprong is toen ook later en had gebruikt voor de eisprong.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wat heb je gehad?

18. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik denk dat ik morgen ongi ga worden..... heb vandaag alleen wat spotting gehad. Ben benieuwd naar mijn temp morgen.
    Als ik ongi zou worden, heb ik een ontzettend korte cyclus: 21 dagen. Vorige keer was 26 dagen...
    Ik laat morgen wel wat weten! Liefs Nadja ;)

19. Niet meer actief

Dat durf ik niet meer te zeggen. :oops:
    Het was voor onstekingen. :(

20. Niet meer actief

Nou hopen dat je niet ongi gaat worden.

Deel Deze Pagina