Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hmmmmmmm sinds wanneer is een antibiotica een pijnstiller?

2. Niet meer actief

Ontstekingsremmers hebben bij mij nog nooit een cyclus langer gemaakt..
    En dat terwijl mijn lichaam hier zeer heftig op reageerd omdat ik er (door veelvuldig gebruik) allergisch voor ben geworden..

Misschien is er een andere rede voor je late ei..

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Er is een kans van 1% dat hierdoor je eisprong vertraagd is, het kan echt niet meis.
    Het houd de bacterie tegen niet je eisprong.

Waarom denk je dat op de meeste antibiotica staat vrij altijd met condoom, omdat je sneller een kans op een eisprong hebt, en je pil dan niet werkt.

4. Niet meer actief

Dan zal het wel een andere reden hebben. :(

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zo dacht ik ook al ;)...

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

vraagje is FertilityFriend gratis omdat er staat 30 dagen!

7. Niet meer actief

Sinds wanneer is een ontstekingsremmer een pijnstiller...
    En toch zijn ibropruven en diclofenac worden echt verkocht als pijnstiller.
    Maar het zijn ontstekingsremmers..

Ze werken ook tegen pijn namelijk, maar het blijven ontstekingsremmers

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja is gratis, alleen de extra's verdwijnen maar het belangrijkste wat je nodig hebt, kan je gewoon gebruiken.

9. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Wendy, ik hoop het ook niet! Lief van je!
    Knap van je trouwens, dat je vol goede moed de volgende ronde ingaat!

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Maar dat zijn geen antibiotica! Een antibiotica werkt tegen bacteriologische infecties. Iets heel anders dus dan een ontstekingsremmer.

11. Niet meer actief

Dank jewel.

Ik ben sinds November proberen positief te denken en te doen.
    Dus vandaar dat ik positief blijf.

Is soms moeilijk en dan trek ik een kaart uit met kaarten-setje met positieve kaarten.
    Ik denk ook pas positief sinds een paragnost iets speciaals heeft gezegd tegen mij in de paranormale avonden waar ik aan deel neem.

Niet iedereen gelooft erin dus dat is ook een soort van leefwijze.

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Pookie,

Nee het is niet waar wat jij zegt.
    Een Antibiotica werkt zowel tegen infecties, maar is ook een ontstekingsremmer.

13. Niet meer actief

Ik ga nu lekker bij m`n mannetje zitten en een filmpje kijken.

Iedereen alvast een fijne en gezellige avond.

Groetjes

14. Niet meer actief

Ja dat dacht ik ook al..
    Maar ik dacht, misschien heb ik het fout, laat ik maar niks zeggen (voor ik me ga verdedigen met een fout antwoord :oops: )

15. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Wendy, iedereen heeft zo zijn eigen manier om positief te zijn/ blijven. Het maakt niet uit wat het middel is, ik vind het gewoon heel knap dat je dat kunt! Fijne avond!

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Stopt met deze discussie, en ik weet wat ik zeg, heb niet voor niks een opleiding gevolgd...

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Rose, waarom wil jij eigenlijk gaan tempen als ik vragen mag? Het is namelijk zo dat je door het iedere dag tempen meer bezig bent met zwanger worden dan als je dat niet doet. Als ik naar mezelf kijk, dan is het tempen aan het einde van de cyclus erg spannend. Je bent zeg maar overdags al zenuwachtig of je temp de volgende ochtend nog wel hoog is. Aangezien jij tot nu toe mooie regelmatige cyclussen hebt, zou ik er toch nog een keer over nadenken of je nu al wilt tempen. Maar anders welkom hier :D

@ Sannehai, jammer dat het er nu toch echt op lijkt dat je ongi gaat worden. Maar inderdaad wel een betere cyclus! Je hebt kans dat je cyclussen nu wel telkens wat korter worden, dat heb ik ook gehad. Op die rare cyclus van 40 dagen ertussen dan :rolleyes:

@ Springmuis, dat meen je niet :confused: Allemaal massaal aan het oliebollen bakken blijkbaar! Balen zeg! Dan toch maar die minder goede gebruiken :)

@ Nadja, spotting is meestal geen goed teken :( Ik ben benieuwd naar je temp morgen! Ik hoop voor je dat je volgende cyclus niet nog korter is, want 21 dagen is wel een beetje de ondergrens. Maar ik denk dat hij dan wel weer wat langer is.

@ Pookie, nog steeds niet ongi?

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@mosa1982 Ik wilde gaan tempen omdat ik denk dat ik geen eisprong heb of een korte lf. Ik heb 2 maanden ovutesten gebruikt en werden pas tegen dag 23 licht positief en werd dan 7 dagen erna al ongie. En deze cyclus ook al een week lang buikpijn en 3 dagen geleden al wat roze bruin verlies gehad nu niks meer te zien alleen hele dag door buikpijn

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Rose, oke, dan heb je een hele goede reden om te tempen! Hopelijk krijg je zo wat meer duidelijkheid! En hopelijk heb je je eisprong toch eerder, zodat je een 'normale' lf hebt! Succes!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    OK wel een ontstekingsremmer maar alleen tegen bacteriologische infecties.
    Niet effectief dus tegen menstruatiepijn, hetgeen de start was van deze discussie.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Antibioticum

Deel Deze Pagina