Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meis,

Het ging niet over menstruatiepijn, maar over dat Wendy het had gekregen begin van de cyclus (ergens anders voor) en dat hierdoor haar cyclus van slag was ;).

En dat is een reden waarom ze NU geen pijnstilling oid wil innemen voor haar menstruatiepijn.

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Aha
    ik had alleen gelezen dat ze pijnstillers had genomen.
    Vandaar dat ik de link niet begreep tussen pijnstillers en antibiotica. Wat 2 verschillende dingen zijn.
    Er gaan namelijk over medicijnen al genoeg indianenverhalen rond, terecht maar ook onterecht.

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goedemorgen, ben ik alweer de eerste!
    Temp is nu echt goed laag dus laat het maar doorbreken!
    Ik zit vanavond in ieder geval aan de champagne!

Voor iedereen de beste wensen en een heel vruchtbaar 2009 :thumup:

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen, lieve mEIden!

Hier ben ik weer ff.
    Heb alles ff van me afgezet, aangezien het zondag met spotting begon, maar tot op heden geen bloed.
    Vanmorgen zelfs weer normale afscheiding. :(
    Het was ook niet donkerbruin, maar lichtbruin...

Zo, wat een heeeerlijk verhaal op de vroege morgen he?! haha. :)

Hoop dat de ongi vandaag goed door gaat breken, want dit schiet ook niet op. :-s

Een gezellige dag allemaal! \:D/

XXX

5. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hey hey
    goede morgen,
    hier nog steeds stabiele temp benbenieuwd waar dit heen gaat
    *maar 29 de ongi kan dan maar beter gelijk doorkomen want nu zit je ook maar te wachten....

6. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@Maar, vervelend dat het niet doorbreekt zeg! Misschien nog kans.....

@All, mijn temp is nog steeds 37.0. Had echt verwacht dat ie zou dalen. Heb na gisteren ook niks meer van bloed gezien (was trouwens heel weinig). Vanmorgen beetje lichtbruin slijm....Weer wachten!

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Spannend Nadja, ziet er stiekem toch wel goed uit... iieeehhh! [-o<

Ik wacht er niet op hoor. Gebeurt vanzelf.
    Voel niks en tis ook bijna nix, dus een inlegkruisje en klaar!

8. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

goede morgen allemaal.
    mijn kaartje begind weer ergens op te lijken toch :) klik maar op de link onder mijn text dan kan je het zelf zien.

Ik wens iedereen een heeeel geweldige jaarwisseling en een heel gezond en vruchtbaar 2009 toe. dat dit bord vanaf morgen vol mag komen te staan met ROZE/BLAUW

xxxxx van deeske

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hallo meiden!

@sammie jou kaartje gaat echt wel in een mooie lijn, nu alleen weer omhoog! of het word ff een dipje ofso en dan weer omhoog :D

@nadja, nee toch jij gaat toch ook al weer niet ongi worden!?! afwachten afwachten!

@all ik had vandaag weer dezelfde temp 36,8 dusja dat betekend natuurlijk niet zo veel goed en gister na het klussen klein beetje roze verloren

maarja als ikdan weer kijk en ff chek enal, niets tez ien hoor geen bruin geen rood ik ben bennieuwd..zet het dalijk net vanacht door ofso...grrr! hahaha

naja tis afwachten geblazen in iedergeval! groetjessss en fijne jaarwisseling:D

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik denk dat ik vandaag niet meer op zw pagina ga, dus allemaal de beste wensen, doe voorzichtig met vuurwerk en een gezond 2009!

Liefs xxx

Samantha en Edwin

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Maar, wat vreemd dat het alleen bij wat spotting is gebleven :( Hopelijk zet het snel door, dan kun je weer verder!

@ Wondertje, fijn dat je temp nog zo stabiel blijft! Nog een paar daagjes geduld hebben!

@ Nadja, spannend! Op je vorige kaartje ging je temp overmorgen omlaag, dus ik denk dat je temp over twee dagen het belangrijkste is! Als de spotting verder niet doorzet tenminste!

@ Deeske, het lijkt erop dat je eisprong eraan komt, fijn!

@ Sammie, je maakt er een mooi boogje van :) Spannend hoor!

@ Sannehai, het blijft afwachten, maar als je toch ongi moet worden, dan hoop ik dat het vandaag/vanavond nog even wegblijft!

@ All, Allemaal een leuke en gezellige jaarwisseling toegewenst en dat het maar een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2009 mag worden!

13. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Mosa, ja inderdaad, over 2 dagen is het het spannendst! Ben wel blij dat de temp van morgen niet het belangrijkst is, want ik denk dat ik die niet moet meetellen (laat in bed door nieuwjaar). Fijn dat je even mee hebt gekeken trouwens naar mijn kaartje!

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Allemaal een hele fijne jaarwisseling toegewenst!
    2009 word voor ons allemaal HET jaar!
    Dikke kus!

ps: temp blijft hier 37.0 ;)

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@nadja ja het is nog steeds spannend hoor voor jou :) gelukkig is die van morgen niet het belangrijkst maar die van overmorgen ja :) anders was het wel vervelend geweest haha

ik ga dr ook weer es vandoor nog genoeg te doen vandaag ;) fijne jaarwisselinggg!

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden, ik kom weer even snuffelen bij jullie. Ik zie een paar mooie kaartjes. Maar na mij nog geen zwangeren? Dan moet 2009 wel heel veel roze brengen....

Helaas zitten wij een beetje in onzekerheid. Heb 2 keer een soort spotting gehad, maar tot nu toe zit het kindje nog veilig in mijn buik.

Iedereen een vruchtbaar 2009!

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo dames,
    mijn temp blijft mooi hoog,maar ik heb een vraagje:
    ik kan pas testen over 5 dagen en ik weet niet of ik zwanger ben of niet,ik heb wel gevoelige borsten(altijd na ei) en wat witverlies en dan mijn temp,maar vanavond gaan we vieren bij familie en als ik niet zwanger zou zijn,dan zou ik een glaasje champagne kunnen drinken,maar nu weet ik niet of ik dat nu mag of niet!
    hoe doen jullie dat?of wat zouden jullie doen?
    voor een testje is het nog wat vroeg en het zou dan geen ochtendurine zijn moest ik nu testen!

groetjes sofie

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nadja, morgen zal voor iedereen wel lastig zijn met tempen, maar misschien gewoon een dagje overslaan en dan overmorgen weer verder. Hopelijk een mooie hoge temp dan!

@ Springmuis, mooie temp hoor :D En een mooi dipje ;)

@ Melisa, o jee, dat zal eng geweest zijn! Hopelijk blijft de spotting nu weg, het móet allemaal goed gaan!

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Sofie, ik drink gewoon 1 glaasje Champagne hoor.

liefs!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sofie, je zit nu op 9 dpo dus te vroeg om te testen. Ik zou het dan ook niet doen, want je hebt toch een hele grote kans op een negatieve test ook al zou je wel zwanger zijn.
    Misschien denken anderen daar anders over, maar als ik jou was zou ik gewoon een glaasje champagne drinken hoor! Zolang het maar met mate is tenminste. Het is dat ik zelf niet van alcohol hou, maar anders zou ik het niet helemaal laten totdat ik een positieve test zou hebben.

Deel Deze Pagina