Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ok bedankt voor het antwoord!
    ik denk als ik zwanger zou zijn dat 1 glaasje wel niet kwaad kan!

nog een vraagje:
    normaal gezien als je NOD naderd komt de baarmoedermond laag te zitten hè!?
    ik voel elke dag aan mijn bmm en vandaag voelde ik en zit hij heel hoog,ik kan niet meer bij de bmm!
    ik heb op internet gelezen dat als je bmm hoog zou zitten dat je dan misschien zwanger zou kunnen zijn!
    wat denken jullie daarvan(meiden die ook aan zelfonderzoek doen)?

groetjes sofie

2. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Sofie, geen idee hoe dat zit met de bmm....Ik zou als ik jou was nog effe wachten met testen. Ik ga straks ook een glaasje champagne drinken!

@All, alvast een fijne jaarwisseling! En een vruchtbaar 2009!

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Fijne avond allemaal en tot volgend jaar!!!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sofie, je bmm daalt inderdaad als je ongi gaat worden, maar als hij nu bij jou hoog zit, dan zegt dat nog niet zo veel. Het kan pas wat zeggen rond je nod, en dan nog hoeft dat niet. Met andere woorden, uit de stand van je bmm kan je niet afleiden of je zwanger bent.

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Goeiemorgen meiden:

Ook hier voor jullie allemaal: alvast de allerbeste wensen en een heel
    vruchtbaar 2009!

@Nadja en Sannehai: het is spannend bij jullie meiden! hopelijk zet het roze of bruin niet door en stijgt de temp snel weer.
    Ik denk trws dat we morgen allemaal lekkere onbetrouwbare temperaturen gaan hebben ;) .
    Mijn temp was vanmorgen weer ietsje hoger, maar werd wel wakker van een nachtmerrie en mn hart ging als een gek te keer, dus weet niet of dit er invloed op had :( . Heb verder trws vanochtend toch getest :oops: :( . Wanneer ik het losse stripje uit de test in een bepaalde hoek tegen het licht houddeleek het alsof ik een heeeeeeeel vaag streepje zag, maar mn mannetje zag hoe dan ook helemaal niks! Dus misschien verbeelde ik het me maar :rolleyes: . Hoop iig dat mn ongi lekker wegblijft, dan test ik misschien van het weekend wel weer.

6. hallo meiden!

Allereerst iedereen hier een heel goed, gelukkig en gezond 2009 met veel mooie kaartjes en zwangerschappen! :)

Mijn cyclus is nog steeds erg lang :( en temperatuur lijkt nog steeds nergens op. Ik zit eraan te denken om naar de dokter te gaan.
    Dan neem ik mijn kaartje mee en misschien kan hij daar iets mee? Ik denk dat ik geen eisprong heb.. :(: Ik ben half september al gestopt met de pil en nu nog steeds in ronde 2. Wat denken jullie?

Veel liefs en veel plezier vanavond! :D

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Leoni: Het kan ontpillen zijn, ik had er voorheen nog niet van gehoord maar het schijnt dat je lichaam moet herstellen nadat je pil niet meer slikt.

liefs

8. Ja, misschien is het nog ontpillen, maar dit vind ik toch wel lang duren hoor! Klopt het dan wel dat ik ook geen eisprong heb?
    Ik wil misschien naar de huisarts om medicijnen te vragen om de eisprong op te wekken. Heb er wel eens iets over gelezen op deze site.
    Wat denk jij?

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Heb ff een tijdje niet meegelezen, maar ben er weer. Rondom de eisprong was ik ziek, dus weet niet of mijn temps. kloppen. Nu wil hij maar niet omhoog en weet ook niet wat ik daar van moet vinden. Afwachten dan maar, voel me wel zwanger, maar ook grieperig, dus weet niet wat ik voel!

Wat alcohol aangaat. De eerste 2 wkn zit de vrucht toch nog niet aan je bloedbaan vast en kun je gerust een glaasje tot je nemen. Ik trek vanavond ook lekker de fles open hoor!

Iedereen fijne jaarwisseling en een roze en vruchtbaar 2009

twinny

10. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Meiden me laatste berichtje hier voor dit jaar. ik had net echt mega krampen in me buik en draadjesslijm dus ik denk dat ik een korte cyclus gaat krijgen. voor alle meiden in spanning en jacht ik sluit me bij jullie aan hoor.

nogmaals de aller beste wensen voor 2009 xxxxxxxxxxxxxxx

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Heel even snel maar een berichtje van mij.

Ik heb gewoonweg de tijd niet om hier nu alle belevenissen bij te houden :oops: . Als ik volgende week aan het werk ben dan heb ik waarschijnlijk weer tijd om alles te volgen ;) .

Ik wens jullie nu alvast;

EEN HEEL GEZOND EN VOORAL GELUKKIG 2009!

Voor wat betreft het temperaturen is mijn lijstje nu echt een drama. Maar ik ga dan ook laat slapen en sta ook pas laat weer op. Het enige wat nog goed gaat is "the love making thing" Zo in met deze koude dagen is het wel erg lekker in het bedje dus we klussen wat af. Hopelijk komt het eitje snel want ik vrees dat er tijdens de normale werkweken minder (uitgebreid) geklust gaat worden. Maar we houden nu heel goed weer om de dag aan dus het zal ons hopelijk snel lukken.

heel veel lieve groetjes vanuit een koud Limburg

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nana, spannend dat je een licht streepje had! Ik duim voor je dat de ongi weg blijft!

@ Leonie, lastig die lange cyclussen! Kan inderdaad heel goed ontpillen zijn, maar dan is het nog niet leuk. Ik ben alleen bang dag de huisarts er nog niets aan zal doen, omdat je nog niet zolang van de pil af ben. Ik kan in ieder geval geen eisprong uit je kaartje halen, maar misschien zou je nog even kunnen afwachten, hoe vervelend dat ook is?!

@ Twinny, Welkom terug :D Klinkt achteraf een beetje stom, maar weet je dat ik gisteren nog aan je dacht. Ik kon alleen zo snel even niet meer op je naam komen :oops: Dus als ik het goed begrijp zijn jullie nu gestart? Spannend zeg! Hopelijk is het snel raak!

@ Deeske, we liepen gelijk op, maar als je nu al denkt dat je eisprong er aan komt, dan houdt het op :) Fijn, zo'n korte cyclus!

@ Djaar, jaja...weer tijd als je aan het werk bent ;) Hopelijk komt je eisprong heel snel!

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@all
    hallo hallo zo eventjes uit de keuken hoor;) haha heb oliebollen gebakken maar weet Echt niet of ze lekker zijn... de olie was nogal heet dus zijn ze misschien niet eens gaar :S wahhaha achja, tis maar een eerste keer eh;)

en ook nog lekker tonijnsalade gemaakt en gevulde eitjes ;) haha ik d8 laat ik es wat leuks doen :) wie weet dalijk nog van die kleine worsjes met bladerdeeg uit de oven maar dat weet ik nog niet zeker, in iedergeval, genoeg lekkers!

groetjess owja ik heb al weer rugpijn dus denk echt dat mijn ongi wel op komst is :) groetjessss

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Aggg dames...

khep ineens zo'n zin om te testen...stom eh...

kweet ook heus wel dat ik ongi ga worden maar toch... bah ik weet ook wel dat ik echt nog gewoon moet wachten tot vrijdag of tot het weekend ofso maarja.. hahaha;)

alles wijst er natuurlijk op dat ikgwoon ongi word maar wahha toch heb ik zin om te testen...

heb net nog maar es ff een ovu testje gedaan, zie wel een licht streepje staan, maarja dit was geen ochtend urine enja ik heb de heel tijd na mn ei al een licht 2e streepje staan

het streepje is wel donkerder dan de ovu test die ik gister deed, maar gister was het wel ochtendurine, dus zal ikw el gwoon nog wat lh in mn urine hebben zitten..

want het streepje van vandaag is ook niet donkerder dan streepjes die ik al gehad heb na mn ei...

dus...slaat het weer lekker nergens op natuurlijk dat ik wil testen..maarja.. tlijkt me zo leuk:p hahahahaha

groetjesss

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hey dames,
    ik sta op het punt om te vertrekken,maar wou jullie even laten weten dat ik net (10min geleden) vet positief testen!en dat 5 dagen voor NOD!
    yyyiiiiiihhhaaaaaaaaaaaa :) :)

iedereen een fijn nieuwjaar en de beste wensen voor 2009!

groetjes sofie

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meis gefeliciteerd!

Maar wees niet al te enthousiast tot na je Nod.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sofie, gefeliciteerd! Heel positief op 9 dpo vind ik wel apart hoor! Maar het is heel fijn voor je! Dan maar geen champagne vanavond ;) Hopelijk gaat alles goed!

@ Sannehai, hihi, ik moest wel lachen om je ovulatietestverhaal :) Wacht gewoon nog maar even af! Hopelijk smaken de oliebollen goed!

18. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Beste wensn allemaal! Dat 2009 een vruchtbaar jaar zal worden!

Liefs Britt

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kwam voor de laatste keer vandaag nog even kijken hier, maar nu zie ik staan dat er geen hartje klopte bij de echo :( Is dat omdat de echo erg vroeg was? Dus vrijdag opnieuw omdat je dan wat verder bent? Jeetje, ik hoop maar dat het dat is! Succes vrijdag, ik zal aan je denken!

En jij ook de beste wensen natuurlijk!

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Iedereen een gelukkig nieuw jaar, en dat alles dromen uit mogen komen!

xxx Samantha

Deel Deze Pagina