Iedereen happy neweyear en ik hoop voor jullie meiden dat dit een vruchtbaar jaar mag worden voor iedereen. xxx joyce
wordt wel steeds moeilijker om toch niet een ovu of gewoon zwangerschapstestje te doen ondanks dat ik weet dat je nu toch nog geen hcg kan meten..
meiden het is nu toch niet meer de bedoeling dat de temp daalt als ie nu daalt is het toch zeker afgelopen?
Als ie nu daalt dan is de kans groot idd dat je naar de volgende ronde gaat, maar een late innestelingsdip kan ook, maar die hoef je niet te hebben. laten we hopen dat je kaartje zo blijft en dat je over een paar dagen een posi test hebt. xxx joycce
Goedemorgen BESTE WENSEN VOOR 2009, dat het maar een heel vruchtbaar jaar mag worden. De zijn hier gisteren goed doorgebroken, fijn wederom het nieuwe jaar ongesteld beginnen Vorig jaar was dat het teken na de malariatabletten om voor het echie te gaan. Helaas is 2008 anders gelopen dan we ooit gedacht zouden hebben. Hopelijk wordt 2009 voor ons allen veeeeeeeel beter en worden we allemaal zwanger en misschien zelfs in 2009 al moeder!
Goedemorgen, Iedereen nogmaals een gelukkig nieuwjaar en dat het inderdaad maar een heel vruchtbaar jaar mag worden @ Pookie, jammer dat de ongi toch doorgebroken is! En ik kan me voorstellen dat je vorig jaar gehoopt had op een heel ander jaar. Hopelijk is het in de nieuwe ronde weer raak! @ Wondertje, spannend hoor! Hopelijk daalt je temp niet verder! @ All, fijne dag allemaal!
nee dat hoop ik ook niet kan niet wachten te testen maar mijn verstandzegt het haalt toch nog nix uit zo vroeg
@ Wondertje, meestal heeft een test nu inderdaad nog geen nut. Maar als het je rustiger zou maken (met in je achterhoofd een grote kans op een negatieve test), dan moet je het gewoon doen natuurlijk. Maar als het je lukt, zou ik tot het weekend wachten. Vooral omdat je temp vandaag iets lager is, dan kun je beter eerst zien wat hij morgen doet. Succes!
Mosa@Volgens gyn was het idd misschien nog te vroeg, mag morgen daarom terug komen. Alleen heb ik nu net roze afscheiding, dus vrees dat het weer fout gaat!
@wondertje, dat is toch niet een echte daling? allemaal Happy New Year en allemaal een positieve test, zo snel mogelijk
een helekleine dalingmaar na de nacht van vanacht kun je hem eigenlijk niet meerekenen natuurlijk. ik probeer tot zondag te wachten maar het is wel moeilijk
@ Britt, jeetje zeg Hopelijk valt het allemaal toch mee! Sterkte en een dikke knuffel! Ik duim voor je dat alles goed gaat en dat je morgen een mooi kloppend hartje hoort! @ Wondertje, succes met wachten!
Lieve Tempmeisjes.... 2009 ga ik in zonder termometer... en ik hoop dat jullie hem ook heel snel in je nachtkastje mogen opbergen en dat hij op jullie nachtkastjes plaats gaat maken voor een mooie positieve test! Het gaat jullie lukken!
Ik hoop voor jullie dat er morgen goed nieuws komt. En roze afscheiding kan ook komen door de betere doorbloeding! Ik duim voor jullie!