Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    dank je wel maloes80en jij veel geluk met je zwangerschap

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Dames!

HElp! aaaaaaahhh

ik kon me vanochtend niet inhouden en heb toch een kruidvat testje gedaan..ja die goeie... en nu zie ik serieus echt wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht 2e lijntje maar i kzie hem echt ahhhhhh

3. Sannehai

ik krijg hem ook niet goed op de foto hij wilt niet duidelijk doen mn camera! aghh irri!

ik weet ook niet zo goed of ie nou echt roze is of niet......het streepje.. maar ik zie hem wel.. en vriendlief ook...maarja niet te veel hoop aan vast houden, al doe ik het stiekem wel natuurlijk....

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    heb je niet van die goedkope kruidvattests liggen doe je er gewoon nog 1 en als die ook een lijntje laat zien ja dan denk ik toch dat je er aan moet geloven.

xxx joyce

5. Sannehai

ja het zijn die goedkope kruidvat testjes....

hij staat nu in mn album.. ik zei op de foto eigenlijk nog niet zo veel maar ik zie het zelf toch wel echt...

die ander test wil ik liever nog even bewaren voor over een paar dagen...

khep wel ook nog cb test maarja, denk dat ik daar al helemaal negatief mee test..die testen toch pas later positief....

ow ik vind het zo spannend maar probeer er natuurlijk nog niet van uit te gaan dat het echt zo is...

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Helaas ik kan het 2e streepje echt niet zien op de foto!
    Maar als je vriend hem ook ziet! SPANNEND
    Morgenochtend nog een testje doen?

7. Sannehai

ja ik wacht even tot het weekend denk ik haha als ik dat volhoud!

ik vind het wel echt spannend hoor

khad de foto drstrax ook ff int negatief gezet...zag ik ook niet echt mega veel op eigenlijk maarja...

het zou natuurlijk ook nog maar 10dpo zijn eh...

ach.. wie weet wrod ik morgen gewoon ongesteld en wil ik het gewoon allemaal te graag zien...

8. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    spannend sannehai!

9. Sannehai

ja pfff ! zeker weten!

khep net nog ff een clearbleu gedaan maar daar is echt totaal niets op te zien..maarja die hebben ook meer hgc nodig

ach tis gewoon afwachten geblazen..Pff ! hahaha

10. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    wanneer denk je nod te hebben?

11. Sannehai

morgen

mijn vorrige lf was ook 10.. en ik weet niet zeker wanneer mn eitje is gejumpt....dag 24 of 26 w.s. 26....dus het zou ook echt maar 10dpo zijn...maar toch ahah wie weet!

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Allemaal een gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2009 gewenst!

Liefs,
    Annie

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    De beste wensen allemaal!

@Sannehai: Spannend hoor!

14. Sannehai

natuurlijk van mij ook iedereen de beste wensen en dat we maar snel op roze of blauw mogen allemaal!

sprinmuis..jaa heel spannend kword er niet goed van ahahha ik blijf maar naar ie test kijken, net alsof ie nu ineens Mega donker word ofso whaah of ineens nix meer te zien is ofso hah

15. Loe

Loe Niet meer actief

Allemaal een goed en vruchtbaar 2009 gewenst!

En hebben jullie al eens zo'n saai kaartje als de huidige van mij gezien hahaha?

Liefs!

16. Sannehai

@loe hhaha die is wel erg stabiel ja;) wie weet iets goeds:)

17. Sannehai

zeg dames van de tempkaartjes waar zijn jullie allemaal de hele dag? ;) haha

khep nog niet zo veel mensen hier gezien vandaag! haha ;)

wie weet vanavond:p haha

groetjesss

18. Niet meer actief

:) :) :) De beste wensen allemaal en een heel heel vruchtbaar 2009! :) :) :)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sannehai, wat lees ik nu :confused: Een streepje?!?! Wat spannend zeg! Ik kan hem zo ook niet zien op de foto, maar als je hem in het echt wel ziet, dan lijkt het me dat je toch echt zwanger bent! Jeetje, had je het met ochtendurine gedaan? Misschien morgenochtend of overmorgenochtend weer proberen? Maar het lijkt me als je een streepje ziet, dat het wel goed is :D Ik duim voor je!

@ Loe, mijn temp is de laatste twee cyclussen ook best stabiel geweest voor mijn eisprong, maar dat maakt niets uit hoor!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sannehai, ik was nog even naar je kaartje aan het kijken, maar stel dat je eisprong wel op dag 24 was, dan had je op 5 dpo een mooi dipje en een innestelingsbloedinkje, dus dat kan een heel goed teken zijn :D

Deel Deze Pagina