Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@ Sannehai,

Spannend meid, ik ga voor je duimen!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@mossa jaa haha ;) ik weet het ook niet hoor maar dat streepje staat er wel gwoon int echt!

op de foto is het niet duidelijk nee dat klopt, morgen ga ik weer een testje wagen..Ow ...zo spannend dames!

als het zo zou zijn zou het echt een kadotje van boven zijn!

en had het dan zowiso echt niet verwacht want ik voel zowat nix haha maaaaar laten we er nog niet vanuit gaan:)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sannehai, probeer inderdaad maar een beetje nuchter te blijven, maar een streepje komt er natuurlijk niet zomaar :D Volgens mij zit het wel goed! Maar wat je ook in je achterhoofd moet houden, is dat je alsnog ongi kunt worden als je voor je nod test. Maar ik kan me voorstellen dat het superspannend is! Zou wel een superbegin van het nieuwe jaar zijn hè?! Ik ben héél benieuwd naar morgenochtend!

4. Sannehai

ja zou zeker een heel goed en mooi begin vant nieuwe jaar zijn!

ja ik weet het dat ik nog ongi kan worden.. :) tzou mega balen zijn, maar is gewoon wel zo. maarja ik weet ook niet of ik deze ronde weer een lf van 10 heb, want dan test ik maar 1 dag voor nod...dus dat is dan niet echt mega vroeg ervoor.. toch?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nee, áls je dit keer ook een lf van 10 dagen zou hebben, dan valt het inderdaad wel mee. Maar je weet natuurlijk niet of je lf deze keer weer 10 dagen is. Dus het blijft nog even afwachten, maar nogmaals, ik heb er wel een goed gevoel over.
    Vooral ook door de spotting van pas, dat is natuurlijk alweer een paar dagen geleden en niet meer terug gekomen. En dat je geen klachtjes hebt, zegt natuurlijk niets. Die komen sowieso meestal pas na 6 weken geloof ik.
    Dus spannend :D [-o<

6. Sannehai

ja...:D ik hoop het zo!

morgen gewoon weer even afwachten! pff... ik wou dat het al weer morgen ochtend was!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat snap ik wel ja :D Maar het is alweer bijna avond en dan is het zo zover! Je hoeft nu nog maar eventjes te wachten!

8. Sannehai

ja haha dat is waar! hihi spannend!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Komt allemaal wel goed! Misschien vanavond leuk een filmpje kijken ofzo? In ieder geval proberen niet de hele avond hier te hangen :) Dat werkt vaak niet zo goed!

Jippie, mijn 900e berichtje :D

10. Sannehai

heeh haha grappig 900 berichten!

ja ik ga dat denk ik maar es doen, hier word ik alleen nog maar zenuwachtiger van :p hhaahah

nou meiden fijne avond.. jullie horen en Hopelijk Zien het morgen wel! haha

doeggggggg

11. Sannehai

@mosa oww ik zit zelf ook al weer aan de 862 berichten:p kga jou achterna;)

12. Niet meer actief

Goedeavond dames,

Alles goed hier?

Iedereen nog de beste wensen!

Iemand zwanger, gefeliciteerd!

Sannehai... ik denk dat ik gelijk ga krijgen :) :) :)
    Want IK zie wel dat lichte streepje hoor..
    Licht roze, dus lijkt me geen indroger..
    Een heeeeele voorzichige gefeliciteerd...

Spannend!

Onze auto heeft het gisteren begeven. We moesten in apeldoorn blijven slapen en daar staat de auto nu nog. We lieten de uitlaat maken, die was netjes gemaakt maar toen trok hij niet meer op.. na 2 testrondjes werd hij uitgeschakeld en starte hij niet meer... Heel balen, want zonder auto wordt het niet fijn, met die BI.

Maar goed, we beginnen 2009 gelukkig en zwanger, dus ik mag niet zeuren he :oops: .

Hoop dat met jullie ook alles goed is.

Liefs

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Als je zoveel blijft typen als vandaag, dan haal je me nog wel in ;)

Fijne avond, hopelijk is hij snel voorbij en succes morgen!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Tinkerbell, jij ook de beste wensen! Wat balen van jullie auto zeg! Als jullie de uitlaat pas hebben laten maken, dan kun je misschien terug gaan naar de garage? Hopelijk vinden jullie een oplossing, succes!

15. Niet meer actief

Een goede vriend heeft hem gemaakt.. De auto staat nu op zijn werk.. (vrachtwagenmonteur). Hij gaat ernaar kijken wat het is.

16. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi lieve meiden!

EEN GEWELDIG 2009 GEWENST!

@Sofie, gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Sannehai, spannend hoor! Ik hoop echt dat je zwanger bent! (kon het niet zo goed zien op de foto, maar in het echt zal ie duidelijker zijn!)

@All, nog geen ongi. Gisteren wel bloed, maar even en toen (tot en met vandaag) niks meer, alleen een heel klein beetje lichtbruine afscheiding. Temp is nog niet echt gedaald (0,2 lager dan gisteren). Ik hoop morgen wat meer duidelijkheid te hebben! ;)

17. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hallo allemaal. hoe gaat het daar? hier lekker. ik heb vandaag wat bruinige afschijding gehad dus denk dat me eitje gesprongen is gistere of vandaag. tjees als da zo is is het wel een hele korte tijd tussen de ongi en ei. maar goed aan me temp merken we nog maar weinig hooplijk morgen een stijgende lijn

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Tinkerbell, hopelijk kan jullie vriend de auto weer maken!

@ Nadja, een daling van o,2 nu lijkt me geen goed teken, maar na een oudejaarsnacht weet je natuurlijk niet of hij betrouwbaar is. Hopelijk morgen nog steeds een hoge temp!

@ Deeske, inderdaad een erg vroeg eitje dan! Hopelijk snel een stijgende temp!

19. Sannehai

dames ik ga naar bed....

khou jullie op de hoogte!

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hallo meiden,

Allereerst een fantastisch en vruchtbaar 2009 toegewenst aan iedereen. Ik zie dat ik niet de enige ben die vanmorgen niet getempt heb. Terwijl ik nog wel redelijk "vroeg" op bed lag. 02.45 en geen alcohol gedronken. Moest rijden en ik hou toch niet van champie, dus :)

Ik heb gezien dat er 2 en mss 3 meiden zwanger zijn...Onwijs gefeliciteerd meiden.

En ook bij een paar de duivels doorgebroken...jammer zeg, maar wellicht aankomende ronde.

Nou, verder weinig nieuws....we gaan op richting mijn ei jacht, maar dat duurt nog wel een week of 2 hihihi...

tot later meiden

Deel Deze Pagina