Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sannehai, hopelijk slaap je vannacht goed en heb je morgen een iets duidelijker tweede streepje!

@ Kweb, lang duurt het dan weer tot je eisprong hè?! Ik vind het eerst wel lekker rustig, maar op een gegeven moment mag het dan wel weer gaan gebeuren. Bij mij schiet het gelukkig al weer op :)

@ All, weltrusten!

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi allemaal!

De beste wensen voor 2009!
    @sannehai: ik zie bij het inzoomen de streep ook..... spannend!

Mijn temp is vandaag gestegen, maar ik heb gisteren ook een paar wijntjes op... dus temp is niet echt betrouwbaar. Morgen nog even aankijken dus..

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

sanne ik zie ook 2 streepjes wel heel licht maar ze staan er wel maar je hebt een klein foutje gemaakt.
    er staat naamlijk zwangerstachpstest 1 januari 2008 ipv 2009

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Moet zeggen dat ik het ook wel ff lekker vind. Denk ook dat ik deze ronde een stuk onspannender in ga. Heb ook geen drang nu om elke 10 min op het forum te kijken. Probeer dit echt vol te houden ook na mijn ei. Heb mezelf ff goed toegesproken. Ik heb het zelf toch niet in de hand. Ga gewoon netjes om de dag klussen en merk vanzelf wel of/als ik overtijd ben.

Wat heb jij een gek dipje zeg....maar hoop dat je ei er snel aankomt :)

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hoi meiden

Hier ronde 7 in gegaan. Ik word met de maand minder ongie, er komt bijna geen bloed. Alleen als ik ben wezen plassen een veegje, en dat is mijn ongie :( ik word straks helemaal niet meer ongie?

1 goede voornemen voor 2009, alles op papier schrijven en al me moed bij elkaar schrapen en binnenkort naar de HA. :( :cry:

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ooow MPtje :( Knuf!
    Wat balen zeg!
    Succes alvast voor als je naar de HA gaat!

Knuffie!

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hallo hallo!

hier vanaochtend natuurlijk gelijk weer een testje gedaan...Niet echt duidelijker dan gister....:S:S....dat is zeker niet echt een goed teken..? maar toch zie ik nog steeds een 2e streepje staan......:S:S

naja ik kijk wel gwoon wat er gebeurd vandaag....pff wweer lekker afwachten.. bah

mn temp was wel trouwes 36,9..naja in iedergeval niet mega laag! haha

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MyPrecious,
    Balen zeg dat je weer ongi bent geworden! Succes bij de huisarts.

@Sannehai,
    Bij jou is het wel heel spannend. Ik hoop dat de streep snel duidelijker zal zijn!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Goede morgen meiden

ALs eerste een heel gelukkig, liefdevol en vruchtbaar 2009 gewenst, natuurlijk

Zag hier een paar spannende ontwikkelingen en een zwangere........leuk hoor......

Alle andere die nog in spanning zitten, heel veel succes, ik blijf duimen!

Hier denk ik dat het bijna afgelopen is. Mijn temp. wil maar niet omlaag en vandaag zelfs drastisch gekelderd. Tis wel nog te vroeg eigenlijk, want wordt meestal pas na 15dgn ongesteld. Maar voor innesteling lijkt me ook een beetje laat! Weet sowieso niet wat ik voel deze ronde, eigenlijk alles door elkaar heen en ook nog eens ziek van verkoudheid etc etc. Geef het maar op met hopen en stel me in op een volgende ronde. Hoop wel dat de ongi pas maandag komt, want dan kan ik tenminste nog opstarten voor een volgende ronde. Het ziekenhuis in Genk is pas maandag weer bereikbaar en als ik vandaag ongi wordt, is het maandag te laat. Moet namelijk eerst een echo laten maken, voordat ik met de hormonen mag beginnen en dat kan op zijn laatst dag 3! Duimen dus dat me ongi nog ff wegblijft tot maandag, maar met deze temp. weet ik het niet!

Sorri voor ego-berichtje

twinny

11. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hmm deze ochtend drie keer getempt eerst heeeel vroeg was per ongeluk mijn bed uitgesprongen omdat er een ambulance voorbijging 36.9
    maar na weer een uurtje rustig gelegente hebben wel weer 37 op dezelfde tijd als de andere dagen.
    dus jah waar zal dit eindigen

12. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Twinny, vervelend hoor meid! Ik hoop voor je dat de ongi nog effe wacht tot maandag!

@Sammie, wat een mooi kaartje zeg!

@Sannehai, weer wachten, leuk he (NOT!)!

@MP, balen dat je ongi bent!

@Wondertje, kaartje ziet er goed uit hoor!

@All, temp is nog hoog, vandaag getest, maar nega. Dus wachten op de temp van morgen en zondag. Ik hou niet van wachten!

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Meiden even een ego update:

Vanochtend echo gehad!
    Alleen een vruchtzak te zien, dus waarschijnlijk een windei of nog steeds te vroeg.
    Mag 13 januari weer terug komen voor echo om te kijken of er toch een vruchtje in zit of als ik toch een MK krijg, kijken of het leeg is.

Laat tegen die tijd wel even weten hoe het is gegaan.

Succes allemaal met de eitjes, klussen en testjes.

Liefs Britt

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hmm Britt,

Dat is niet zo'n goed nieuws. Ik hoop dat er op 13 januari wel wat te zien is, al acht ik de kans klein eerlijk gezegd als ik dat zo zie wat je schrijft iig heel veel sterkte.

Sannehai spannend zeg, moet je toch nog maar wat goedkope kruidvat tests kopen he, kun je er elke dag 1 doen.

xxx joyce

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Britt, jeetje, dat klinkt niet zo goed :( Wat zul jij een rottijd hebben met wachten tot de 13e! Sterkte, ik denk aan je!

@ Sylvia, ik zie dat je temp vandaag nog steeds best hoog is! Hopelijk stijgt hij morgen nog iets verder zodat je weet dat je eisprong geweest is!

@ Deeske, jouw temp is wel wat gestegen zie ik! Mooi!

@ Kweb, misschien verstandig om wat minder vaak hier te komen! Succes in elk geval!

@ MyPrecious, balen zeg :( Wat vreemd dat je steeds minder ongi wordt :( Goed van je dat je van plan bent om naar de huisarts te gaan!

@ Springmuis, wat een stabiele temp!

@ Sannehai, volgens mij verdubbelt HCG om de dag, en dus niet iedere dag. Volgens mij zegt het nu nog niet zoveel dat het streepje nu nog niet duidelijker is. Het feit dat je een streepje ziet, is natuurlijk nog steeds goed! Gewoon regelmatig testen, dan komt het vast goed :D

@ Hanna, gefeliciteerd met je 6 weken :D

@ Sammie, wat een mooi kaartje zeg!

@ Twinny, als ik naar je kaartje kijk, dan ben ik ook bang dat het afgelopen is :( Jeetje, dat zou heel erg balen zijn dan als je vandaag ongi zou worden. Ik ga héél hard voor je duimen!

@ Wondertje, hihi, dus als een ambulance voorbij komt, dan spring je snel uit je bed om te gaan kijken :)

@ Nadja, fijn dat je temp nog zo mooi hoog is, maar jammer van de negatieve test!

@ All, ik zit nu op de 13e dag, dus laat het ei maar komen voor een mooie cyclus :D

16. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ mosa ik heb vanochtend 3x getempt eerst om kwart over 4 was toen al wakker daarna op de normale tijd en daarna om half 11. de eerste temp was 37.4 de 2de de aangegeve temp en de 3de temp was 36.5 dus heb de 2de temp gekozen.

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo meiden,

weer even snel tussen de bedrijven door.
    ik begin jullie wel te missen hoor, maar ik heb het gewoonweg nog steeds te druk met andere dingen.

hier is niets veranderd, temperatuur blijft onder de 37 dus vermoedelijk nog geen ei. Ben dus weer op weg naar een lange cyclus.

18. Niet meer actief

Hey meis,

Als ik jou was zou ik zeker naar de ha gaan..
    Het kan zijn dat je niet genoeg slijm aanmaakt wat je ongi's zo licht maakt. En misschien is de reden dat je niet genoeg slijm aanmaakt wel een reden van ontbrekende eisprong.

En wie weet, is het allemaal heel simpel op te lossen.
    Gewoon de kracht bij elkaar sparen, wij staan allemaal achter je he.

19. Niet meer actief

Britt, jeetje wat een naar nieuws zeg, je zou toch wel verwachten dat er nu iets te zien zou zijn.
    Heel veel sterkte in deze moeilijke onzekere tijd!
    (ps het staat verkeerd in je onderschrift, bericht van vandaag staat op 02-02-09)

Sammie, wat een geweldig kaartje, hoop dat je me eindelijk mag volgen!

Sannehai, 2 dagen een licht streepje is alleen maar positief he.. HCG stijgt ook niet aan 1 stuk door. Maar met tussenposes, daarom gaan we er van uit dat je na 2 dagen zeker een donkere test zou moeten hebben.
    Morgen is hij vast donkerder en had ik lekker gelijk :p

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ook van mij allemaal nog de beste wensen voor 2009.
    Ik hoop dat al jullie wensen uit mogen komen.

Ik heb ff geen tijd om op iedereen te reageren, maar wil Britt wel ff heeeeel veel sterkte wensen en ik denk aan je! Dikke knuf

Deel Deze Pagina