Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

haha ja doe ik ook :) khep hem ook nog langs de achterkant gefotografeerd voor de nieuwschierigen:)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zie echt niets :( Maar het op een foto krijgen is toch altijd lastig lijkt me!

3. Sannehai

ja.. .haha

volges mij denken velen van jullie sufferd je bent echt niet zwanger want dr is niets te zien..maar in het echt wel!

dusja ik blijf gewoon testen:)

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meis,

We zeggen niet dat je liegt, maar we zien hem gewoon (nog) niet.

Liefs

5. Sannehai

nee weet ik ook wel .. maar ik zou het gwoon fijn vinden als jullie hem ook konden zien :D hahahaha wie weet.. over een paar dagjes... *hoophoophoop*

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik denk ook hélemaal niet dat je niet zwanger bent, ik denk juist dat je wel zwanger bent! Anders had je toch geen streepjes gehad?! Maar het op een foto krijgen blijft lastiger, maar dat komt dan binnenkort wel.
    Een echte duidelijke foto houden we nog tegoed ;)

7. Sannehai

ja dat klopt zeker die houde jullie nog tegoed!

zeg als mijn temp morgen nou ineens lager is, dat lijkt me ook neit echt een goed iets toch? hij hoort dan toch hoog te blijven?

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Als het goed is, hoort je temp idd hoog te blijven, maar volgens mij kan hij soms ook wel iets dalen, ook al ben je wel zwanger. Maar als het goed is, kan hij niet ineens heel erg gaan dalen.
    Ben je daar bang voor dan?
    Stel dat je morgenochtend nu wel een duidelijker streepje hebt, dan zou ik daarna stoppen met tempen. Volgens mij word je er alleen maar onzekerder van namelijk.

Weer heel veel succes morgenochtend! Ik hoop dat er dan geen twijfels meer zijn!

9. Sannehai

ahhah ja;)

anders blijf ik jullie stalken met mn testjes enal;) ahahahah geintje:p hahahaha

ik hoop gwoon morgen duidelijkheid!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat hoop ik ook voor je!
    En stalk maar raak hoor 8)

11. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi Sannehai, ik zie ook niets, maar ik doe echt mijn best hoor :) zet er over een dag of twee nog maar eens eentje op. Ik kan heel goed scheel kijken hoor als het moet! ;)
    dat je het op de foto veel minder goed ziet dan in het echt, dat heb ik ook gehad hoor.

12. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Temp is 0,1 lager dan gisteren. FF zet nu een stippelkruis bij dag 18, hoe krijg ik dat weg (klopt namelijk niet, ik heb op verschillende tijden getempt en nu denkt ie dat ik dag 18 mijn ei heb gehad).
    Ik word helemaal gek van mijn temp. Voel wel wat ongipijntjes. Heb nog een keer getest, negatief....Morgen afwachten of misschien komt er vandaag al wat ongibloed.....

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

14. Loe

Loe Niet meer actief

yeah...........eindelijk vandaag eens iets anders dan 37.0!

15. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    hey meiden

Ben er een tijdje niet geweest op het forum vanwege erge drukte maar ben heel erg blij nu want eindelijk na maanden mijn eerste echt duidelijke knalpositieve ovutest gehad, zie mijn album ;) dit was echt een superei!
    Ben er echt zo blij mee, eindelijk een ei, maar ja, manlief is vandaag vertrokken voor werk naar het buitenland dus hopelijk is het geklus van de afgelopen 2 dagen voldoende geweest, nu maar afwachten dus...
    Maar heb in ieder geval een ei gehad, dat kon ik van die hele vage vorige rondes niet zeggen en ook mijn temp lijkt goed deze keer, dus maar even afwachten hoe hoog hij nu gaat.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Sannehai, wat is dat nu weer :( Ik denk dat je het kruis op dag 18 weg krijgt als je die temp niet mee laat tellen (discarded). Maar wat ontzettend vreemd en balen dat de test negatief was :( Zie je helemaal niets meer? Sterkte en een knuffel!

@ Sammie, jij hebt echt een supermooi kaartje zeg! Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt!

@ Loe, fijn dat je temp iets gedaald is!

@ Loveable, dat is zeker een positieve ovulatietest! Fijn hoor! Hopelijk wordt dit in ieder geval een normale cyclus!

@ All, mijn temp was vandaag 36.6 :) De vorige keer had ik ook telkens 36.7 en toen twee dagen 36.6. Op die laatste dag 36.6 was mijn eisprong, dus als dat deze keer weer klopt dan zou ik morgen mijn eisprong hebben. Ik hoop het zo!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Iedereen een heel gezellig, gelukkig, gezond en vruchtbaar 2009 gewenst!

Ben even een paar dagen niet geweest, was wel goed voor me. Ik heb lekker geschaatst :D , gezellig oud&nieuw gevierd, met een vriendin naar de sauna geweest, Heerlijk! Strakkies weer schaatsen :D . Maar had nu even tijd om bij te lezen...

@ Britt, wat een ontmoedigend bericht las ik. Ontzettend veel sterkte!

@ Sofie, gefeliciteerd!

@ Sannehai, spannend hoor. Helaas zie ik ook geen tweede streepjes op je foto maar hopelijk kun je binnenkort een positieve laten zien !

@ Pookie en Maar balen dat de duivels zijn doorgebroken.

@ All, veel succes in de (laatste) wachtdagen, met de jacht op ei of met de andere fases in je cyclus!

Fijne dag!

18. Niet meer actief

Sammie: Mooi kaartje hoor!
    Wanneer ga je testen?

19. Sannehai

hoi hoi

@mosa hee ik was dat niet ;) dat was nadja, nadja balen van je nega test meid!

@loe jeej eens iets anders;)

@sammie pfoe echt mooi kaartje ja!

@all ja hier weer gestest vandaag.. .weer waazig.. bah bah ik weet het ... ik moet gewoon een paar daagejs wachten en dan nog es een test doen...maarja.. is zo moeilijk.....

khep natuurlijk ok geen kruidvat 2voor 5 testen meer enzo dit was weer een etos test vanochtend.. ik zie nu wel goed dat het streepje van 11dpo duidelijker is dan die van 10dpo op de 2 voor 5 kruidvat test..

maarja ..afwachten gewoon maar weer...! grrrr hahahaha

20. Niet meer actief

'

FOTOOOOOO! :) :) :)

Deel Deze Pagina