Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi meiden,

Vervelend Sannehai dat het nog niet duidelijker is!

Ik heb nog steeds een hoge temp, nog geen bloed. Misschien is morgen of maandag pas mijn NOD. Maar ik begrijp nu de andere meiden ook beter, als je niet weet of je ongi gaat worden of misschien zwanger bent.....
    Ik krijg het kruis trouwens niet weg bij ff, ook niet als ik die temp niet laat meetellen. Maakt ook niet zoveel uit!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@tinkerbell ja maar die test is dan al weer van een dag geleden eh...? niet van vandaag dus is toch niet echt betrouwbaar meer denk ik

net wou ik da eigenmerk doen, was er ook niet meer alleen predictor, wat een kut test sorry dat ik het zeg...zag er namelijk ook maar bar weinig op....soortig van...niets...bah

3. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Sannehai, dus jij hebt ook nog niet echt duidelijkheid! Ga je morgen weer testen dan? Die test van mij was echt helemaal wit (op het controlestreepje na). Het is echt niks om zo in onzekerheid te zitten. Voel wel steeds een soort van ongipijn....

4. Sannehai

aghh heel irri welke test had jij?

ik weet zeker dat er op die van de kruidvat streepjes staan, en die van gister van de etos is helemaal raar geworden dus kan het niet echt meer zien..

en van vandaag etos was weer heeel waazig

en predictor omdat ze geen huismerk da hadden, daar zag ik niets op..:S

5. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

ik had die van kruidvat. Lijkt me erg vervelend als je niet de test hebt die je wilt. Maar van de andere kant, misschien ben je nog te vroeg met testen? Of misschien werkt zo'n digitale test wel. Je zou ook met je urine naar de huisarts gaan of bloed laten prikken bij de ha....

6. Niet meer actief

Predictor heeft meer hcg nodig, dan kan je beter de clear blue nemen.

7. Sannehai

aghh ik word er gewoon gek van.. en vriendlief weer gek va mij... ik probeer gewoon ff een paar daagjes te wachten.. maar ikw eet nu al dat dat niet lukt hor dames...;) kga dalijk maar weer es een hoop testen inslaan:p hahahaha

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Sannehai: Oe spannend meis, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! hopelijk knalt je volgende streepje eraf!

even een egovraagje: Vinden jullie mijn kaartje triphasic? (drie-fases). Ik heb met opzet even mn ei weggehaald, omdat ik niet 100% zeker ben over wanneer ie was (hoewel ik wel 100% zeker weet dat ie niet na dag 10 was). Ik vind dat die er zelf wel op begint te lijken, maar heb misschien een beetje een bias :rolleyes: . Als je kaartje triphasic is heb je nl volgens ff 80% kans op zw :D .

9. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Nana, geen idee hoe het met die 3 fases zit. Waarom heb je je ei eigenlijk weggehaald? Kaartje ziet er goed uit hoor!

10. Sannehai

nana ik weet niet precies hoe dat werkt dus ik kan je neit helpen...

wanneer geeft ff je ei eigenlijk uitzichzelf aan?

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb mn ei maar even weggehaald, omdat ie op dag 6 of 10 kan zijn en ik dus niet preceis weet hoeveel DPO het vandaag is (hoewel ik 17 vermoed). Had gehoopt dat ff inmiddels zelf een ei zou aangeven, maar dat doet ie niet:( . Raar he, want het lijkt me toch wel duidelijk dat ie is geweest.

12. Sannehai

ik denk dat ff nog geen ei aangeeft omdat je heel veel open rondjes hebt staan, verschillende tijden getempt..

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ja, dat zou goed kunnen. Ben benieuwd of ie dan aan het einde van de ronde (als ik ongi of veel liever een posi test [-o< [-o< [-o< invul) wel alsnog een stippeltjes kruis zet.

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej meiden!
    Sannehai, ik zie op de 1e foto toch wel iets dat lijkt op een streepje hoor!
    alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Hier blijft mijn temp stabiel hangen op 37, en is hoog maar FF vind het nog geen kruis waard :(
    maarja dat zal wel komen omdat ik met kerst niet heb getempt :)

liefs!

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Blijft hier spannend voor een aantal meiden.

Sammie: je kaartje is wel mooi hoor

nana: sorri kan er niet echt antwoord op geven

Shannai: ppfff wat een onzekerheid meid....

Alle andere meiden natuurlijk ook weer heel veel succes met klussen en afwachten en geduldig zijn etc etc..

Hier vanmorgen ongi geworden. Zat er aan te komen met die temperatuur hè! Ach.......... ga gewoon maandag morgen naar het echo-spreekuur. Dat ze maar opstartecho maakt en dan beginnen we opnieuw. Zal wel niet zo erg zijn dat ik me niet van te voren gemeld heb, kon tenslotte niet bellen vandaag! Ze hebben daar altijd apart echo-spreekuur en als ik bel dan kan ik gewoon aanschuiven de volgende morgen, dus doe ik dat nu ook maar!

grtjs
    Twinny

16. Niet meer actief

HEEL mooi kaartje hoor meis.
    Ziet er hoopvol uit :)

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dank je, maar heb er nog helemaal geen vertrouwen in hoor :)
    iedere keer als ik een beetje hoop hoor ik die stomme arts in mn hoofd dat dat zaad slecht is :(

Hoe gaat het met jou? :D

liefs!

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo ik heb ff weer wat teruggelezen. Er is weer een hoop afgekletst hier!

@nadja; vrijdag mooi kaartje

@Sannehaai; toch maar eens een nieuwe camera kopen ;) jammergenoeg zie ik nog steeds geen streepjes. Morgen weer testen?

@sammie; mooi kaartje wordt ook heel spannend!

@Loe; misschien pre ei dip?

@loveable; gefeli met knal ovutest! Hopelijk is klusregime goed geweest om het ei te pakken te nemen!

@Mosa; Zou mooi zijn morgen een ei, fijn korte cyclus.

@afrola; heerlijk sauna.......volgende week ga ik denk ik ook weer eens! Nu het nog kan.

@nana; veel open rondjes maken je kaartje toch wat onbetrouwbaar. Op zich wel een goed teken dat je temp nog hoog is! Waarop baseer je de bias?

@Twinny; balen.....ook volgende ronde dus. Succes.

@Springmuis; kaartje van jou is ook mooi.....ook spannende tijden! En ook slecht zaad kan raak zijn! het gebeurt vaak genoeg!

Hier rustig aan. wel weer met de etospillen begonnen, misschien dat dat werkt.

19. Niet meer actief

Er is maar 1 zaadje nodig he.. Ook met slecht zaad kan je uit jezelf zwanger worden hoor.

Hier gaat het goed, volgens mij voel ik de baby af en toe duwen tegen de baarmoederwand :) En mijn buik heeft net een groeispurt gehad (zie album) In 4 dagen tijd gegroeid :confused:

En hoe is het verder met jou?

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wauw mooi buikje zeg! super :D en inderdaad is behoorlijk gegroeid in 4 dagen :)

Ja en idd er is er maar 1 nodig, maar blijf toch een beetje achterdochtig :) :oops: is misschien stom haha
    Verder gaat het wel goed :D
    deze maand helemaal niet bezig geweest met zwanger worden, vandaar ook zo weinig geklust :) heb alleen getempt voor de rest niets.
    alleen nu begin ik het toch een beetje spannend te vinden :oops:
    al was ik gister op visite en toen kreeg ik buikpijn en meteen naar de wc gerend omdat ik dacht dat ik ongi was geworden :)
    dus ik denk dat de duveltjes onderweg zijn :(

Liefs!

Deel Deze Pagina