Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Die buikpijn had ik ook hoor, kwam bij mij alleen door de darmen :oops:
    En ja, wij hebben ook maar weinig geklusd hoor.. alleen de dagen van posi ovutest tot tempstijging..

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hahaha jij hebt een heel goed excuus deze feestdagen!
    Maar mooi buikje hoor misschien voel je de baby nu ook snel.

3. Niet meer actief

Jazeker, alleen ben nog geen kilo aangekomen :)

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi tempmeisjes!

ik heb een tempvraag en volgens mij zijn jullie DE experts!

als je niet hebt kunnen tempen sochtends, en je temp gewoon midden op de dag terwijl je dus al lang en breed op bent en in actie, zou je temp dan eerder HOGER of LAGER zijn dan sochtends?

ik dacht hoger, klopt dat?

thanx!
    klingel

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wow hoe doe je dat?Het kan allemaal geen lucht zijn ......

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi hoi!
    je temp is dan inderdaad hoger!

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hihihi :)
    nou begin iig weer iets meer 'vertrouwen' te krijgen ;)
    alleen waren het bij mij niet mn darmen maar echt mn onderbuik

liefs!

8. Niet meer actief

Mijn baarmoeder zit denk ik zo'n 5 cm onder mijn navel, misschien ietjse meer, maar hij is al vrij hoog..
    Het is dus al echt een babybuikje..
    Baby zelf schijnt ook al bijna 15 cm te zijn en 115 gram :)

9. Niet meer actief

Uhm.... darmen zitten ook in je onderbuik he,,
    En trouwens, groeien van de baarmoeder kan je ook voelen..

Spannend!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    thanx muis, ik vond het al zo hoog! :)

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hm.....:)
    hahaha nouja laat ik maar in mn hoofd houden dat mn duvels zich komen aandienen, maak ik mezelf ook niet zo gek :)
    en mn darmen zijn het niet, heb PDS en dit voelt anders.. ;)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Sannehai, sorry hoor :oops: :) Zo vroeg was het vanochtend ook niet, maar ik was even in de war! Maar je bent nog steeds vroeg hè, dus een duidelijker streepje zal nog wel komen.

@ Nadja, balen van die test dan! Vreemd dat je het kruis niet weg krijgt dan :( Ik zou nog eerder dag 14 of 15 denken dan dag 18. Maar gewoon even afwachten!

@ Nana, je hebt een mooi kaartje, maar ik zie er geen triphasic patroon in. En ik twijfel nog steeds over wanneer je eisprong was, puur op basis van je temp zou ik denken dag 10, 12 of 14 (lekker duidelijk ;) ).
    Je hebt nog niet getest denk ik?

@ Springmuis, apart kaartje hoor! Ik denk dat ff inderdaad geen kruis plaatst door die missende dagen. Het is dat je al heel lang bezig bent, en dat de kans misschien klein is dat je spontaan zwanger raakt, maar ik heb wel een goed gevoel over je kaartje!

@ Twinny, balen dat je ongi bent geworden, maar gelukkig heeft het pas vandaag doorgezet! Dan kunnen jullie tenminste meteen verder! De vorige keer hadden jullie er 4 keer over gedaan toch? Heel veel succes in de nieuwe ronde!

@ Pookie, succes deze ronde! Nog genoten van de champagne met oud & nieuw?

@ Tinkerbell, mooi buikje!

@ Klingel, bij mij is hij overdags áltijd hoger dan 's ochtends, kan bij mij wel een hele graad schelen. Is de temp die je hebt ingevuld in ff een temp van overdags? Als dat zo is, dan denk ik dat je hem beter kunt weghalen.

13. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Mosa, ik weet dat het dag 11 (of 12) is geweest. Daarna 3 dagen hogere temp en vanaf toen heb ik later getempt.

@All
    Wordt nu een beetje onrustig, heb klein beetje roze slijm gehad en toen wat rozig bloed. Temp is nog hoog....Morgen zal ik wel ongi worden denk ik. Anders had ik wel al iets gezien op de test vanochtend.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nadja, als je dat zeker weet, dan zal het wel kloppen! Ik denk ook dat je er van uit moet gaan, dat je wel iets gezien zou moeten hebben op de test vanochtend als je zwanger zou zijn. Of je zou dus iemand zijn die laat positief test, maar dat weet je natuurlijk niet.
    Iets bloedverlies lijkt me geen goed teken, maar ik denk dat je morgen wel meer duidelijkheid hebt.
    Maar ik kan me voorstellen dat je onrustig wordt! Hopelijk ga je vanavond iets leuks doen, zodat je genoeg afleiding hebt!

15. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Mosa, ik zal morgen inderdaad wat meer duidelijkheid hebben ja! Maar zolang die temp nog niet gedaald is, heb ik nog hoop! Ik ga vanavond lekker een filmpje kijken, lekker op de bank hangen. Want maandag moet ik weer werken, dus nog effe relaxen!
    Bedankt voor je antwoord, ik denk zelf ook dat er al iets op de test zichtbaar had moeten zijn, maar je weet het maar nooit! Fijne avond nog!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Jazeker met 6 man/vrouw hebben we ok 6 flessen champagne/bubbelwijn soldaat gemaakt! Wij drinken ook gewoon heel oudjaarsavond bubbels en niet pas om 12 uur. HEERLIJK genoten!
    Nu kan ik er wel weer voor een jaartje tegen.

Dus meiden vergeet niet af en toe eens te genieten van de verboden vruchten tussen het zwanger worden door!

17. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

@Pookie, goede tip! Ik heb ook lekker gedronken tijdens oud en nieuw! Succes deze ronde!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nadja, zolang je temp nog hoog is, moet je zeker nog hoop houden! En ik denk dat er inderdaad wel een streepje had moeten staan op de test, maar je weet het natuurlijk nooit. Zoveel vrouwen testen eerst negatief en pas een paar dagen erna positief. Maar je kunt er beter van uitgaan dat je niet zwanger bent, dan is de teleurstelling niet zo groot en als je wel zwanger bent, dan is de verrassing nog groter :D

@ Pookie, hebben jullie goed gedaan :D Hopelijk wordt dit dan jullie ronde! En ik laat ook niet zoveel tot ik een positieve test heb hoor! Alleen na mijn eisprong verschoon ik de kattenbakken niet meer ;)

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @mosa: ik wou m op 'open rondje' zetten maar dat doet ie niet, raarrr

@pook: helemaal mee eens, champs of een andere borrel moet kunnen af en toe tot posi zw test!

*proost*
    ;)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klingel, en als je discarded aanvinkt, dan telt ff de temp niet mee. Als je een open rondje wil, dan zou je onder Specific, sleep deprived kunnen invullen.

Deel Deze Pagina