Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Als je denkt dat je eisprong op dag 24 is geweest dan klopt dat.
    Persoonlijk denk ik dat hij op dag 26 is geweest.

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ja dat is ook zo
    ik verander hem nog wel ff ;) hahahaha

3. Sannehai

nu klopt ie :D

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Sannehai, eindelijk een (zelfs voor ons!) zichtbare tweede streep. GEFELICITEERD!!! Wat fijn voor je! En al in de derde ronde! Geniet er maar lekker van! Mooie banner hoor ;)

@ Loveable, ik denk ook dat je temp morgen omhoog gaat, maar ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt! Fijn in ieder geval dat je morgen naar de gyn gaat! Alvast succes!

@ Sammie, nog steeds een heel mooi kaartje, maar hopelijk is deze kleine daling eenmalig en blijft hij morgen hoog. Ik ga voor je duimen!

@ Nadja, balen dat je echt ongi gaat worden! Als je vandaag nog meer bloedverlies hebt, zou ik vandaag als dag 1 rekenen. Succes in de nieuwe ronde, hopelijk lukt het om er iets minder mee bezig te zijn!

@ All, weer een redelijk lage temp vandaag, dus hoop dat hij morgen gaat stijgen!

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    SANNEHAAI GEFELICIFLAPSTAART!!!!

Eindelijk is het je gelukt de streep op de foto te krijgen!
    Geniet van de zwangerschap en zorg ervoor dat er over 8 maanden een gezond minihaaitje te wereld komt!

6. Sannehai

wahahaha pookie bedankt;) ik moet echt lachen om jou berichtje;) hahahaha

mn vriend heet Hai hahaha ;)

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Sannne Gefeliciteeeeeeeerd! Woehoeee! :baby: :whistle:

@Deeske: Dank je wel mop! ik duim ook heeeeeeeeel erg voor jou :D

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Sannehai :) Gefeliciteerd meis....volgens mij de 1e zwangere van het nieuwe jaar....zullen er in elk geval niet heel erg veel zijn :) Streepjes zijn nog licht maar wel duidelijk zichtbaar :)

Meiden ik ga morgen weer beginnen met tempen. Vond van mezelf dat ik de paar dagen vrij die ik had wel lekker uit mocht slapen. Zit toch nog aan het begin van mn cyclus, dus temp zegt nu nog niet zo veel.

Wendy, beetje zelfde beslissing gemaakt als ik. Denk dat dat wel goed is. Let maar op 2009 wordt ons jaar ... (en natuurlijk ook van de andere meiden)

Goed, ik hou het hier even bij, want er is zoveel geklets, heb het niet meer bijgehouden van iedereen ...

Tot later

9. Niet meer actief

Sannehai,

De vk vraagt altijd naar de eerste dag van de laatste menstruatie. Dus je moet zelf even aangeven dat je weet wanneer je eisprog was. Dan zal zij daat ook vanuit gaan.

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    owja vergeet ik nog iets te zeggen...temp blijft saai op 37.0 :eek:

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat nou saai, juist goed. Je zit al minstens op 8 DPO.
    Wanneer is je verwachte NOD?

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    12 Januari geloof ik..
    met een cyclus van volgens mij 35 dagen..

Edit: Ja 35 dagen, is gemiddelde van als mn cyclussen.
    ik moet denk ik nu tussen de 5 en 7 dagen ongi worden.
    aan mn tempkaart te zien

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Spannend dus! en laat het kaartje maar heellang zo saai blijven..............9 maanden of zo:)

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahaha laten we dat maar wel hopen dan he ;) :)

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sannehai, GEFELICITEERD heel mooi streepje ;) Genieten maar :D

@ Springmuis en sammie, jullie kaartjes zijn veelbelovend! Spannend hoor!

@ Nadja, balen hoor dat het niet gelukt is, hopelijk brengt het nieuwe jaar meer goeds met zich mee!

@ Loveable, raar dat je temp weer daalt, maar temp gaat morgen vast weer omhoog. Wel fijn dat de gyn nog even gaat kijken of het bij jou binnen allemaal wel goed gaat...

@ Mosa, hoop voor je dat temp idd snel stijgt (Pffffffff pffffffffffff) ;)

@ MP, jij mocht ook weer naar de volgende ronde toch? Balen hoor dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt over eisprong. Raap samen met je vriend maar al je moed bijeen om toch eens naar de ha te gaan Sterkte!

@ all, iedereen op de wachtbank succes met wachten, mEIden op EI-jacht succes en veel plezier, Ongi-girls sterkte en kop op.
    Nieuw jaar nieuwe kansen, we gaan ervoor!!!
    Fijne dag allemaal...

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hallo dames,

Na enige maanden van afwezigheid, kom ik hier weer lekker meebabbelen. Ik ben vandaag met de start van mijn ongi ook weer begonnen met tempen, ook omdat de MMM nu in een razend tempo gaat. We zullen binnenkort voor de 1e IUI gaan. Wanneer precies weet ik niet, eerst nog een proefcapacitatie en een HSG (in deze cyclus) en dan hoop ik dat we de volgende cyclus mogen starten. Maar ik heb geen idee hoe het werkt, dus we wachten maar gewoon af.

Pfff, ik moet zeggen, ik ben gestopt met posten hier op ik dacht pagina 400-nog-wat ... nu al op ruim 1100 pagina's! Vergeef me dat ik niet alles zal lezen ;) Misschien het nieuwe jaar met een nieuw topic starten?

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, mooi zeg, nog steeds 37.0! Een spannende week in het vooruitzicht dus!

@ Afrola, ik hoop dat jij ook over een paar dagen je eisprong hebt!

@ Strijkkraal, welkom terug dan hier! Teruglezen vanaf pagina 400 is inderdaad iets te veel van het goede ;) Spannend dat jullie binnenkort met IUI gaan beginnen, maar zo te zien zijn jullie ook al zó lang bezig! Heel veel succes in ieder geval met tempen!

@ All, ik heb de hele dag al buikpijn, hopelijk toch echt een teken van mijn eisprong.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb even een vraagje. We klussen deze ronde om de dag en waren eigenlijk van plan om het niet vaker te doen. Gisterenavond hebben we geklust, maar stel dat mijn eisprong dus vandaag is (wat ik denk), zouden jullie dan vanavond nog een keer klussen omdat morgen in dat geval sowieso te laat is?

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mosa moppie, ik zeg: bij twijfel->doen!

Sanne, van harte meid. Geniet ervan.

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mosa ik zou het ook voor de zekerheid gewoon doen!

en dan heb ik ook nog even een vraagje ;)

FF geeft bij mij geen kruis omdat ik met de kerst die 3 dagen niet heb getempt maar mijn ei is daarin wel geweest, zal ik dan gewoon op 1 van die dagen zelf een kruis maken? dan weet ik tenminste hoeveel ik ongeveer DPO ben...

liefssss

Deel Deze Pagina