NOD staat toch voor niet-ongesteldheids-dag?! Dan verwacht je die wel natuurlijk, want je wilt niet ongi worden Ik hoop dat mijn eisprong vandaag is, want ik heb vruchtbaar slijm en al de hele dag buikkrampen. Dus de drukte is alweer bijna voorbij hier Dat klinkt trouwens wel heel negatief, maar de 'verplichte' klusjes zijn dan weer voorbij in ieder geval
Voor iedereen die (net als ik) morgen weer moet beginnen met werken, veel succes! Is toch altijd weer even wennen na een vakantie vind ik.
Pfff, wat je zegt. Ik mag morgen ook weer na 2,5 week beginnen. Valt mooi tegen. Ik ben sowieso al niet goed in maandagen, laat staan na een vakantie. Iedereen succes en werk ze (weer)
Goedemorgen meiden! Hier weer een 'saaie' 36,8... http://www.fertilityfriend.com/home/23d69c Daar heb je gelijk in... Ik bedacht me later dat ik het niet zo handig op had geschreven... Ik duim voor je ei vandaag! duim, duim @ Springmuis: lief dat je voor me duimt! Ik duim ook heel veel voor jou! duim, duim @ degenen die weer moeten werken: heel veel succes met opstarten. Ik begin woensdag weer Groetjes, Nijntje
Goedemorgen Hier voor de 3de dag kotsmisselijk, gisteravond nog gespuugd, test was vanochtend negatief..dus denk griep...
Sammie, je kaartje ziet er goed uit! Misschien test je wat later pas positief. Moed houden hoor! Mosa, thx voor je berichtje! Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Ben na 2 dagen hele lichte bloeding weer ongi-vrij, dus das lekker. Ook hebben we besloten het hele baby gebeuren een beetje op de achtergrond te plaatsen en eerst thuis nog ff wat dingen op te pakken en we zijn met een hondje bezig! \/ Ook gaan we over 2 weken lekker wintersporten, dus genoeg om ff mn zinnen te verzetten. Voor de zekerheid gaan we wel ff de zwemmertjes van Maarman laten checken, dus ik hoop dat ie er nog aan denkt om ff de HA te bellen vandaag... Maar je weet hoe mannen zijn.
@ Sammie: Je kaartje ziet er anders prima uit hoor! En dat op 12 dpo... Ik duim voor je! En hoop dat je je snel wat beter voelt.... @ Maar: je hebt inderdaad genoeg leuke dingen op de planning staan. Daar lekker van genieten, meid! Groetjes
Inderdaad een spannend weekje. Ik had vorige week echt het gevoel dat het raak zou zijn, maar vanaf gister eigenlijk helemaal niet meer. Ik ga dus maar nergens van uit (ten minste dat probeer ik...) Groetjes
Goedemorgen dames, @ Nijntje, fijn dat je temp nog zo mooi stabiel is! @ Sammie, wat een superkaartje nog steeds maar wat jammer van de negatieve test! Hopelijk heb je te vroeg getest en wordt je niet ziek! @ Maar, fijn dat jullie het allemaal iets van jullie af gaan zetten! Je hebt in ieder geval leuke dingen in het vooruitzicht! Wat voor hondje willen jullie? Hopelijk belt Maarman vandaag inderdaad de ha! @ Loveable, ik weet niet of je dit nog leest, maar hopelijk had je een hoge temp vandaag! Heel veel succes bij de gyn, ik hoop dat je straks meer duidelijkheid hebt! @ Springmuis, [-o< [-o< @ All, mijn temp was voor mijn doen heel laag vanochtend, dus dan hopelijk vandaag toch echt mijn eisprong! Alleen nu hebben we dus eergisteren en gisteren geklusd, dus weer dilemma, morgen weer of toch vanavond nog een keer? Allemaal een fijne dag toegewenst, ik ga snel verder met mijn werk!
Gaat vast gebeuren vandaag Mosa en morgen knalt je temp vast omhoog! Ik zou het vanavond nog een x doen, maar officieel is het niet nodig hoor. Maar dat zou meer voor je eigen gevoel zijn. Wij zijn van de Briards, dus het gaat weer een Briardje worden. Zijn zulke lieve, trouwe honden. Nijntje, reken nergens op, dan valt het altijd mee! (makkelijker gezegd als gedaan, ik weet het..hihi)
@ Mosa, als jullie zin hebben, lekker nog een keertje extra klussen. Wat Maar zegt klopt, het is meer voor je eigen gevoel. @ Maar, inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet het, het is pas ronde 6, maar toch is vanaf het moment dat je stopt met de pil elke ronde een ronde te lang.... Ik heb echt heeeel veel bewondering voor meiden zoals jij die al zo lang hopen op een wondertje Groetjes
pffffffff...........en goedemorgen. Dacht dat ik eergisteren mijn eisprong had. Kijk nou..........weer 36.8....? Komt ie vandaag dan? Wat denken jullie, ik snap er geen bal van. Ik heb namelijk in mijn drie kaartjes nooit zo'n grote piek gehad.....
Zonder de temp van vandaag zou ik inderdaad ook zeggen dat je ei eergister geweest zou zijn. Maar met de temp van vandaag... Ik heb geen idee, misschien dat je ei dan vandaag komt... Duim, duim
@ Sammie: mooi kaartje! spannend hoor! @ Mosa: volgens mij gaat je temp morgen omhoog, vorige maand was dat ook op dag 16... en na zo'n mooie dip denk ik het wel... vanavond nog 1x klussen voor de zekerheid @Loe: heb je ovulatietesten gedaan deze maand? Bij mij is er weer iets vreemds aan de hand: gisteren weer een ovulatietest gedaan en die was (weer) positief.... ofwel, toch nog geen ei gehad? Ik heb de 2 testen in mijn album gezet, willen jullie er eens naar kijken?
@ sammie: toch een mooi kaartje zo hoor! @ Loe: raar. Ik weet van mijn eerdere kaartjes dat ik soms een zig-zag model had, was ook geen pijl op te trekken. Toch voor de zekerheid maar klussen.
He Sammie, volgens mij ben je niet ziek hoor want als je echt griep hebt dan is je temp veel en veel hoger. En je zit pas op 12 dpo dus nog even geduld denk ik. xxx Joyce
hoi hoi, ja ik heb ovulatietesten gedaan, maar heb er bij zitten van zo goed als niet gekleurd tot matig gekleurd, maar nog niet zo als mijn vorige (ook niet donker, maar donkerder werden ze niet bij mij). Zou het eraan liggen dat het morgen en overmorgen 's nachts -12 en -14 wordt! jee, wat koud zeg. Nou, ik heb echt geen idee, ik hoop toch dat ie maar omhoog gaat, dat ik geen cyclus zonder eisprong krijg we doen zo ons best hierzo......
Sylvia ik zou zeggen die van vandaag... Zover het op foto's te zien is, lijkt me die het donkerste... Succes!