had een berichtje geplaats voor mieke maar is fouit gegaan denk ik: lig jij onder of boven met dat plaatje
jammer blondsteenbokje,ziet er idd niet erg best uit, maar blijven hopen op een wonder! mieke; gelukkig blijf je er nog grapjes over maken! en succes met je valentijnsdiner,wordt het een viergangen?
wonderen bestaan dus daar blijven we op hopen. ookal geloof ik het niet hoor ben wel zo nuchter om te denken dat we ronde 10 in gaan
Hallo dames, Ik heb deze keer een cyclus als uit een boekje. Zou het nu eindelijk raak zijn? Als over 2 mnd nog niets is dan ga ik naar de HA... 1 36,7 2 36,6 3 36,7 4 36,7 5 36,6 pm 6 36,7 am 7 36,6 8 36,6 9 36,7 10 36,6 pm 11 36,6 12 36,7 am 13 36,6 pm 14 36,5 pm --> ei? 15 36,9 pm 16 36,9 17 37,1
Hihi 3 gangen en ik hoop op een toetje thuis Tja Wies, kan er wel over blijven sippen maar daar heb ik alleen mezelf maar mee. En ik ben van nature erg optimistisch, positief en vrolijk gelukkig. Botervliegje, idd je ei, nu mooi hoog houden!
@Steenbokje Zie ik wel tegen op, hoor! Zit dan ook op 12 mnd... Nou ja, wel fijn aan dit forum dat we niet de enigen zijn die wat tijd nodig hebben. Maar de twijfel slaat wel toe. Ik dacht altijd van mezelf dat ik gewoon heel vruchtbaar zou zijn, stom he. Nou ja. Met dit kaartje en zoveel geklust en exact die dip voor die temp.stijging moet het van mij gewoon lukken. En jij gaat ook lekker over 2 mnd naar de HA voor de echo. Afgesproken?
botervliegje: ik ook hoor maar ach een beetje hulp kan geen kwaad toch? voel me wel onzeker inderdaad. sta er nog maar even niet bij stil.
Toch een ienieminie klein luchtpuntje voor je denk ik. Bij jou hebben de etos pillen wel zijn werk gedaan tot een kortere cyclus en een hele mooie. 27 dagen toch? Mega Knuffel voor jou!
thanks meid. heb net op de wc echt een potje zitten janken. ach ga vanavond lekker uiteten en naar film en zondag met vakantie dus ach...