Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

@nijntje; mooi kaartje hoor

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Dat zijn zeker ovutesten van kv? Ik wil je niet ontmoedigen maar toen ik die gebruikte had ik 5 dagen achter elkaar een posi test. Ik vertrouw ze in elk geval niet. Ze geven vaak vals posi aan..... Hoop toch dat je eitje er wel tussen heeft gezeten.

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Kweb: het zijn testen van sensitest... beiden. De onderste is een midstream en de bovenste een dipstick

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Nijntje: Lief van je :D

5. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Nou meiden mijn temp weer raar, wel duidelijk ei met ovutest gespot maar geen tempverhoging.
    Ik print nu mijn tempkaartjes uit en moet om 15.10 bij de gynaecoloog zijn voor echo, heb zelf een vermoeden dat ik weer last van cystes heb want anders zou ik het ook even niet meer weten nu... :(
    Tot straks...

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Loveable Succes meis bij de gyn! Dikke knuffel!

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Loveable: is dat dan een teken van cystes?

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Loe, ik vind dit kaartje ook een stuk mooier dan mijn vorige kaartje. Het is gewoon afwachten...en dat is echt vervelend....

@ Springmuis, vandaag geen 'saaie' 37,0 maar 36,9... Laat m lekker hoog blijven, ik zal blazen! pfffffffffffffffffff

@ Loveable123, veel succes bij de gyn! Laat je weten hoe het is geweest?

@ Sylvia M, ik heb geen ervaring met ovutesten, sorry.

Groetjes, Nijntje

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Nijntje: Aaaah dank je! ik blijf ook voor jou blazen hoor :D :D

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    we zitten vandaag allebei op 10 dpo...

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja word spannend he! maarja als ik mijn langste LF aan hou dan moet ik nog 9 dagen wachten :(

voel jij je anders ofzo?

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik weet niet hoelang mijn LF is, dit is de 2e ronde dat ik temp en de eerste ronde was niet heel duidelijk...
    Tja, of ik me anders voel, wel een beetje maar niet echt... heb wel wat meer last van mijn (.)(.) als anders, mijn puisten zijn ineens verdwenen, vorige week krampjes gehad, maar dat is nu weg. Ook vlagen van misselijkheid.... Mijn man zegt trouwens dat ik zwanger ben.... Verder last van mijn liezen gehad en hele vreemde dromen/nachtmerries. Ook kan ik heel weinig hebben, ben meteen chaggie.. Het is best veel, maar ik ben zo bang dat ik mezelf voor de gek houd... Dacht 1x eerder zwanger te zijn, maar toen was ik nog aan het ontpillen....

Heb jij last van klachten? Of voel jij jezelf anders?

Groetjes

13. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Loe: nog even aankijken dan maar.... ik gok dat je nog geen ei hebt gehad en dus nog even moet doorklussen ;)

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wow dat zijn wel veel kwaaltjes! nou ik hoop dat het wat betekent!

ik zelf voel eigenlijk niets ;)
    ja heb soort van spierpijn in mn borsten maar dat komt denk ik omdat ik veeeeel te fanatiek aan het Wii-en ben geweest :)

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik vind dat het wel mee valt, maar als k het zo po schrijf....
    Van mijn (.)(.) heb ik niet echt last, maar wat jij zegt, het is net spierpijn... Zal het bij mij ook van het wii-en komen? Ik denk dat het bij mij ook van het wii-en komt....
    Het vreemde is dat ik vorige week dacht zwanger te zijn, maar dat gevoel is (bijna) helemaal weg....

Morgen nog een dagje vrij en dan 3 dagen werken en het is weer weekend. We zijn dan al een heel stuk dichter bij zekerheid....

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ja opzich vind ik wel dat de tijd snel gaat..
    ben er niet zoveel mee bezig als voorheen en dat schiet de tijd ineens voorbij!
    maar goed vind het alsnog wel spannend, al weet ik dat de kans om spontaan zwanger te worden heel erg klein is..
    leef nu eigenlijk meer naar 21 januari toe..dat vind ik eigenlijk spannender haha en voor mn gevoel duurt dat echt nog eeuwen :)

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    moet je de 21e naar de gyn? Sorry, heb al veel meegelezen, maar niet alles kunnen onthouden....

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    maakt niet uit hoor ;) maar de 21e moet mijn vriend opnieuw zijn aandeel laten bekijken..
    dus ik hoop zooooooooo verschrikkelijk dat het nu wel goed is! [-o<

3 februari moet ik weer naar de arts, om te kijken hoe nu verder en evt welke behandeling er komt.

maar goed ik hoop nu gewoon dat het raak is deze maand, wil helemaal geen behandelingen [-o<

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat is inderdaad wel heel erg spannend! En ik snap heel goed dat je zelf zonder behandelingen zwanger wilt worden. Je temperatuur blijft mooi hoog, dus dat zit wel goed. Misschien omdat je nu wat meer bezig bent met de 21e dat het daarom wel gelukt is. Vrienden van ons konden ook heel moeilijk zwanger worden en zonder gyn ging het eigenlijk niet lukken. De eerste keer met gyn, was ze zwanger tijdens een verhuizing, alleen ging dat mis. Nu , zonder gyn, zwanger tijdens een verbouwing... Iets wat dus eigenlijk helemaal niet kon volgens de gyn. Maar op beide momenten waren ze niet bezig met zwanger worden...

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja ik hoor het ook wel eens!
    vind dat altijd zo mooi he!
    maarja ik ben niet meer zo positief ingesteld dus heb dan altijd zoiets van ach dat gebeurd ons niet ;)
    maarja hopen mag, als het maar niet teveel is ;)

Deel Deze Pagina