Loveable, Meis, geef de moed niet op, het is inderdaad een stuk uit je leven, maar je krijgt er iets heel moois voor terug. Sterkte!
Dat begrijp ik.. Ik heb het zelf ook niet gehad.. maar ja sommige hebben echt weken bloedverlies en nog gaat alles goed. Er kan ook een bloeding ergens zitten die blijft bloeden, maar dat je geen miskraam krijgt zeg maar. Maar ja, het is zowiezo onzeker he. Vooral de eerste 12 weken.. Het kan altijd 2 kanten op, de goede of de slechte...
hoi meiden loveable: tjee meis dat is balen, sterkte en succes Sannehai: ga voor je duimen meis, je temp. ziet er wel goed uit........ vervelend voor je, die onzekerheid! Hier vandaag ook minder. Vanmorgen het weer getrotseerd en naar Genk gereden. Moest om 6u opstaan, ben om 630u weggereden en was pas om 745u daar! Normaal 30minuten onderweg! Terug was ik ruim 2 uur onderweg! Wat een sneeuw hier in zuid limboland! Helaas zat er een grote cyste in mijn rechtereileider en mocht ik niet opnieuw opstarten met de medicijnen! Moet nu deze maand de pil slikken en dan de 23e weer terugkomen. Dan waarschijnlijk wel opstarten. Baal wel, weer een maand verloren! twinny
loveable, sorry dat wist ik ook niet van je ziekte. Tja, dat maakt het allemaal extra moeilijk. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik gun het niemand. Ik hoop toch dat er ooit nog een wondertje voor je deurtje zal staan. Heel veel sterkte meis.... Dikke knuf
Sannehai, bruin/roze verlies hoeft idd niet erg te zijn. Je baarmoeder is alles aan het klaar maken, zodat jouw kleintje het straks optimaal heeft. Waarschijnlijk zat er nog wat oud bloed in de weg, wat je lichaam nu aan het afstoten is.... Gewoon het goed schoonmaken van de kinderkamer, zullen we maar zeggen
Hoi meiden, @ Loveable, jeetje zeg Wat een ontzettend naar bericht en wat zul je je klote voelen! Waarom werkt je lichaam nu niet gewoon mee? Probeer alleen geen overhaaste beslissingen te nemen, maar laat het eerst even op je inwerken. Heel veel sterkte de komende tijd! @ Twinny, wat balen zeg Die stomme cystes ook! Jammer hoor, dat jullie weer een hele maand moeten wachten. Hopelijk is dan in ieder geval de cyste weer weg! @ Sannehai, bruin/rozeverlies betekent inderdaad niets, maar ik kan me voorstellen dat de schrik erin zit! Hopelijk blijft het hierbij, je krijgt in ieder geval een dikke knuffel van me! @ Maar, ik moest de briard even opzoeken, maar leuk hoor! @ Loe, het kan best dat je eisprong vandaag is. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @ Sylvia, misschien dat vandaag je eisprong is? Erg vaag van die ovulatietesten! @ Strijkkraal, ik zie dat jullie morgen een proefcapacitatie hebben. Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat het is, maar heel veel succes! @ Springmuis, heb je vandaag eerder getempt? Hopelijk morgen geen daling! Ik duim weer verder! @ Nijntje, spannend hoor! @ Afrola, dank je voor het blazen Jij ook alweer op weg naar je ei?! Mooi zo! @ All, zo weer helemaal bij Vannacht kan het wel 15 graden vriezen Ben benieuwd of dit van invloed is op al onze tempen!
@Mosa: Ja vandaag eerder getempt, iets meer dan een uur eerder en kwam niet meer in slaap hoop dat ie niet verder daalt! ja word koud he! Brrrr en ben ook wel benieuwd of het invloed heeft!
Daar zeg je wat mosa....mijn temp was vanmorgen 36.5....zo laag issie bij mij nooit...je een enkele keer, maar normaal zit ik op 36.6/7.....we zullen zien...
@ Springmuis, een uur kan veel schelen voor je temp hoor! Probeer je daar nog maar geen zorgen over te maken. Hopelijk word je morgen niet te vroeg wakker! @ Kweb, mijn temp was vanochtend ook 36.5, ook laag voor mijn doen. Weet niet of het door de kou kan komen, ik hoop bij mij dat het met mijn eisprong te meken heeft.
Ja ik zat vanochtend ook al te denken, ik werd wakker en had de dekens van me afgeschopt in mn slaap ofzo en ik voelde helemaal koud aan toen dacht ik nog ff van hm...zal dat nou invloed hebben..maarja hij was nog hoog voor eerder tempen.
We zullen het morgen merken, maar volgens mij heeft buitentemp er niet zoveel invloed op hoor. Mijn basistemp is nu bijv. hoger dan hij in de zomer was.
hoi dames bedankt voor alle lieve woordjes ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het niets is... khep wel vanavond nog even een test gedaan voor de zekerheid... je ziet nog wel ee n2e streepje, maarja echt veel lichter als eerst...khad wel een aantal uren niet geplast en nix gedronken... maarja wie weet komt et nog wel goed.. kzal morgen gewoon afwachten en morgenochtend weer ff testen. ga nu ff lekker in bad groetjes!
@ Sanne, nu heb je niet getest met ochtendurine hè, dus het zegt niet zoveel dat het streepje iets lichter is lijkt me. Pas als je wat verder bent, maakt het niet uit wanneer je test. Ik hoop echt voor je dat het niets is, en dat je snel van deze onzekerheid af bent!
Meiden hierbij wil ik jullie bedanken voor alles steun de afgelopen maanden hier op het forum. We hebben nu samen besloten ermee te stoppen, ik heb al genoeg problemen gehad met mijn eerste zwangerschap maar een godsgeschenk gekregen namelijk een dochter en nu na 5x een miskraam en cystes (PCO) en mijn chronische ziekte die steeds erger begint te worden besluiten we dan echt de handdoek in de ring te gooien, ik ga weer aan de pil maar omdat ik deze niet de rest van mijn leven wil gaan slikken zal ons uiteindelijke besluit sterilisatie zijn... Ik zal daarom het forum verlaten en wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden, hopelijk komt jullie droom wel uit. Liefs
Ach, hoe kan dat nou Jeetje zeg, wat rot! Is je vriend ook wel thuis? Het lijkt er nu gewoon op dat je ongi gaat worden, klote zeg! Sterkte en een knuffel, verder weet ik niet wat ik moet zeggen!
@ Loveable, 'fijn' dat jullie er samen uitgekomen zijn! Wat een moedig besluit! Heel veel sterkte verder!
hey loveable wat een ontzettende moeilijke keuze voor jullie! ik weet niet goed wat ik er over meot zeggen... heeeeeel veel sterkte en ik denk aan je. @mosa.. ja.. ik denk het ook...bah.. vriendlief is nog naar de voetbal ook.. k kan wel janken.. naja.. doe het ook half haha maar goed.. bah bah bah dus.. maarja.. jullie zijn dus nog niet van me af haha groetjess