Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Vervelend Sanne.
    Lijkt een vroege miskraam...
    Ik ben nu wel overtuigd van het feit dat ik niet voor mijn nod meer ga testen.. Dan maar langer wachten..
    Heel veel sterkte!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

dat doe ik dus ok nooooit meer nooit meer vooer 14dpo testen...Bah

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Balen dat je vriend er niet is Sanne, anders kon je even flink met hem knuffelen! Ik vind het echt heel rot voor je! Kan het nog vals alarm zijn?

Als ik eerlijk ben, is dit ook één van de redenen dat ik niet voor mijn nod test.

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Sannehai, ik weet niet of je echt veel bloed verliest, maar het is misschien wel verstandig als het niet doorzet of als dit de laatste keer is van bloeden dat je een ehco laat maken, Vaak kunnen ze er toch iets op zien. Misschien kan dat wel pas over twee weken, omdat je nu nog echt heel erg in het begin zwanger bent. Dus ik zou over een week nog eens testen en vaak bij een vroege mk is ie dan al weer negatief als het echt fout zit en mocht ie dan nog positief zijn zou ik naar een vk voor een echo bellen. STerkte en succes meid.

Jeetje wat erg loveble. Ik hoop dat ik zo'n drastische beslissing nooit hoef te maken. Ik vind het erg knap van jullie. toch stiekum hoop ik dat jullie wens op een of andere manier toch uitkomt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen. Sterkte en succes met deze moeilijke keus.

En meiden met cystes wat bellen dat maakt het er niet makkelijker op het zwanger worden.

En nu vind ik dat het langzamrhand weer tijd wordt voor een paar posi testen of positief nieuws.

xxx Joyce

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Sorry, maar dan zou ik echt ff geen tampon indoen.

Hoe is het hier verder met de meiden? Hoop dat ik snel weer mee kan kletsen hier!

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

nee die tampon ging dr in en dr uit .. echt ff om te kijken of dr wat aan zit..

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Sanne nee :( meis wat vind ik dit erg voor je! ik hoop dat het gewoon een vaatje is wat is gesprongen ofzo :(
    hele dikke knuffel!

Loveable hele moedige beslissing! heel veel sterkte gewenst en een hele dikke knuffel!

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Loveable, wat een moeilijke beslissing... Sterkte..

@ Sannehai, Ik hoop het beste voor jou..... Duim voor je.. En hoop dat er alleen een vaatje is gesprongen zoals springmuis zei..

Verder nog nieuws hier?...

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, Twinny heeft een cyste en kan deze ronde niet starten. Pas de volgende ronde weer. Verder volgens mij niet echt nieuws.
    Ben je al wat meer ongi, of bleef het bij dat kleine beetje?

10. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    DIKKE KNUFFEL voor Loveable
    xxx

11. MyPrecious

Ik heb Twinny niet eens meegekregen :oops: .. Hoe kwam ze er achter?

Ongie zet niet door.. Alleen maar af en toe spoortje bloed bij afvegen..

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, Twinny kreeg een echo geloof ik. Doordat ze een cyste heeft, mag ze niet beginnen met de medicijnen en gaat deze ronde aan haar voorbij.
    Of bedoel je nu dat je helemaal niet weet wie Twinny is?

Dus nog steeds zo'n vreemde ongi :( Vaag hoor! Op welke dag zit je nu?

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    MPPPPP Knuffie! heb je gemist!

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @MP: waarom denk je dat je geen ei hebt gehad de afgelopen rondes ? (ben ik ff kwijt...)

15. MyPrecious

@ Mosa, ja ik weet niet (meer) wie Twinny is :oops:. Ik zit nu op dag 7. En me temp is tussen 36.1 en 36.2 dus weer stabiel, maar dat zegt niks..

@ Springmuis, heb jou ook gemist meis. Hoe gaat het nu met jou?

@ SylviaM, ik heb met tempen geen ei kunnen ontdekken. En ik word niet ongesteld.. Ja ik verlies bloed, maar heb geen tampon nodig zo weinig :( ..

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @MP: ben je hiervoor al naar de Gyn geweest? Waar kunnen we je FF kaartjes bekijken?

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heey Mp, ja gaat hier goed! en daar dan?
    vind het zo rot voor je he dat je steeds zoveel onduidelijkheid hebt..
    moet steeds aan je denken!
    liefs!

18. MyPrecious

@ Sylvia, Nee geen gyn.......... Ik zou naar de HA moeten denk ik... Maar blijf uitstellen en uitstellen :oops: al zal ik binnenkort toch wel heen moeten..

Hier kaartje van vorige ronde

@ Springmuis, Ups & downs, zolang ik niet aan zwanger worden denk dan voel ik me goed, maar als ik er al even aan denk dan voel ik me rot.. Hoe langer dit duurd hoe onzekerder ik over mezelf word.. Kan bijna niks hebben dan.

19. MyPrecious

Er hadden meiden het over het boek met 1000 antwoorden.. En ik had het volgende gevraagd en de volgende antwoorden gekregen:

- Komt het met mijn lichaam vanzelf goed?
    Binnenkort kom je achter alles wat je moet weten.

- Is het verstandig om naar de huisarts te gaan? Dat zou geldverspilling zijn.

- Word ik dit jaar zwanger?
    Volg het voorbeeld van iemand anders.

Je kunt alles positief opvatten.. Als ik achter alles kom, zonder dat ik naar de HA ga (geldverspilling) dan zou dat positief moeten zijn. En als ik het voorbeeld van iemand anders moet volgen (die ook zwanger is geworden) dan kan dat positief zijn. Maar voorbeeld van iemand anders kun je op zoveel manieren zijn, zoals maak je niet zo'n zorgen.

Ach 't is maar een boek. Maar wel gekke antwoorden

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Lieve MP: gewoon de HA bellen, je zult je veel beter voelen als je aktie onderneemt. Ik bel morgen ook de Gyn, als jij nou morgen de HA belt...?
    xxx

Deel Deze Pagina