Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik zie er héél erg tegen op..

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Even een kort berichtje.
    Ik ben gister met 39 graden koorts gaan slapen, temp was vanochtend onwijs gezakt, dus einde ronde voor mij...
    Heb buikgriep, en kan haast niet meet zitten van de buikpijn, dus ben de aankomende dagen niet vaak meer online.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ik ben zo waar een keer de eerste :)
    Ik heb besloten vandaag thuis te gaan werken (ideaal als dat kan!), dus ik hoef lekker niet naar buiten!

@ MyPrecious, hopelijk durf je binnenkort een afspraak bij de ha te maken!

@ Sylvia, succes met het bellen van de gyn!

@ Springmuis, ben benieuwd naar je temp!

@ All, denken jullie dat mijn eisprong gisteren is geweest? Ik weet dat het eraan ligt wat mijn temp de komende dagen doet, maar een stijging van 0,2 heb ik deze ronde in ieder geval nog niet gehad.

Allemaal een fijne dag, ik ga snel aan de slag!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sammie, wat balen zeg! Dus je bent toch ziek?! Wat ontzettend vervelend zeg! Sterkte en beterschap! En een knuffel!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

@ mosa, het zou best kunnen dat je eisprong gister geweest is. Ik hoop het voor je. Ik zal nog even blazen, zodat de temp nog wat verder omhoog gaat.

@ springmuis, ik ben benieuwd naar je temperatuur. Hij is niet verder gedaald, toch?

@ All, mijn temperatuur is gestegen met 0,1. Daarnaast heb ik net stiekem een testje gedaan en daarop zie ik een heel licht streepje. Ik krijg het niet op de foto zo licht, maar dat heb ik andere keren niet gehad. Zou het dan zo zijn? Dit weekend maar weer eens kijken..... spannend....

Groetjes

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb toch 1 foto en 1 negatief in mijn album gezet. Zouden jullie er eens naar willen kijken? In het echt zie je het wel beter...

Alvast bedankt!

Groetjes

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Nijntje, Ik zie ook een licht streepje....En je zit nu 11DPO...over 2 dagen nog een keer testen...maar ik zie um wel, zelfs op een foto. Dus alvast een voorzichtige felicitatie.

Loveable, waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar wil je in elk geval nog wel heel veel sterkte wensen.

Sannehai, k*t zeg van dat bloed. Mss betekent het idd geen mk, maar gesprongen adertje...alles is natuurlijk zo gevoelig nu. Anders even naar de ha

Mosa, ik hoop dat je temp mooi blijft stijgen. Zou in elk geval wel kunnen kloppen met je eggwhite :)

Mijn temp was vanmorgen weer 36.5. Ik denk eigenlijk wel dat de buitentemp ook wel wat invloed kan hebben....Mijn ei komt voorlopig nog niet, dus verder niet echt iets spannends te melden haha

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meis,

Ik zie de streep meteen!
    Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Alvast thnx voor jullie felicitaties... Ik kan het niet geloven, zou het dan echt?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nijntje, ik zie hem ook :D Dus een voorzichtige felicitatie van mij!

@ Sannehai, hoe gaat het nu met jou? Heeft het doorgezet, of bleef het bij een klein beetje bloed?

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Nijntje de test lijkt positief nu weer een test doen als jeovertijd bent voor de zekerheid. gefeliciteerd.

xxx joyce

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

een hele goede morgen allemaal.
    wat zie ik nu weer een zwangere in ons midden en wel nijntje. ik zie bij jou heeeeeel duidelijk de streepjes! GEFELICITEERD
    ==
    sanne ik hoop voor jou dat het een beetje gevoeligheids bloed was ipv echt ongi/mk bloed
    ==
    Wat moet ik met mijn kaartje aan mensen wat denken jullie?
    ik heb op 27 en 29 dec geklust op 30/31 dec me ei gevoelt *heel de dag door steken in me buik* Normaal heb ik in de periode na me ei tot me nod waterige afscheiding dat heb ik nu ook. alleen vanochtend heb ik ineens draadjes slijm van ongeveer 10/15 cm en dat is wel heel lang zolang is het nooit geweest ook was het een beetje rosig van kleur en me temp vliegt ook ineens als een gek omhoog. wat denken jullie wat zou het kunnen zijn. volgens online test heb ik 71% kans dat het raak is.

13. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Meiden hierbij wil ik jullie bedanken voor alles steun de afgelopen maanden hier op het forum.
    We hebben nu samen besloten ermee te stoppen, ik heb al genoeg problemen gehad met mijn eerste zwangerschap maar een godsgeschenk gekregen namelijk een dochter en nu na 5x een miskraam en cystes (PCO) en mijn chronische ziekte die steeds erger begint te worden besluiten we dan echt de handdoek in de ring te gooien, ik ga weer aan de pil maar omdat ik deze niet de rest van mijn leven wil gaan slikken zal ons uiteindelijke besluit sterilisatie zijn...
    Ik zal daarom het forum verlaten en wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden, hopelijk komt jullie droom wel uit.

Liefs
    =======
    love je zal dit wss niet meer lezen maar wil jou heeeeeel veel sterkte wensen!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden bedankt voor de felicitaties.... Ik kan het nog niet echt geloven, maar als jullie het lijntje ook zien....

@ Sannehai, hoe gaat het nu met je? Echt kl#te dat het zo gelopen is.

@Klussertje80, ook kl#te nieuws voor jou... Je temp is wel flink gstegen. Heel veel sterkte meid!

Groetjes

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Sammie: he bah, waardeloos. Beterschap

@ Nijntje: ik zie ook een heel vaag lijntje hoor. Ook mijn voorzichtige felicitaties. Over 2 daagjes opnieuw testen. Ik zal duimen

Vanochtend heb ik het sperma afgeleverd bij het ziekenhuis voor de proefcapacitatie. En vreemd genoeg ben ik vreselijk zenuwachtig. Raar toch, zelfs voor mijn hysteroscopie was ik niet zo zenuwachtig ...

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo meiden.

vanuit een bijzonder koud Limburg kan ik jullie melden dat ik weer een onduidelijke cyclus heb. Ik heb dus nu twee dagen op een normaal tijdstip mijn temperatuur opgenomen en zit dus nog steeds onder de 37 en heel braaf op circa 36,7. Geen ei te bespeuren dus. Wel heb ik al dagen behoorlijk wat slijm dat er gewoon uitloopt ! Ook heb ik een beetje krampjes in mijn onderbuik.

@ALL; voor de mensen die het nodig hebben VEEL STERKTE en voor de gelukkigen onder ons GEFELICITEERD !

Het is nog behoorlijk druk voor mij dus ik hoop snel echt bij te kunnen lezen.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, ik denk dat je eisprong gisteren geweest is, zou dat niet kunnen? Ik weet dat je pas al dacht dat hij geweest is, maar je temp was tot vandaag nog niet gestegen.

@ Strijkkraal, wat houdt een proefcapacitatie precies in? Edit: ik heb het opgezocht en ik kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent! Hopelijk is de uitslag goed!

@ Djaar, Ik zie inderdaad ook geen eisprong :( Balen zeg! Zo schiet het echt niet op! Hopelijk zijn de slijm en krampjes een teken dat je eisprong er wel aan zit te komen!

18. Loe

Loe Niet meer actief

@ Sammie, heel erg balen he meid. Dat de volgende ronde maar snel mag verlopen en veel beterschap!

@ Nijntje, ja hoor. zonder negatief zie ik m ook goed hoor, geen problemen mee. voorzichtig gefeliciteerd!

@ djaar: moeilijk he. misschien krijg je een eisprong als hij nu vanaf morgen twee of drie keer boven je basale temp (36.9) gaat zitten....

@all: wat vinden jullie van mijn kaartje? Komt er nog een eisprong........dit is ronde 6, maar dit is wel een vreemd kaartje voor mij zo midden op de cyclus....wat denken jullie? gisteren eisprong?

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, als je naar je vorige kaartje kijkt, dan denk ik dat je eergisteren (dus dag 13) je eisprong hebt gehad. De vorige keer had je precies zo'n stijging. Dus ik denk dat hij in ieder geval al geweest is!

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @MP: waarom zie je er zo tegenop om de HA te bellen?

Ik heb zojuist even naar de Gyn-afdeling gebeld en heb nu een telefonisch consult ingepland staan op dinsdag 13 jan.
    Mijn temp is vanmorgen duidelijk gestegen, dus heb waarschijnlijk gisteren (eindelijk) mijn eisprong gehad....

Deel Deze Pagina