Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sylvia, fijn dat je volgende week een telefonisch consult hebt! Maar nog fijner dat nu eindelijk je eisprong is geweest!

2. Niet meer actief

Nijntje, gefeliciteerd! die is echt positief hoor!

3. Niet meer actief

Klusser wat een vreselijk besluit hebben jullie moeten nemen. Ik hoop dat je hiermee de rust vind die je nodig hebt.

Liefs

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    :D Haaj! :D

ow ow Nijntje wat zie ik nouuu :D 2 streepjes gefeliciteeeeeerd! is het goed als ik je straks volg? :)

Hier is temp weer omhoog geklommen naar 37 ;)

hugs 2 all!

liefssss

5. Niet meer actief

In mijn verige post bedoelde ik loveable en niet klusser... sorry

6. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ Klussertje, ik denk dat je eisprong gisteren geweest is, zou dat niet kunnen? Ik weet dat je pas al dacht dat hij geweest is, maar je temp was tot vandaag nog niet gestegen.
    =======
    ben gistere ook wel wat misselijk geweest een hele dag en nu weer nergens last van maar heb geen steken gehad zo als de 30/31 ste en door die steekjes weet ik wel dat ik een ei heb gehad

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Susyq, hopelijk is de uitslag van de proefcapacitatie goed. Ik zal voor je duimen!

@ djaar77, balen dat je onduidelijk cyclus hebt....Maar misschien komt je ei er wel, omdat je krampjes en slijm hebt... duim, duim

@ Loe, 2 van die duikelingen.... even afwachten, maar ik zou zeggen, blijf aan de klus ;)

@ springmuis, tuurlijk is het goed dat jij mij volgt! We lopen gelijk op, dus.... Jouw temp is weer gestegen, zal ik nog even blazen? pffffffff

@ all, ik kan het echt niet geloven... Maar het streepje is echt goed te zien. Zaterdag ga ik nog maar eens testen... Gelukkig nu 3 dagen werken, zodat de tijd een stuk sneller gaat... Ik ben de komende 3 dagen dus ook wat minder hier te vinden iig niet overdag, want dan ben ik aan het werk....

Groetjes

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dank je nijntje ;) :D
    Ja ik begrijp het helemaal dat je het nog niet helemaal gelooft haha volgens mij zou ik precies hetzelfde hebben! :)

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    In het begin was ik even heel hyper, maar nu, tja, eigenlijk heel rustig... Toch een gek idee dat er een mensje in je groeit... Maar ik juich nog niet te hard, laat mijn banner ook nog even staan en wacht zaterdag nog af....

Duim, duim voor jou en alle andere meiden die het nodig hebben....

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, je kaartje is echt nog supermooi! En hij lijkt ook echt op die van Nijntje :D Spannend hoor [-o<

@ Klussertje, dan maar even afwachten wat je temp morgen doet!

@ Nijntje, als het streepje echt goed te zien is, dan moet je wel zwanger zijn! Maar hou wel in je achterhoofd dat je nog voor je nod zit en dat er dus nog van alles kan gebeuren! Goed dat je wacht tot zaterdag met weer testen!

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Mosa, ik ben zeker heel realistisch, want bij vrienden van mij is het de eerste keer ook mis gegaan en ik lees het ook regelmatig hier op het forum, dus....

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oké Nijntje! Spannend zeg! Maar het ziet er in ieder geval érg goed voor je uit!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ga er nu even vandoor.... even afleiding zoeken (wii-en) en dan spreek ik jullie vanavond nog even, denk ik.... Anders morgenmiddag/avond.

Groetjes een heel gelukkig Nijntje

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    :D moet mezelf toch wel een klap voor mn kop geven dat ik nu niet teveel ga hopen hoor haha :oops: :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    * Mept Springmuis zachtjes op haar hoofd * ;)

Nog een paar daagjes rustig blijven!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahaha
    ja het lukt redelijk, maar zo af en toe komt er een vlaagje hoop voorbij gezoefd hahaha maarja geef mezelf even een strenge toespraak en ik ben weer rustig :)

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wat is er weer veel gebeurd hier!

Loveable, ik hoop dat je dit nog ff leest... Vind het echt verschrikkelijk voor je! We hadden het je allemaal zo ontzettend gegund... Een hele dappere, maar moeilijke keuze voor je. Super knuf voor jou.

Nijntje, 2 streepjes! Yes!

Blijkbaar is Maarman toch niet zo heel enthousiast om naar de dokter te gaan... heeft ie via internet een thuistest besteld! http://www.test-point.nl/product_info.p ... ucts_id=36

Heef IEMAND hier ervaring mee?

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Geen idee maar...maar als het goed werkt is het denk ik best wel een uitkomst....De meeste mannen hebben toch een beetje koudwater vrees en op deze manier testen is toch een stukje persoonlijker ....kun je het gewoon samen doen.

Ben benieuwd maar....wil je de uitslag met ons delen?

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, ik heb weleens gelezen dat zo'n test erg nauwkeurig gedaan moet worden. Als je een klein dingetje verkeerd doet, dan kan dit al de uitslag beïnvloeden. Dus ik hoop dat het goed gaat!
    Ik denk dat ik zelf niet die test zou doen, omdat je volgens mij dus niet weet in hoeverre deze betrouwbaar is. Via de ha weet je in ieder geval dat de uitslag klopt, alhoewel het natuurlijk altijd een momentopname is.
    Maar ik kan me voorstellen dat voor een man zoiets fijner en makkelijker om te doen is dan het inleveren in een potje.

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    t word vannacht tot -20 :confused:

Deel Deze Pagina