Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    - 20 :confused: Jeetje zeg! Dat is koud! Hoeveel is het nu dan weet je dat?
    Ik was tussen de middag even buiten en ik vond het nog wel meevallen namelijk.
    Nu kan Afrola tenminste nog even doorschaatsen ;)

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahaha dat kan ze zeker!
    ik weet nie hoeveel het nu is, ik ving het net toevallig op bij het zappen haha bij rtl nieuws.

3. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi meiden,

@All
    ik heb besloten deze ronde niet meer te gaan tempen. Ik weet ongeveer wanneer mijn eisprong is (tussen dag 10 en 14) en hoelang mijn cyclus is. Het werkt namelijk erg op mijn zenuwen om te tempen die laatste dagen voor NOD. Ik heb er alle vertrouwen in en voel me echt wat prettiger nu. Mocht het over 3 rondes nog niet gelukt zijn, dan kan ik misschien wel weer gaan tempen. Zal wel af en toe eens komen snuffelen!
    Veel succes allemaal en bedankt voor de info en steun!

@Nijntje, alvast een voorzichtige proficiat!

@Loveable, jeetje meid! Ik wens je veel sterkte!

@Sannehai, ik las je berichtjes, hoe is het nu?

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Springmuis: blijf voor je duimen hoor meid, je temp. ziet er in iedergeval veelbelovend uit!

nijntje: al heel voorzichtig proficiat

myprecious: ik zou ook echt een afspraak maken als ik jou was, sterkte en succes

sannehai: tjee meis, wat ontzettend balen!

Djaar: koud hè in limboland! Momenteel is het hier -10!

Sammie: ojee meis, beterschap in iedergeval.........

MOsa: ziet uit als een eitje en goed geklust! Ga voor je blazen dat ie morgen hoog is en je snel je kruis krijgt!

Hier nog altijd ongi en al 2e dag migraine gehad! Wordt gek van die sneeuw en hormonen.

twinny

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Ik heb even een mailtje naar testpoint gestuurd :

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb eigenlijk wat vragen over de test "Vruchtbaarheid voor mannen". Hoe betrouwbaar zijn deze testen? Zijn deze testen door een bepaalde medische commissie goedgekeurd? Tja, het klinkt namelijk te mooi om waar te zijn. Normaliter kun je pas na een jaar proberen zwanger te raken, bij de huisarts terecht en dan moet je de medische malle molen nog in....en met deze test voor (normaal) zo`n € 33,- weet je het binnen een uur.

Graag zou ik mijn vragen beantwoord zien, voordat ik over ga tot het bestellen van dit product. Het kan namelijk ook je leven flink op zn kop zetten als de uitslag vals is.

Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
    Kweb (natuurlijk mijn echte naam vermeld) ;)

Ben benieuw wat het antwoord is. Wordt vervolgd :)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, wat goed van je! Ik ben ook wel heel benieuwd naar hun antwoord!

@ Nadja, bij zo'n regelmatige cyclus is tempen ook niet echt nodig natuurlijk! En die spanning op het einde is inderdaad geen pretje. Heel veel succes verder, ik hoop dat je snel goed nieuws kan komen melden!

@ Twinny, wat balen van die migraine zeg! Hopelijk heb je het nu weer gehad! Bedankt voor het blazen, ik hoop dat mijn temp morgen mooi doorstijgt :)

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh Kweb (gelukkig dat je je echte naam hebt vermeldt.. haha) Spannend!

Ben heel benieuwd!

Was ook zeer verbaasd dat Maarman dit op eigen houtje had gedaan en met de vraag of ik misschien wel wilde helpen... ha ha. Zo zoet! Vind het wel spannend, maar hou idd maar een slag om de arm.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Maar, wacht inderdaad eerst maar het antwoord af :)

Wat ik, als ik jou was, wel zou bespreken met Maarman, is dat er dus ook een slechte uitslag uit kan komen. Stel dat dat zo is, maakt hem dat niet veel onzekerder, omdat jullie het dan (neem ik aan) wel echt willen laten checken? Snap je wat ik bedoel?

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou, hij is eigenlijk niet zo heel erg bezig met z''n eigen zwemmers. Hij doet dit meer voor mij (het testen zelf) en de thuistest voor zichzelf. Snap je wat ik bedoel?

Maar als het niet goed is (zitten 2 testen in), dan gaat ie zeker naar de HA, of ie wil of niet!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het is wel fijn dat er twee testen inzitten, kun je het dubbel checken.
    En ik snap wat je bedoelt, wel lief dat hij het wil doen in ieder geval! Lijkt me voor een man toch moeilijk.

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sannehei,

Ik had mijn moeder aan de telefoon, en die verloor de eerste 3 mnd bij mijn zus ook regelmatig wat rood bloed, en die moest rusten.
    En alles is goed gegaan, zolang je niet volledig ongi bent, moet je niet van het ergste uitgaan.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hopelijk is het inderdaad niets Sammie! Maar het feit dat ze hier niet meer geweest is sinds gisterenavond, zegt denk ik genoeg :(
    En ze zat gisteren geloof ik ook op 14 dpo, dus nog heel pril natuurlijk.

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik denk inderdaad dat het niet goed gaat met Sannehai... Gisteravond voor het laatst actief geweest. .. Sanne, als je dit leest, heel veel sterkte!

@ Maar, inderdaad wel lief van Maarman dat hij wil testen... Hopelijk is de test betrouwbaar, ik heb er nog nooit iets over gelezen (maar ben ook nog niet heel lang op dit forum...)

Meiden, ik ga er vandoor. Tot morgenmiddag/avond!

Groetjes, Nijntje

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames...

helaas zitten wij weer gewoon in ronde 4.....het mocht niet zo zijn.

gisteravond had ik al een klein beetje rood bloed en nog steeds oud bloed gezien, en voelde ik eigenlijk al aan dat het niet goed zou gaan... nog erg verdrietig geweest even maar toen vanavochtend

ben dr helemaal ziek van niet van het idee, maar er gewoon echt ziek van. vanochtend wakker geworden met 39 koorts en helemaal draaierig niet normaal, later in de dag mn koorts nog hoger gestegen!

ook Mega veel buikpijn en rugpijn niet te houden!

uit eigendelijk verloor ik best wat bloed.. dusja een vroege miskraam denk ik...nu heb ik ook wel het gevoel alsof mijn koorts wat is gezakt dus ik denk dat het wel in combinatie met elkaar was...

dus dames ik klets weer gewoon gezellig mee met jullie

@nijntje spannend hoor meid!

groetjesss

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, het ziet er idd naar uit dat je ei geweest is. Nog maar ff 2 dagen afwachten wat je temp doet.

@ Nijntje, een voorzichtige felicitatie! Ik zie een streep, en in kleur, dus een héél goed teken. Duim voor je.

@ Sylvia, succes 13 januari. Ik weet niet waarom ik er zo tegenop zie.. Alles wordt dan zo serieus en ik ben bang dat er iets mis is.. En dat wil ik niet horen.. Het klinkt stom, maar ik ben zo bang.. M'n vriend wil bellen. Maar ik weet niet goed wat ik moet zeggen allemaal..

@ Springmuis, wat een goed kaartje zo! Duim voor je!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Lieve Sanne,
    ik wil je heel veel sterkte wensen!
    en ik stuur een hele dikke mega digi knuf jouw kant op!
    Liefs Muis

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hee muis heel erg bedankt :D

jou kaartje ziet er spannend uit hoor...:)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sanne, ik was er al bang voor maar helaas klopt het ook :( Heel veel sterkte ermee! Erg jammer dat het zo gelopen is!

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sannehei,

Nee! Dikke knuffel meis!

20. @ Sanne sterkte meid.. en hopelijk is de volgende ronde wel echt voor jullie!

Deel Deze Pagina