@ Klusser, misschien heb je deze tempstijging dan wel door een innesteling? Maar even afwachten wat hij morgen gaat doen! ===== dat hoop ik eerder maar ga wel een hele vreemde cyclus krijgen dan
@Klusvriendin: Ik betwijfel t hoor @All: Temp is vandaag omlaag gegaan naar 36.9 denk dak binnenkort mn duveltjes kan verwelkomen ach het was ook maar een minimale kans dat het zonder hulp zou gaan lukken dus kan me al voorbereiden op mn duvels, ik ga dus ook niet testen..ja als ik over een week nog niet ongi ben dan wel. heb trouwens wel zoooo vaag gedroomd! ik ging samen met iemand van het forum testen, weet alleen niet meer wie, en ineens was mijn test positief dus ik begon te huilen. en toen ineens belde iemand van hier mij op hahahaha en toen ging ik naar bed en toen werd ik wakker en toen had ze nog steeds niet opgehangen hahaa ik zo "ben je er nog?" en toen hoorde ik "ja ik ben er nog" hahaha vet vaag... maarja toen ging ik nog een test doen en die was weer positief dus toen ging ik naar mn zwager en schoonzusje om het te vertellen en toen werden mijn lief en ik achterna gezeten door bizons dus ik zeg kom spring in het water dus wij in het water waren ze ineens veranderd in ganzen en die gingen ons achterna maarja de rest ben ik vergeten hahaha zo'n domme droom liefssss
Ah Sammie, balen...! Muisje, wat kun je raar dromen he? haha. Wel grappig! Bizons ook....hmmzzz :-k Mss, bedankt voor je berichtje en ik heb m ff doorgestuurd naar Maarman. Ik ben zelf ook helemaal niet van die testen, maar ik denk dat hij denkt dat ie er zo makkelijk vanaf komt.... Ben benieuwd hoe ie reageert strax.hihi
uuuuhm muisje wie is je klus vriendin? en muis wat heb jij verry scarry dreams @ sammie ik hoop niet voor je dat het roze door zet naar rood
@Deees dat ben jijjjjj! @ Maar: Ja echt! zo doelloos haha wie verzint dat he zo'n droom :-k en om hem dan aan mij te geven
hoi meiden Sannehai: sterkte meis Sammie: o balen, maar zag het al aan je temp. sterkte meissie en succes in de volgende ronde! Springmuis: blijf voor je duimen, hoop dat temp. morgen weer hoog is, zal blazen..........ppppfffffffff MOsa: mij blijft ie soms ook ff hangen, wie weet morgen wel een hoge temp. Klussen niet opgeven hè Afrola: en nog geschaatst? Ik durf dat niet op natuur ijs Hier ff niet tempen. heeft toch geen zin nu. Temp wel weer als we weer beginnen einde van de maand twinny
hoi dames nog een keer bedankt voor alle lieve berichtjes @sammie nee toch meid, en je hebt nog wel zo'n mooi kaartje! hopen dat je temp toch nog omhoog gaat en dat je geen roze meer gaat verliezen! @loe voor jou hopen dat je temp lekker omhoog gaat en dat je eitje dan is geweest @deeske, jou temp ziet er ook mooi uit meid! mooie stijging @muis ik duim voor je dat je temp weer omhoog gaat! @nijntje.. en weet je al weer iets meer? of heb je verder niet meer getest? spannend hoor meid! @all.. mn temp kaartje doet stom....:S khep het hier al wel es eerder gelezen opt forum bij iemand...maar vanochtend was mijn temp 37,8... en dat voer ik dan in, maar ik krijg hem niet te zien, pas als ik de temp van morgen invoer krijg ik het bolletje van vandaag te zien..:S echt dom..:S kzal wel een mega gek kaartje krijgen maarja... hahah kben trouwens nog steeds ziek.. bah...
@ Sylvia, dankje wel! Het ziet er naar uit dat jou ei idd is gesprongen. @ Djaar, ik begrijp je gevoel, ik voel me precies zo. Ook ik had veel slijm verlies na klussen gisteren nacht, heb ook geen idee wat dat betekend? @ Mosa, wat gek van je temp nu.. Ben benieuwd naar je temp voor morgen. En hopelijk slaap je vanacht gewoon goed! @ Klussertje, breng me maar heen meis, zou me goed doen . Kon het maar hé . Gekke hoge temp bij jou, dit gaat wel heel ver.. Voel je je verder wel goed? @ Afrola, dankje meis! Jij good luck in je vruchtbare dagen! @ Springmuis, hahaha wat een droom! Funny. Ik hoop dat je temp niks zegt en dat er een wondertje is.. Duim zoooooooo voor je! @ Sammie, hoe gaat het nu met je roze verlies? @ Sannehai, beterschap meis, hoe voel je je verder ondanks dat je ziek bent?
Hoi meiden, Hier ben ik weer na een (half) dagje werken. Het begint tot ons door te dringen dat de test echt positief was... We hebben niet meer getest, maar daar wil ik mee wachten tot zaterdag (mijn NOD). Dus tot die tijd laat ik mijn banner zo staan, al heb ik steeds meer de neiging om hem te veranderen... @ Springmuis, je temp moet morgen weer wat hoger zijn hoor! We zaten zo mooi op één lijn... @ Afrola, veel plezier met schaatsen en .... @ Sammie, je kaartje zag er zo mooi uit tot 2 dagen geleden.... @ Loe, je temp begint mooi te stijgen, prima! Groetjes, Nijntje
Ik ben weer terug, gelukkig.... Geen ongelukken gemaakt, alhoewel het wel heeel erg glad is hier in oost brabant....
Ik belde net mn vriendin en die staat gewoon lekker te schaatsen met de kids. Ik wil ook! Allebei! haha. Maar ik heb alleen geen schaatsen... :-k